Gelukkig bestaat het postkantoor nog, falerquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Er zit nu zo'n ding op brievenbussen zodat vuurwerk er niet in zou moeten passen.
beetje jammer dat iemand die ik ken een kennis had met een vriend die iemand kon die een sleutel moest versturen. die paste dus ook niet
Klacht: openingen van brievenbussen waar geen sleutels doorheen passen en waar mijn vuurwerk niet in past
Klagen-by-proxy doen we hier niet aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef sjaak_trekbek het volgende:
beetje jammer dat iemand die ik ken een kennis had met een vriend die iemand kon die een sleutel moest versturen. die paste dus ook niet![]()
Tip: neem schilderstape mee, kun je hem op de opening plakken, succes gegarandeerd.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef 9611Niels het volgende:
Idd, vervelend is dat. Een buurman van me had een neef, die kende iemand van de sportschool en daar de broer van kende iemand die ook een brief had die er niet in paste.
Nee, maar een nitraatje wel.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tip: neem schilderstape mee, kun je hem op de opening plakken, succes gegarandeerd.
Zal eerder wat gaan smeulen zonder echt veel schade aan te richten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Achja, echte klojo's kunnen er ook een sterretje in pleuren, verbrand alles alsnog
Hou toch op, ik doe dat al een paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klaag dan bij het volk dat ervoor zorgt dat zoiets nodig is.
Denk dat die brieven wel in de fik vliegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal eerder wat gaan smeulen zonder echt veel schade aan te richten.
Als ik papier tegen een sterretje houd dan vliegt het papier direct in de fik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal eerder wat gaan smeulen zonder echt veel schade aan te richten.
Idd, vervelend is dat. Een buurman van me had een neef, die kende iemand van de sportschool en daar de broer van kende iemand die ook een brief had die er niet in paste.
MAAR IN DE BRIEVENBUS IS EEN VACUÜM, BEGRIJP DAT DANquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als ik papier tegen een sterretje houd dan vliegt het papier direct in de fik.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Achja, echte klojo's kunnen er ook een sterretje in pleuren, verbrand alles alsnog
"Nee hoor dat is koud vuur!" Zij ooit een huisgenoot tegen me die een sterretje op mijn tapijt wierp in mijn studentekamer....quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zou mijn vuurwerk daar inpassen, ja?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat het postkantoor nog, faler
Dat kan, maar zo'n bus is snel gevuld met rook en dat zorgt ervoor dat het niet echt gaat branden maar eerder zal gaan smeulen of zelfs doven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
ik bind toch ook geen vlinder aan hun gleuven![]()
Neem dan een accutol mee en boor wat gaten voor de ontluchting.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo'n bus is snel gevuld met rook en dat zorgt ervoor dat het niet echt gaat branden maar eerder zal gaan smeulen of zelfs doven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Neem dan een accutol mee en boor wat gaten voor de ontluchting.Zal ik eens een steretje bij jou naar binnen donderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
dan gooi ik even wat klinkers achter je aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Zal ik eens een steretje bij jou naar binnen donderen?
Hoe kun je nou gooien met de a, e, i, o, u?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dan gooi ik even wat klinkers achter je aan
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gooien met de a, e, i, o, u?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
MAAR IN DE BRIEVENBUS IS EEN VACUÜM, BEGRIJP DAT DAN
BEGRIJP DAN DAT IK NET HET BESTE IDEE VAN NEDERLAND HEB VOORGEDRAGENquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig komt er ook helemaal geen zuurstof in de brievenbus als je er een brief in steekt of de postbode de bus licht...
neequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ja, die zitten nu vast met een tentharing
subklacht: het verschil niet kennen tussen kunnen en kennen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Er zit nu zo'n ding op brievenbussen zodat vuurwerk er niet in zou moeten passen.
beetje jammer dat iemand die ik ken een kennis had met een vriend die iemand kon die een sleutel moest versturen. die paste dus ook niet
Klacht: openingen van brievenbussen waar geen sleutels doorheen passen en waar mijn vuurwerk niet in past
Je wil ze niet tegen je aan krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gooien met de a, e, i, o, u?
Ik heb gisteren nog een boek verzonden met brievenbuspostquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Die gleuven mogen er van mij standaard op blijven zitten. Alles wat er niet doorheen kan moeten ze maar versturen met de pakketdienst. Als je ziet wat we af en toe moeten bezorgen...
bij ons staan de brievenbussen vast in de grond....quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef wise het volgende:
gewoon 2 lawinepijlen aan beide palen vast binden en tegelijk aansteken. Daarna afstand nemen en toekijken hoe de brievenbus 50tal mtrs de lucht in gaat. Om vervolgens te exploderen. Het sneeuwt dan post.
dan doe je er 4quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij ons staan de brievenbussen vast in de grond....
denk niet dat 2 lawine pijlen zoiets de lucht in krijgt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |