ligt daar nog aardig wat sneeuw? Hier is het een trieste bedoening.(a'dam)quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef junkiexp het volgende:
Als je hier uit de auto stapt sta je ook tot je in enkels in pekelzooi inderdaad, komt door de sneeuwschuivers.
En als je dan gewoon nette schoenen aan hebt onder pak is dat echt gewoon kut.
Er ligt idd nog wel veel sneeuw, maar de wegen en fietspaden zijn wel gewoon schoon. Dus waar er gestrooid is ligt er niets meer. Maar de voetpaden zijn wel fucking gladquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
ligt daar nog aardig wat sneeuw? Hier is het een trieste bedoening.(a'dam)
Opzicht nog wel, maar de wegen en fietspaden zijn wel weer helemaal schoon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
ligt daar nog aardig wat sneeuw? Hier is het een trieste bedoening.(a'dam)
Niet normaal dat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef horned_reaper het volgende:
Deze mag trouwens nooit meer vergeten worden !!! ik ben benieuwd of ik dit ooit nog hier ga zien![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dit wel een slootbedding, om het een en ander in perspectief te zetten. het is niet zo dat de kilometers lang sneeuwveld van 1.6 meter hoog ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef horned_reaper het volgende:
Deze mag trouwens nooit meer vergeten worden !!! ik ben benieuwd of ik dit ooit nog hier ga zien![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard !quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit wel een slootbedding, om het een en ander in perspectief te zetten. het is niet zo dat de kilometers lang sneeuwveld van 1.6 meter hoog ligt
En trouwens,,, het is wel een muur RECHT naar beneden hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit wel een slootbedding, om het een en ander in perspectief te zetten. het is niet zo dat de kilometers lang sneeuwveld van 1.6 meter hoog ligt
waarvoor dank en huldequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Zoals beloofd ! hier een aantal impressie foto's die ik heb geschoten![]()
De sneeuw wereld deze ik deze week tegemoet heb mogen zien in de regio Blijham was werkelijk subliem![]()
De hoogte van de sneeuw lag ongeveer rond de 25 CM maar in de velden was dit vele malen groter... het zal waarschijnlijk door de bestuivingen van het sneeuw komen....
Ik ben er gisteren in ieder geval meer eens op uit getrokken voor een aantal mooie foto's, ik hoop dat jullie ze kunnen waarderen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog veel meer, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met het forumbeheer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |