abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75912281
Met Memmel die een sneeuwschuiver gaat huren en volgend jaar geen gemeentebelasting meer betaalt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75912286
En miss_sly die Senna keurig op tijd krijgt waar ze zijn moet en relaxed (want tijd over) naar d'r werk gaat.

En met Yppy die voor de verandering niet uitglijdt in een volle trein en maar 1 trein mist.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 06:48:45 #3
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912289
Had ik 'm dicht gegooid?? Sorry heur. iPhone hè...
Ja die sneeuwschuiver... nou nee dus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912292
Memmel, ik was de laatste. Maar ik heb wel een stomme PI, deze is helemaal niet vrolijk.
*OUD heilige*
pi_75912297
Heel niet vrolijk Yps!

Lijkt me trouwens wel stoer, een sneeuwschuiver rijden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75912299
Ow en Senna blijft lekker thuis met papa, want die heeft vakantie.
pi_75912308
Dat is fijn, hoeft ze ook niet weg. Denk dat ik Anna maar in de buggy zet (wil ze niet) en zo ga brengen. Maar eerst maar even wakker maken.

Fijne dag allemaal en doe niks wat ik ook niet zou doen.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:00:08 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912328
Komt in orde yppy!

Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912373
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
pi_75912483
Huups en Mems, ik heb jullie niet gezien.. Was er van 12.30 tot uurtje of 16.00

mogguh trouwens. Heb een stuk beter geslapen vannacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:32:21 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912524
Mogge Vicks!
pi_75912535
Ik ga werken
pi_75912570
Goedemorgen Dames
Miss_Sly werk-ze!

* LovelyLady gaat weer bijlezen is weer bij

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 07:44:13 ]
pi_75912657
Goedemorgen!

Slapen is goed Vicky
pi_75912689
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75912825
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef Vicky het volgende:
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
Wel praktisch Heb je iig geen gedoe meer met vieze poppen.

Hier één die mij helpt was in de machine te doen. Goed opletten met rode sokken ed dus Tot nu toe gaat het goed.

Het voelt heel raar, ik heb de sleutel van het huis, wil daar eigenlijk wel bezig en alvast wat dingen heenbrengen, maar TARA is aan het werk tot 17:30 en het is daar niet dreumes-proof (er zit een gat in de keukenvloer ed )
Dus ik kan eigenlijk niet zoveel

Nuja, morgen is TARA vrij en dan kunnen we wel bezig!
pi_75913027
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
Ik heb ze er wel door gedaan, anders heb je helemaal een droge ingredienten, dan wordt het een grote plakbende. En dan extra voor eromheen. Of als je klein dadels hebt ipv die mega grote dan wat minder kokos, noten en cacoa erdoor, en dat gebruiken om te rollen.

Veolia zegt op hun website dat de bussen weer rijden!!!
pi_75913092
Moguh!

Hier lijkt het wel te dooien! ik zie weer straat als er auto's wegrijden van de parkeerplaats! Aan de ene kant wel lekker maar ook wel jammer weer!

Jammer Freecelle, heb je de sleutel en dan kun je nog niets doen!
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:45:42 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_75913124
goedemorgen! Iedereen succes met woon-werk verkeer. Ik zou vandaag werken, maar Ive is ziek, dus wij blijven thuis (en Fee ook). Hoef ik ook niet door de sneeuw, dat scheelt.
Vandaag wordt mijn moeder geopereerd, spannend.
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:13 #20
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75913240
Cattie sterkte vandaag met de rare dag. En het lijkt mij wel fijn om zo'n dag lekker thuis te kunnen beleven dan dat je op je werk bent en je gedachte waarschijnlijk toch afdwalen naar je mam. Dikke knuffel en beterschap voor Ive.

Miss en Yppy werkse en wij blijven vandaag lekker binnen en gaan alvast aan het voorbakken/koken voor de kerst, zodat we met kerstavond het enkel nog maar af hoeven te maken. Wij vieren namelijk bij mij thuis altijd kerstavond.

Vicky om die redenen heb ik gewoon van allebei de lievelingsknuffels twee exemplaren. Elke week gaat er 1 in de was van allebei.

Freecell nog gefeliciteerd met de sleutel en nu gauw verbouwen/verven/behangen etc.etc. en dan bevallen van jullie tweede Leandertje...

Memmel dat heb ik nog nooit gehoord maar goed nu weet je wel waar je volgend jaar op kan besparen hihihihi...
pi_75913337
Ik had er voor Amber ook 2 alleen is er een later aangeschaft dan de eerste. Amber trapt er dus niet in he in die andere 2e knuffel.
Voor Tess heb ik er meteen 2 aangeschaft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75913350
cattie, spannende dag .

Het heeft hier volgens mij weer gesneeuwd vannacht. En het ziet eruit alsof er nog wel eens veel meer kan vallen...
Fake it till you make it...
pi_75913364
Ja, cattie, ik wilde je sterkte wensen met de spanning van vandaag.
pi_75913368
Spannende dag Cattie! Sterkte vandaag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:21:36 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75913773
Cattie, heel veel sterkte vandaag .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')