Shazam is het universele.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
werkt dat voor alle telefoons trouwens? ik wil t wel hebben voor de samsung omnia qwerty, positieve note voor degene die er voor zorgt dat ik t werkend op mn telefoon krijg
Is Shazam niet betaald? TrackID is gelukkig altijd gratis. En het werkt inderdaad gewoon, Hi liep weer eens te baggeren.quote:
Nog nooit last van gehad op mijn Nokia.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is Shazam niet betaald? TrackID is gelukkig altijd gratis. En het werkt inderdaad gewoon, Hi liep weer eens te baggeren.
Dat is sowieso al klachtwaardig, Hi.
Da's mooi klote. Wat is een TrackID?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Bah, net nu ik een liedje op wil zoeken.
Meer mensen met dit of ligt het aan mij?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Da's mooi klote. Wat is een TrackID?
Als dat geen neuken wordt.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef synnath het volgende:
[..]
Waarom typen wij precies hetzelfde op exact hetzelfde moment?
Dat is handig! Dat had Al Bundy vroeger moeten hebben!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat. Zit al jaren op alle SE-telefoons, en het is eigenlijk de tofste meest onbekende functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |