zo een marktplaats geval ! men die komt niet eensch !quote:
Pcies overmaken die zooi !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:22 schreef Jarno het volgende:
Maar hij kwam uit Nigeria dus dat lijkt me vertrouwd.
Bussen zijn sowieso kut 's ochtends!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
kut OV... als die klotebus niet snel doorrijdt kom ik te laat voor mijn sportuurtje
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voordat ik weer ga werken er nog even tussenuit piep naar Peru?
Nee je verteld ons nooit ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voordat ik weer ga werken er nog even tussenuit piep naar Peru?
Ah, dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dingen en spullen, J.
Al ligt de nadruk wel op dingen, lijkt het.
Je hebt me door. Ik ga op snuffelstage.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Adelante het volgende:
Ga je om bij te verdienen, JK?
[ afbeelding ]
Ik vind het goed om de Peruviaanse panfluitspelers weer terug te krijgen in het straatbeeld, hier zijn ze nu allemaal vervangen/verjaagd door trekzakkers uit het voormalig Oostblok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ik ga op snuffelstage..
Om het even in perspectief te plaatsen: ik huur retegoedkoop (¤300,- incl. alles), heb geen grote vaste lasten en heb dus flink kunnen sparen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Joene het volgende:
die steuntrekkers hebben het zo slecht nog niet
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn PC bijvoorbeeld, is al meer dan 5 jaar oud. (!).
Dat ben jij J.!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.
Maarja.
Dus neuken zit er ff niet in?quote:
MIJN PC is ook 4 jaar oud , zo een athlon 64 4400 ofzo maar goed dat ding doet het je ken er windhoos 7 of vista op draaien en op interneppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen: ik huur retegoedkoop (¤300,- incl. alles), heb geen grote vaste lasten en heb dus flink kunnen sparen de afgelopen jaren.
Mijn PC bijvoorbeeld, is al meer dan 5 jaar oud. (!).
Als ik er een probleem mee had gehad, dan had ik niet nog steeds dezelfde PC gebruikt, denk je wel, J?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.
Maarja.
Juist wel J.! Juist wel!.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Joene het volgende:
Oh je hebt koppijn van het niet neuken ! zegt dat dan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |