aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef _Led_ het volgende:
Als je straks 5 dagen in de week werkt is het fijn als je wanneer je niet werkt leuke dingen kunt doen.
Als je die leuke dingen dan niet kunt doen omdat de kleine marge tussen inkomsten en uitgaven weggaat naar een schuld, baal je helemaal extra van die 5 dagen die je dan moet werken om er praktisch niks aan over te houden.
Ja, hij redt het inderdaad niet bij jouw racebeestquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'![]()
[ afbeelding ]
hij? deze foto staat in jou fobo? ik heb trouwens opel astra gsi, heel water beter dan die franse zooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, hij redt het inderdaad niet bij jouw racebeest
[ afbeelding ]
Schrijf je met OU, niet met AU.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hij? deze foto staat in jou fobo? ik heb trouwens opel astra gsi, heel water beter dan die franse zooi
Aangenaam. Dit lees ik overigens in mijn pauze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die werken in de vakantie?
Nou, aan je schrijfstijl ben je nog steeds 12, interpunctie ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Terecht klacht...
Heb vanaf m'n 12e ofzo gewerkt..tot m'n 20ste
daarna een jaartje niet, heb je meteen van die corky's die dan naar je toe komen: "jeeaauuhhh....maar wwwaaroommmm werkkk jij nieeetttthhhh???"
"ja fuck off, waarom werk jij wel?"
Ik heb geen zin om me uit te sloven voor een baas voor minimum loon, het zijn toevallig altijd precies dezelfde burgerlijke closed minded types die met dat soort vragen voor de dag komen...alsof het vanzelfsprekend is dat je zou moeten werken...Omdat je perse dure merk kleertjes wilt
Slaven van de consumptie maatschappij zeg ik je!
Al moet ik zeggen dat ik nu ik werk heb dat wel echt lekker verdient niet meer graag zonder het geld wou willen
en een degelijk netwerk opbouwen/de contacten hebben die je ergens kunnen lanceren. En dan kan prima onder het genot van een lekker biertje bij bijv het corps.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef henkzijlstra het volgende:
mijn ervaring leert dat studie en werk maar bijzaak zijn. [b]een vlotte babbel brengt je veel verder in het leven[b], en daar kun je relatief gezien meer verdienen dan een hbo diploma en een cv van 10 verschillende afwasbaantjes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
en een degelijk netwerk opbouwen/de contacten hebben die je ergens kunnen lanceren. En dan kan prima onder het genot van een lekker biertje bij bijv het corps.
"relatief gezien meer verdienen" - hoe moet ik me dat voorstellen, "relatief gezien" ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef henkzijlstra het volgende:
sowieso mensen die geen feest kunnen vieren en alleen maar huisje, boompje, beestje komen er op een gegeven moment wel achter dat er meer in het leven is.
mijn ervaring leert dat studie en werk maar bijzaak zijn. een vlotte babbel brengt je veel verder in het leven, en daar kun je relatief gezien meer verdienen dan een hbo diploma en een cv van 10 verschillende afwasbaantjes
Daarom studeren mensen - zodat ze niet in die kutbaantjes terechtkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef RuthlessR1der het volgende:
Werken zuigt gewoon. Waarom denk je dat rechters het vaak als straf uitdelen. En de meeste bijbaantjes zijn net zo kut als die werkstraffen.
Doh, in dit topic gaat het juist over die bijbaantjes naast je studie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daarom studeren mensen - zodat ze niet in die kutbaantjes terechtkomen.
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'![]()
[ afbeelding ]
nou dat ik zeker weet dat er bij mij meer geld binnenkomt zonder diploma dan bij jou met wel een diploma. ik heb nooit een kutbaantje gehad zoals jou. heb altijd gedaan (en nog steeds) waar ik zin in heb/had in vergelijking met jou. relatief gezien verdien ik dus een stuk meer (naast het materialistische gezien).quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"relatief gezien meer verdienen" - hoe moet ik me dat voorstellen, "relatief gezien" ?
Nu ja, ik had 'm persoonlijk liever in een andere kleur gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zien![]()
Een auto met klasse en comfort.
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zien![]()
Een auto met klasse en comfort.
tokkiebuurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagen
Wie zegt dat dit in zijn straat is? Mischien heeft hij deze foto wel gemaakt terwijl hij op zijn broodjes shoarma moest wachten. Bovendien noem ik dit niet opgepimpt. Check het stratenmakersferrari topic, díe zijn opgepimpt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagen
OKE DANKJEWEL DAT JE MIJ HIER OP WIJST NU IS MIJN LEVEN WEER HELEMAAL VOLMAAKT EN LACHT HET LEVEN MIJ WEER TOE IK DANK JE NOGMAALS VOOR HET ATTENDEREN HIEROP ECHT ONGELIJK BEDANKTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |