zo een marktplaats geval ! men die komt niet eensch !quote:
Pcies overmaken die zooi !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:22 schreef Jarno het volgende:
Maar hij kwam uit Nigeria dus dat lijkt me vertrouwd.
Bussen zijn sowieso kut 's ochtends!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
kut OV... als die klotebus niet snel doorrijdt kom ik te laat voor mijn sportuurtje
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voordat ik weer ga werken er nog even tussenuit piep naar Peru?
Nee je verteld ons nooit ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voordat ik weer ga werken er nog even tussenuit piep naar Peru?
Ah, dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dingen en spullen, J.
Al ligt de nadruk wel op dingen, lijkt het.
Je hebt me door. Ik ga op snuffelstage.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Adelante het volgende:
Ga je om bij te verdienen, JK?
[ afbeelding ]
Ik vind het goed om de Peruviaanse panfluitspelers weer terug te krijgen in het straatbeeld, hier zijn ze nu allemaal vervangen/verjaagd door trekzakkers uit het voormalig Oostblok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ik ga op snuffelstage..
Om het even in perspectief te plaatsen: ik huur retegoedkoop (¤300,- incl. alles), heb geen grote vaste lasten en heb dus flink kunnen sparen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Joene het volgende:
die steuntrekkers hebben het zo slecht nog niet
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn PC bijvoorbeeld, is al meer dan 5 jaar oud. (!).
Dat ben jij J.!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.
Maarja.
Dus neuken zit er ff niet in?quote:
MIJN PC is ook 4 jaar oud , zo een athlon 64 4400 ofzo maar goed dat ding doet het je ken er windhoos 7 of vista op draaien en op interneppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen: ik huur retegoedkoop (¤300,- incl. alles), heb geen grote vaste lasten en heb dus flink kunnen sparen de afgelopen jaren.
Mijn PC bijvoorbeeld, is al meer dan 5 jaar oud. (!).
Als ik er een probleem mee had gehad, dan had ik niet nog steeds dezelfde PC gebruikt, denk je wel, J?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou geen enkel probleem zijn geweest, mits je een Mac had gekocht destijds.
Maarja.
Juist wel J.! Juist wel!.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Joene het volgende:
Oh je hebt koppijn van het niet neuken ! zegt dat dan !
Ik ben gisteren dus weer gaan zwemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Joene het volgende:
ik heb overigens een kronkel in mn kop gekrijgt afgelopen week, ik wil gaan hardlopen![]()
![]()
YPPY is daar wel erg blij mee, schijnt een mooie techniek te zijn om goed en verantwoord op te bouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
mot je die Evy-podcasts hebben om te beginnen met hardlopen?
moggeuh trouwens
Mja, wie weet als ik ooit weer een conditie van iets meer dan een gepofte aardappel heb dat ik me er ook weer eens aan waag van de zomer ofzo. Nu is het toch haast geen lopen buiten met dit weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
als zelfs ik er mee kan leren hardlopen
toen, vroeger, toen ik begon met Evy, was ik al moe na 1 minuut hardlopen... maar dat bouwt prima op! Heb vorig jaar een 15km loop gedaan, de Zeven Heuvelen Helnou ja... dat zegt wel íets
Dat hoeft niet , ik wil gewoon een halfuur - 45 minuten kunnen rennen eerst maar isquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
en dan loop je bonnen no-tome de halve marathon
True dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Welke lulhannes zet deze reeks nou bij de centrale topics. Vind je het gek dat ik het nooit terug kan vinden? Daar kijkt toch geen hond.
Dewattes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de "godmode" map in windows 7 & Vista ?
Wat is dat in normaal Nederlands?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de "godmode" map in windows 7 & Vista ?
Zou je in TRV ook moeten doen met al die landentopicsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Welke lulhannes zet deze reeks nou bij de centrale topics. Vind je het gek dat ik het nooit terug kan vinden? Daar kijkt toch geen hond.
Doe eens een voorbeeld, Ikeakasthomo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef Adelante het volgende:
Zou je in TRV ook moeten doen met al die landentopics
Weet ik veel, ik kom daar toch nooit, alleen in het Stockholm topicquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld, Ikeakasthomo.
Maak maar eens een map aanquote:
Ik lees dat je dit niet moet doen op x64 systemen dus ik wacht nog ff!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Maak maar eens een map aan
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Stockholm is dan ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Adelante het volgende:
Weet ik veel, ik kom daar toch nooit, alleen in het Stockholm topic
Zoek je ruzie?!quote:
Wat loop jij nou weer te klagen? Het zijn toch rasechte ariërs. Een broedervolk. En lekkere wijven dat ze daar hebben. Allemachtig.quote:
Neehoor ik heb om een bepaalde redenen bij sommige van ons hier wel bekend sinds vorig jaar opeens een hekel aan zweden.quote:
Begrijpelijk, maar Zweden is echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor ik heb om een bepaalde redenen bij sommige van ons hier wel bekend sinds vorig jaar opeens een hekel aan zweden.
Precies, daar KUN je geen hekel aan hebben.quote:
Die was mij niet eens opgevallen. Maar nu ik haar zo bekijk, en nog eens, en nog eens, noem ik haar haarkleur donkerblond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, er zit een niet-blondine bij.
Is die allochtonisch?
Ze is niet voor niets achteraan gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, er zit een niet-blondine bij.
Is die allochtonisch?
Ze is in ieder geval goed geïntrigeerd en weet haar plaats.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Adelante het volgende:
Ze is niet voor niets achteraan gezet.
Is het nou helemaal wit enzo bij jou? Hier is dus geen vlok sneeuw gevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |