Nu geen leuk 10-jarigbestaanfeestje meer voor Oostnet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat dan het einde van Syntus?
Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat dan het einde van Syntus?
En de syntus, rijd die dan überhaupt ergens met treinen, als ze geen andere trein tracés krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva het bus- en treinvervoer mag doen in Rivierenland en de Achterhoek.
Busvervoer gaat december 2010 al in. Treinvervoer december 2012.
Dat worden dus GTW's op Arnhem-Winterswijk, Winterswijk-Zutphen en Arnhem-Tiel.
http://www.destentor.nl/r(...)n-bus-aan-Arriva.ece
Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Twitter is kut
2. Je twitterlink staat niet in je profiel
3. Het is "mijn Twitter"
Hier posten dus, en rap een beetje
En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Zij rijden nog Zutphen - Oldenzaal en in opdracht van Connexxion Almelo - Mariënberg
"mijn profiel", schavuitquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Fixers het volgende:
Hoor net van een collega dat de gtbv beperkt gaat worden ivm het negatief reisadvies. Dan mag ik hopen dat het voor abbonementhouders niet zi is. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn abbonement. Ik had niet de keus om maar geen kaartje te kopen.
Ja, daar hebben we lekker veel aanquote:123 Teletekst di 22 dec
Kort nieuws binnenland
` NS geeft de sinds zondag gedupeerde
treinreizigers geen schadevergoeding
omdat er een negatief reisadvies gold.
Wel mogen abonnementhouders op 29
december gratis iemand laten meereizen
en kan op 30 december iedereen reizen
met 40 procent korting.
Aanbestedingen zuigen stierenballen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Apeldoorn - Zutphen ook naar Arriva gaat
zie ook: http://www.gelderland.nl/eCache/DEF/10/463.html
Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar hebben we lekker veel aan
Het zal een futiele actie zijn. Maar ik ga wel klagen. Ik koop maandabbonementen. Ik heb een aanzienlijk deel niet mogen gebruiken. Klint als contractbreuk, al zal er vast wel een leuke clausule in de voorwaarden staan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.
Bij Kievit? daar zit een loket en een muur met bagagekluisjes. En een heeeeeeele grote parkeergaragequote:Op dinsdag 22 december 2009 18:55 schreef Ireyon het volgende:
't Zat hem dus toch in de neusBedankt
.
Vandaag ook maar eens de moeite genomen om 'even' de achteringang van Antwerpen Centraal te bekijken.. Dat was meer een tweede hoofdingang, behoorlijk groot en erg modern, alleen echt helemaal niks of niemand te bekennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |