Ja beste fokkertjes, vandaag was ome EINZ weer eens vroeg uit de veren om voor de laatste keer dit jaar – want hierna vakantie

– naar zijn werk te gaan. Ik zou van daag alleen zijn op mijn afdeling volgens planning, dus dat werd genieten en de hele dag door fokken. Maar goed, dat even terzijde. Met betreffend plezierig gegeven in het vooruitzicht stapte ik heden ochtend in mijn auto om, zoals gezegd, naar mijn werk te rijden

Zo gezegd zo gedaan, ik stap in, sjor mijn gordel om, ontsteek de lichten van mijn voertuig en vang aan met mijn niet al te lange reis. Maar wat schetst mijn verbazing! Reeds op het eerste het beste kruispunt word ik al belaagd door een heuse vlegel op een fiets, die notabene van links komt en mij aldus geen voorrang geeft! Ja beste fokkertjes, daar schrok ome EINZ toch wel eventjes van. Inmiddels ben ik van de schrik bekomen door een aantal goede koppen cappucinno
Klacht: linkse idioten op de weg
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.