abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75934775
Zo wat plakt de sneeuw nu goed!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:58:20 #102
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_75935218
In Rotterdam is de stoep en ongepekelde wegen een grote spiegel de natte sneeuw is weer hard en het smeltwater is bevroren
\
Ging bijna op mn bek
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_75936198
Spekglad in Amsterdam. Regen was wel handig de winkelstraten schoon te spoelen want op de dam sta je tot je enkels in de natte sneeuwzooi
pi_75936302
Als je hier uit de auto stapt sta je ook tot je in enkels in pekelzooi inderdaad, komt door de sneeuwschuivers.
En als je dan gewoon nette schoenen aan hebt onder pak is dat echt gewoon kut.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75936453
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef junkiexp het volgende:
Als je hier uit de auto stapt sta je ook tot je in enkels in pekelzooi inderdaad, komt door de sneeuwschuivers.
En als je dan gewoon nette schoenen aan hebt onder pak is dat echt gewoon kut.
ligt daar nog aardig wat sneeuw? Hier is het een trieste bedoening.(a'dam)
pi_75937171
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Er ligt idd nog wel veel sneeuw, maar de wegen en fietspaden zijn wel gewoon schoon. Dus waar er gestrooid is ligt er niets meer. Maar de voetpaden zijn wel fucking glad
pi_75937298
Zoals beloofd ! hier een aantal impressie foto's die ik heb geschoten

De sneeuw wereld deze ik deze week tegemoet heb mogen zien in de regio Blijham was werkelijk subliem
De hoogte van de sneeuw lag ongeveer rond de 25 CM maar in de velden was dit vele malen groter... het zal waarschijnlijk door de bestuivingen van het sneeuw komen....
Ik ben er gisteren in ieder geval meer eens op uit getrokken voor een aantal mooie foto's, ik hoop dat jullie ze kunnen waarderen!

Ik heb er nog veel meer, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met het forumbeheer

pi_75937399
Coole foto's
pi_75937506
Oh, en deze wil ik jullie ook niet onthouden (hou wou niet meer bij het vorige bericht.
Maar op dit plaatje zijn nog net de contouren te zien van een 2 meter diepe sloot... die volledig is verdwenen onder de sneeuw

dinsdag 22 december 2009 @ 20:15:57 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75938389
Swets heeft net een pad gemaakt in de achtertuin.. Nu kan je pas goed zien hoe veel sneeuw er nog ligt.. Er ligt nu nog wel een cm of 20 .. en dan is het vandaag al een stuk geslonken door de dooi.. Ik had toch gisterochtend even moeten meten hoeveel er nou totaal gevallen was..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75940641
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Opzicht nog wel, maar de wegen en fietspaden zijn wel weer helemaal schoon.
Wij hebben stadsverwarming, en die begint het nu ook wel te winnen van de sneeuw die op de stoeptegels ligt, de buizen lopen er onderdoor namelijk.
pi_75940809
Wel handig met inparkeren, het vak schuin inrijden, je rechtervoorwiel tegen de stoeprand, naar links sturen en gasgeven en je staat netjes recht .
pi_75941160
Deze mag trouwens nooit meer vergeten worden !!! ik ben benieuwd of ik dit ooit nog hier ga zien

pi_75941339
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef horned_reaper het volgende:
Deze mag trouwens nooit meer vergeten worden !!! ik ben benieuwd of ik dit ooit nog hier ga zien

[ afbeelding ]
Niet normaal dat!
pi_75941537
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef horned_reaper het volgende:

[ afbeelding ]
Natuurlijk is dit wel een slootbedding, om het een en ander in perspectief te zetten. het is niet zo dat de kilometers lang sneeuwveld van 1.6 meter hoog ligt
pi_75941626
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit wel een slootbedding, om het een en ander in perspectief te zetten. het is niet zo dat de kilometers lang sneeuwveld van 1.6 meter hoog ligt
Uiteraard !
Maar toch is het prachtig om zo'n muur van sneeuw voor je te hebben !
pi_75941706
't is wel verradelijk glad hier in Amstelveen. Net met de auto 8 meter doorgegleden, niets geraakt gelukkig. Weg leek droog.
pi_75941744
Nog een dik pak sneeuw hier bij het ouderlijk huis! Was in A'dam bij het studentenkamercomplex toch anders!!
pi_75941914
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

En trouwens,,, het is wel een muur RECHT naar beneden hoor voor het geval dat je denkt dat het een schuin sneeuwdek is dat op de slootkant ligt...
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:53:08 #120
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_75943132
GFS toont toch wel weer wat interessante winterse opties op de langere termijn.

ECMWF ook niet verkeerd zojuist.

Echt boterzacht met een definitieve westcirculatie lijkt het voorlopig niet te worden!

10-daagse pluim ECMWF:

pi_75943218
Temperatuur begint voorzichtig te zakken, is echt niet relaxed als het nu gaat vriezen, dan word het nog gladder
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:07:34 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_75944022
Net een kwartiertje wezen wandelen en het is echt spekglad op de klinkerstraatjes hier in Arnhem. De stoepen die zijn geveegd zijn goed te doen, die niet zijn geveegd maar waar de sneeuw is platgestampt tot ijs moet je ook mijden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75947053
Veel sneeuw hier op de straat maar verder is alles weg maar wel spiegel en spiegelglad
pi_75952231
Onze 2 meter hoge sneeuwpop valt bijna om.
Life is Music
pi_75957520
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Zoals beloofd ! hier een aantal impressie foto's die ik heb geschoten

De sneeuw wereld deze ik deze week tegemoet heb mogen zien in de regio Blijham was werkelijk subliem
De hoogte van de sneeuw lag ongeveer rond de 25 CM maar in de velden was dit vele malen groter... het zal waarschijnlijk door de bestuivingen van het sneeuw komen....
Ik ben er gisteren in ieder geval meer eens op uit getrokken voor een aantal mooie foto's, ik hoop dat jullie ze kunnen waarderen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb er nog veel meer, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met het forumbeheer

waarvoor dank en hulde
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')