Senstatie!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als de verwachte ijzel komt kan dit echt levens gaan kosten. Doet me inderdaad denken aan 1987(wat ik er van gehoord heb)
Sensatie? Volgens mij zou ik de definitie van ijzel nog eens nalezen, daar is niks grappigs aan. Knmi raadt mensen niet voor niks af om thuis te blijven.quote:
Dat komt doordat mensen zichzelf niet kunnen vermaken thuis en toch maar de weg op gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als de verwachte ijzel komt kan dit echt levens gaan kosten. Doet me inderdaad denken aan 1987(wat ik er van gehoord heb)
Ja dat weet ik nog wel... mensen konden schaatsen over de straat (zat toen in noord Groningen bij opa en oma)quote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef Fredo55 het volgende:
De ijzelramp in 1987 was pas heftig.
Ben benieuwd, gelukkig hoef ik de weg vanavond niet op.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om de westerlingen hier gunstig te stemmen:
[ afbeelding ]
Het was 1978quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hietr in vlaardingen hebben we heel wat pret gehad bij het hollywoodpark, als het weer zo erg word ga ik er even met een camera naartoequote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Sensatie? Volgens mij zou ik de definitie van ijzel nog eens nalezen, daar is niks grappigs aan. Knmi raadt mensen niet voor niks aan om thuis te blijven.
Temperatuur duikt hier in Rotterdam trouwens razendsnel naar 0, momenteel 0,3 komend van 2,1
Nee, het was 1987quote:Op donderdag 24 december 2009 17:04 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Het was 1978![]()
[..]
Hietr in vlaardingen hebben we heel wat pret gehad bij het hollywoodpark, als het weer zo erg word ga ik er even met een camera naartoe
In 1978 heb ik op straat geschaatst. Van 1987 kan ik me niets speciaals herinneren, dat zal wel heel plaatselijk geweest zijn of niet zo heel extreem.quote:Nee, het was 1987
Niet heel plaatselijk en wel degelijk extreem.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:44 schreef style het volgende:
[..]
In 1978 heb ik op straat geschaatst. Van 1987 kan ik me niets speciaals herinneren, dat zal wel heel plaatselijk geweest zijn of niet zo heel extreem.
Knmi spreekt nog steeds over kans op sneeuw in het westen vannacht.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:20 schreef tralalala het volgende:
Tijdens het NOS journaal zeiden ze dat het toch wel mee gaat vallen.
Hier moet er een - voor :-)quote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Rotterdam (18:50)
0.1
iets boven nul
Lekker altijd, die instanties/zenders etc die elkaar tegenspreken of iig niet echt overlappend zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knmi spreekt nog steeds over kans op sneeuw in het westen vannacht.
Dat gebied uit Frankrijk is wel nastyquote:Op donderdag 24 december 2009 19:46 schreef sander89 het volgende:
Er komt wel wat regen/ijzel/hagel/sneeuw aan.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |