Laatste post.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij begon pas met het hele "ik ben IRL zo eenzaam" verhaal lang nadat hij mij al pm'de met opmerkingen over mijn opleiding () . Of die in m'n fotoboek schreef. Hoe moet ik dat weten dan? Het is niet alsof dit pas sinds kort aan de gang is ofzo, dat was al voor z'n 1e ban.
ik mis waarschijnlijk iets, maar wat is hier zo speciaal aan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het wel speciaal dat een jongen op zo'n idee komt.Behalve als je vriendin sowieso al elke week in de nagelstudio zit dan.
Ik vond het wel een leuke discussie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze staan ook allemaal als 1 grote 'bazen groep' lijn recht tegenover je. Terwijl jouw post het hele probleem al weergaf
.
Hoe moet je wat ook weten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij begon pas met het hele "ik ben IRL zo eenzaam" verhaal lang nadat hij mij al pm'de met opmerkingen over mijn opleiding () . Of die in m'n fotoboek schreef. Hoe moet ik dat weten dan? Het is niet alsof dit pas sinds kort aan de gang is ofzo, dat was al voor z'n 1e ban.
Ik niet, want ze luisteren nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke discussie.
Slaap lekkerquote:
Hoe moet ik weten dat hij zo sociaal eenzaam is? Ik heb hem vroeger wel eens zien posten dat hij naar vrienden ging, zuipen enzo. Moet ik er dan alvast maar rekening mee houden dat hij sociaal minder capabel is dan hij zich voordoet? Ik verwacht ook niet dat mensen dat bij mij doen, waarom zou ik dat dan bij hem doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet je wat ook weten?
Ik verwacht niet dat jij- of wie dan ook- hier als zijn psycholoog optreed, maar ik zie niet in waarom mensen zó op hem moeten reageren. Als iemand sociaal minder capabel is dan hebben die discussies toch helemaal geen zin?
Jaja je hebt al reactie.quote:
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet je wat ook weten?
Ik verwacht niet dat jij- of wie dan ook- hier als zijn psycholoog optreed, maar ik zie niet in waarom mensen zó op hem moeten reageren. Als iemand sociaal minder capabel is dan hebben die discussies toch helemaal geen zin?
en het probleem is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.
Is eenzaam en minder capabel hetzelfde? Die conclusie kun je zelf wel trekken denk ik. En hoezo 'dan hij zich voordoet', je vind hem daadwerkelijk capabel overkomen in sociaal opzicht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat hij zo sociaal eenzaam is? Ik heb hem vroeger wel eens zien posten dat hij naar vrienden ging, zuipen enzo. Moet ik er dan alvast maar rekening mee houden dat hij sociaal minder capabel is dan hij zich voordoet? Ik verwacht ook niet dat mensen dat bij mij doen, waarom zou ik dat dan bij hem doen?
Ik vertrouwde het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie heeft al op één van mijn linkjes geklikt?
Ik vrees dat je gelijk hebt, maar het is wel erg easy in dit geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.
je linkjes zijn niet goed te zien, maar ik ben in staat om op een van hen te klikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie heeft al op één van mijn linkjes geklikt?
Dat het super sneu is. En dat je beter even wat tijd kunt steken in je echte leven en zelfontwikkeling, dan het 'missende stukje' op internet aan de te vullen door stoere helden daden.quote:
Ik weet niet, ik zie het als lachen om een gehandicapte. Is degene die lacht niet een stuk triester?quote:
Onzin. Als ik met iemand woorden heb, het laat rusten en hij komt me vervolgens lastigvallen, wie ben ik dan om dat te negeren? Gandhi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen baasquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Als ik met iemand woorden heb, het laat rusten en hij komt me vervolgens lastigvallen, wie ben ik dan om dat te negeren? Gandhi?
Het is gewoon een nummer op youtube, snap ook niet dat FOK! ze zo gek doet laten zien.quote:
Interessant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
Oeps, camgirl 13 postte 18 keer een broek uitrek gifje, en vroeg me te cammen, maar kon zelf niet online komen zogenaamd, dus uit mijn msn gepleurd, ik vraag me wel eens af welke sekse gemiddeld zieker in hun hoofd is.
Ooit weleens gehoord van 'de wijste zijn'? Je kijkt op iemand neer, maar gaat er wel serieus mee in discussie. Hoe strookt dat met elkaar denk je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Als ik met iemand woorden heb, het laat rusten en hij komt me vervolgens lastigvallen, wie ben ik dan om dat te negeren? Gandhi?
Waarom zou ik de wijste moeten zijn? Hij doet graag intelligent, wie ben ik dan om hem minder te behandelen dan hij zichzelf voordoet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van 'de wijste zijn'? Je kijkt op iemand neer, maar gaat er wel serieus mee in discussie. Hoe strookt dat met elkaar denk je?
Huh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
Oeps, camgirl 13 postte 18 keer een broek uitrek gifje, en vroeg me te cammen, maar kon zelf niet online komen zogenaamd, dus uit mijn msn gepleurd, ik vraag me wel eens af welke sekse gemiddeld zieker in hun hoofd is.
Kom op weet je echt niet beter? Heb je de vergelijking gelezen die ik net maakte over het uitlachen van een gehandicapte?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou ik de wijste moeten zijn? Hij doet graag intelligent, wie ben ik dan om hem minder te behandelen dan hij zichzelf voordoet?
Boeiend, je kan dit ook allemaal gewoon doen omdat je een zelfverzekerde klootzak bent .quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat het super sneu is. En dat je beter even wat tijd kunt steken in je echte leven en zelfontwikkeling, dan het 'missende stukje' op internet aan de te vullen door stoere helden daden.
Zelfde met Otis, zelfde met Skylark. Hij vraagt er gewoon om, dan moet je niet huilen als je het krijgt.quote:
Echt, want het zegt iets over mensen.quote:
Als je hem nu gehandicapt noemt ben je wel erg denigrerend bezig. Hij is bij de pinken genoeg om te zien wat hij doet, en volgens mij kickt hij ook daadwerkelijk wel een beetje op de aandacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kom op weet je echt niet beter? Heb je de vergelijking gelezen die ik net maakte over het uitlachen van een gehandicapte?
Maar is het niet net even wat te makkelijk? Wat voor voldoening haal je hier nou uit? Hij is eerlijk over zijn opleiding, geen vrienden, nooit een vriendin gehad. Kom op...Hier kun je toch nooit voldoening uithalen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelfde met Otis, zelfde met Skylark. Hij vraagt er gewoon om, dan moet je niet huilen als je het krijgt.
Ja, als die internetmeisjes geen tieten laten zien op de webcam kan je voor Lamon vertrekkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, want het zegt iets over mensen.
Ik heb 5 keer netjes een camgesprek aangevraagd, ze bleef die debiele gifjes maar sturen en haar cam ging niet aan.
Dan is het simpel voor mij, opsodeflikkeren.
En dit is geen verhaaltje, dit gebeurde echt zojuist.
het is dan ook een kloonquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar is het niet net even wat te makkelijk? Wat voor voldoening haal je hier nou uit? Hij is eerlijk over zijn opleiding, geen vrienden, nooit een vriendin gehad. Kom op...Hier kun je toch nooit voldoening uithalen?
Ik noem hem nergens een gehandicapte hoor, dan moet je echt beter lezen. Ik noem hem sociaal wellicht minder capabel, beoordeeld op de eerder genoemde punten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je hem nu gehandicapt noemt ben je wel erg denigrerend bezig. Hij is bij de pinken genoeg om te zien wat hij doet, en volgens mij kickt hij ook daadwerkelijk wel een beetje op de aandacht.
Hij is pas sinds kort "eerlijk" over zijn aantal vrienden. Het bashen gaat al veel verder terug.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar is het niet net even wat te makkelijk? Wat voor voldoening haal je hier nou uit? Hij is eerlijk over zijn opleiding, geen vrienden, nooit een vriendin gehad. Kom op...Hier kun je toch nooit voldoening uithalen?
Ja, ik snap je punt. Maar het gaat er om dat die fok bazen in real life helemaal niet zo stoer zijn. En ze creeeren hier een soort van alter ego waarin wel alles mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeiend, je kan dit ook allemaal gewoon doen omdat je een zelfverzekerde klootzak bent .
en ja, soms is het sneu, maar ik vind het ook wel mooi dat ook de fokbazen een plekje hebben gevonden om op elkaar te geilen.( en het is nog altijd beter om het hier te doen dan bij mensen in the real live) ik kan me er niet aan storen, maar eerder aan de debielen die jullie nu beiden verdedigen.
Ik heb liever een fokbaas die soms grappig is maar een harde klootzak dan twee huilebalken die enkel het slechtste uit een mens halen
Dat weet jij hoe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt. Maar het gaat er om dat die fok bazen in real life helemaal niet zo stoer zijn. En ze creeeren hier een soort van alter ego waarin wel alles mogelijk is.
Dat heb ik niet meegekregen, dus ik kan alleen spreken over deze situatie. En dan nog, nu heb je wel deze kennis. Daar haal je dan toch nooit voldoening uit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij is pas sinds kort "eerlijk" over zijn aantal vrienden. Het bashen gaat al veel verder terug.
Wat voor voldoening haal jij uit een kloon zijn en toch op van alles reageren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik bedoel serieus, als iemand mij in real life 2 keer per week aanklampt om me te vertellen dat ik later zijn auto ga wassen, reken maar dat ik er dan wat van zegquote:
Hij vraagt er om, omdat ie niet weet hoe ie anders moet reageren en zich aangevallen voelt? Ik begrijp heel goed dat hij bij mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt, dat heb ik vaak genoeg gezien. Maar dat eeuwige er op in blijven haken, wat win je daar nou mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelfde met Otis, zelfde met Skylark. Hij vraagt er gewoon om, dan moet je niet huilen als je het krijgt.
Heb je bewijs?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat voor voldoening haal jij uit een kloon zijn en toch op van alles reageren?
Ik heb zat vriendinnen gehad, en een goede opleiding, maar dat betekent niet dat ik php per definitie onwaardig vind als persoon.
Ik vind de grote leugenaars en opsnijders onwaardig eigenlijk...
De laatste keer dat ik op hem reageerde was enkele maanden terug, voor hij liep te roepen over hoe eenzaam hij was. Toen hij nog babbelde over hoe populair en aantrekkelijk hij was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, dus ik kan alleen spreken over deze situatie. En dan nog, nu heb je wel deze kennis. Daar haal je dan toch nooit voldoening uit?
Weer leg je het verkeerd uit. Ik zeg gewoon aangekleed cammen om zeker te weten dat ik niet met 1 of andere debiel afspreek en voor gek sta, als iemand dan niet eerlijk even op die cam komt terwijl ze zegt van wel, en vervolgens off-line is ineens, vertrouw ik het niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, als die internetmeisjes geen tieten laten zien op de webcam kan je voor Lamon vertrekken.
Vertel nog eens over je platonische relaties met jonge meisjes.
Hij weet niet hoe hij anders moet reageren? Misschien kan hij eens proberen zichzelf te zijn, in plaats van zich constant slimmer te willen voordoen dan hij is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij vraagt er om, omdat ie niet weet hoe ie anders moet reageren en zich aangevallen voelt? Ik begrijp heel goed dat hij bij mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt, dat heb ik vaak genoeg gezien. Maar dat eeuwige er op in blijven haken, wat win je daar nou mee?
Ah, vandaar het "camgirl 13"quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weer leg je het verkeerd uit. Ik zeg gewoon aangekleed cammen om zeker te weten dat ik niet met 1 of andere debiel afspreek en voor gek sta, als iemand dan niet eerlijk even op die cam komt terwijl ze zegt van wel, en vervolgens off-line is ineens, vertrouw ik het niet meer.
Vind je het gek met al die shit die op internet geflikt wordt tegenwoordig? Daar worden mensen wantrouwend van.
Ik zeg toch nergens dat je je belachelijk moet laten maken? Hoe zie jij dat trouwens voor je: als je ergens niet op reageert word je belachelijk gemaakt? Je wordt pas belachelijk gemaakt als mensen het aannemen, wat in zijn geval niet zo snel zal zijn hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:59 schreef Biels het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op hem reageerde was enkele maanden terug, voor hij liep te roepen over hoe eenzaam hij was. Toen hij nog babbelde over hoe populair en aantrekkelijk hij was.
Maar dan nog, hoe onpopulair hij ook is, ik laat me toch niet zomaar constant belachelijk maken, ook al is het op het internet? Het is echt niet alsof iedereen hem steeds uitlokt hoor, dat is 90% van de tijd andersom.
Daar is hij dan toch veel te trots voor? Vooral in al zijn boosheid. Als hij van alle kanten wordt aangevallen, gaat hij niet ineens als een schuchter schaapje toegeven van 'Nou jongens, ik heb eigenlijk geen vrienden niks etc.".quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe hij anders moet reageren? Misschien kan hij eens proberen zichzelf te zijn, in plaats van zich constant slimmer te willen voordoen dan hij is.
"Maar misschien is dat wel hoe hij is!!!"
Dan moet hij niet janken, er zijn altijd wel mensen die je niet mogen, dat het toevallig op een forum is maakt voor de rest niks uit.
Ja omdat er al tig niet doorkwamen, ik krijg zelfs een uitnodiging met de vraag of ik even 3210 wilde bellen, want dan ging haar telefoon over.quote:
Hoezo wil je zomaar met een random chick afspreken? Vast niet voor diepgaande gesprekken. Letterlijk misschien wel dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weer leg je het verkeerd uit. Ik zeg gewoon aangekleed cammen om zeker te weten dat ik niet met 1 of andere debiel afspreek en voor gek sta, als iemand dan niet eerlijk even op die cam komt terwijl ze zegt van wel, en vervolgens off-line is ineens, vertrouw ik het niet meer.
Vind je het gek met al die shit die op internet geflikt wordt tegenwoordig? Daar worden mensen wantrouwend van.
Dat is anders wel precies hoe het nu gebeurd is. Ik kan me nog wel posts voor de geest halen waar hij beweerde "naar vrienden te gaan". Pas veel later kwam hij met dit verhaal. Buiten dat ik niet weet wat ik dan nog voor waar moet aannemen schept hij dan toch al een soort van reputatie op fok, en mensen gaan echt niet anders reageren omdat hij zegt dat hij toch geen vrienden heeft. Wie zegt dat dat nog waar is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar is hij dan toch veel te trots voor? Vooral in al zijn boosheid. Als hij van alle kanten wordt aangevallen, gaat hij niet ineens als een schuchter schaapje toegeven van 'Nou jongens, ik heb eigenlijk geen vrienden niks etc.".
Gefeliciteerd, je hebt een betaalnummer afgewezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja omdat er al tig niet doorkwamen, ik krijg zelfs een uitnodiging met de vraag of ik even 3210 wilde bellen, want dan ging haar telefoon over.
Mijn God, hoe naief denken mensen dat anderen zijn dan?
Ervaring?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een betaalnummer afgewezen.
Maar dat doet hij wel, via pm's en in mijn fotoboek. Waarom zou ik daar niet op reageren? Hij weet wat hij post, hij weet wat hij uitlokt. Je kan hem ook niet blijven beschermen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je je belachelijk moet laten maken? Hoe zie jij dat trouwens voor je: als je ergens niet op reageert word je belachelijk gemaakt? Je wordt pas belachelijk gemaakt als mensen het aannemen, wat in zijn geval niet zo snel zal zijn hè?
Oké, ik ga nú lezen op wat voor manier hij je dan zo verschrikkelijk belachelijk heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dat doet hij wel, via pm's en in mijn fotoboek. Waarom zou ik daar niet op reageren? Hij weet wat hij post, hij weet wat hij uitlokt. Je kan hem ook niet blijven beschermen.
Dat heet daten. Daten is niet per definitie seks, daten is kijken of je elkaar aardig vindt, dan beslissen of je een tweede date wilt, en dan beslissen of je voor die eeuwige one-night-stand gaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je zomaar met een random chick afspreken? Vast niet voor diepgaande gesprekken. Letterlijk misschien wel dan.
Alsof ik mezelf pas goed voel als ik anderen belachelijk maakquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef griekjeee het volgende:
Feit is dat er gewoon veel te hevig op hem gereageerd word. Mensen zoeken een pispaaltje om zichzelf zekerder te voelen, en dit is toevallig php geworden. Best sad.
Ik zal je de pm's doorsturen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké, ik ga nú lezen op wat voor manier hij je dan zo verschrikkelijk belachelijk heeft gemaakt.
Wie zegt dat ik het over jou heb? Ik zie dat in z'n algemeenheid gebeuren. Ach, hij zal het best wel uitgelokt hebben. Maar dan nog word er heviger gereageerd dan wat normaal zou moeten zijn. Het wordt zo eindeloos uitgemolken, ik snap niet wat voor voldoening je daaruit haalt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf pas goed voel als ik anderen belachelijk maak. Actie-reactie, zo simpel is het. Er zijn genoeg MBO'ers zonder vrienden die hier wel rustig meeposten, waarom zouden we die dan niet pakken?
Oké.quote:
Is dit weer zo'n scherpe opmerking die ik over 2 dagen moet beantwoorden, omdat je dronken was en het niet kon laten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n date met een meisje van internet, ik zo wachten, opeens Lamon op de stoep.
Oh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n date met een meisje van internet, ik zo wachten, opeens Lamon op de stoep.
Nee grapje, ik ben altijd heel aardig tegen php en hij tegen mij. Je zal bij otis moeten zijn voor de wat serieuzere pest-pm's.quote:
Ja ach, het verbaast me niet zo heel veel hoor, maar waar je het over hebt is ook weer een soort van charme van het internet zelf. iedereen is hier lief en aardig (behalve bt als ze ongesteld is natuurlijk) knap goedgemond etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt. Maar het gaat er om dat die fok bazen in real life helemaal niet zo stoer zijn. En ze creeeren hier een soort van alter ego waarin wel alles mogelijk is.
Misschien had ik beter helemaal niks kunnen zeggen over bashen, want dat interesseert me eigenlijk niet zo. Maar meer het feit dat het allemaal zo droeftoeterig is om een jongen helemaal de grond in te boren, terwijl ze dit in real life bij lange na niet zouden doen.
Nou het principe van iemand compleet afbreken, als ik echt woedend ben klinkt dat als een heel mooi iets om diegene die je mateloos irriteert het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij vraagt er om, omdat ie niet weet hoe ie anders moet reageren en zich aangevallen voelt? Ik begrijp heel goed dat hij bij mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt, dat heb ik vaak genoeg gezien. Maar dat eeuwige er op in blijven haken, wat win je daar nou mee?
Nee, het is maandag, ik heb morgen weer college enzo. Overigens sta ik daar nog steeds achter, ik vind mijzelf slimmer en "doortastender" (hoewel ik niet begreep wat je daar nou mee bedoelde) dan jij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n scherpe opmerking die ik over 2 dagen moet beantwoorden, omdat je dronken was en het niet kon laten?
Wat zeik je dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ben altijd heel aardig tegen php en hij tegen mij. Je zal bij otis moeten zijn voor de wat serieuzere pest-pm's.
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook hebben als Lamon ineens op de stoep stond.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, het heeft mijn vertrouwen beschadigd.
Ik ben het gewoon er mee eens dat je php niet zoveel in bescherming kan nemen als jullie doen. Hij lokt het zelf uit en weet dat erg goed, net als Lamon weet wat hij uitlokt.quote:
"Oh, mensen hebben een discussie, laat ik maar snel roepen dat het internet is, want een discussieforum als fok is hier helemaal niet voor gemaakt!!"quote:
fijn staaltje huis- tuin- en keukenpsychologiequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef griekjeee het volgende:
Feit is dat er gewoon veel te hevig op hem gereageerd word. Mensen zoeken een pispaaltje om zichzelf zekerder te voelen, en dit is toevallig php geworden. Best sad.
Ik kan aannemen dat je met 'jullie' ook mij bedoeld? Ik neem helemaal niemand in bescherming en meng me er al helemaal nooit in. Ik zeg nu alleen dat ik die ruzies altijd bijzonder triest vind, doe ermee wat je wilt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon er mee eens dat je php niet zoveel in bescherming kan nemen als jullie doen. Hij lokt het zelf uit en weet dat erg goed, net als Lamon weet wat hij uitlokt.
Ik spreek in het algemeen .
Hop, meteen in de tegenaanval. Stel je voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:18 schreef Biels het volgende:
[..]
"Oh, mensen hebben een discussie, laat ik maar snel roepen dat het internet is, want een discussieforum als fok is hier helemaal niet voor gemaakt!!"
Hier, een kekke kleurplaat voor jou ménquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanonnen man, dit is niet normaal meer.
Jij ben gek, heul geen zin in om bijna half 3.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hier, een kekke kleurplaat voor jou mén
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik over beide gelijk. Met jullie bedoel ik "iedereen die php in bescherming neemt", net als de tegenovergestelde partij "iedereen die php terecht in de zeik neemt" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan aannemen dat je met 'jullie' ook mij bedoeld? Ik neem helemaal niemand in bescherming en meng me er al helemaal nooit in. Ik zeg nu alleen dat ik die ruzies altijd bijzonder triest vind, doe ermee wat je wilt.
En ja over beide heb je gelijk, maar als die personen iedere keer weer aanleiding zijn voor hevige reacties dan heb 'je'dat toch echt aan jezelf te danken, iedereen kan ervoor kiezen niet te reageren.
Ja, reageren op een opmerking, stel je voorquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hop, meteen in de tegenaanval. Stel je voor.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, reageren op een opmerking, stel je voor.
Met doortastender bedoel ik mensenkennis, weten wanneer iemand oprecht is en wanneer iemand maar wat lult.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, het is maandag, ik heb morgen weer college enzo. Overigens sta ik daar nog steeds achter, ik vind mijzelf slimmer en "doortastender" (hoewel ik niet begreep wat je daar nou mee bedoelde) dan jij.
Waar neem ik hem precies in bescherming? Ik zeg alleen maar dat de mensen sneu zijn die zijn reputatie eindeloos uitmelken, en dat gebeurt zeker wel genoeg náást dat hij vaak genoeg er aanleiding voor gegeven zal hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Sowieso heb ik over beide gelijk. Met jullie bedoel ik "iedereen die php in bescherming neemt", net als de tegenovergestelde partij "iedereen die php terecht in de zeik neemt" is.
Ik bedoel, ik ben ook helemaal tegen die falers die denken leuk mee te liften met de massa en een mbo-grapje over php maken, dat is te sneu voor woorden, maar er zijn voor enkele users genoeg redenen om serieus, en dan ook stevig, op hem in te gaan. Ik vind niet dat je dat kan veroordelen omdat php toevallig degene is die geen vrienden heeft.
Ik heb het nog steeds over mensen in het algemeen he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar neem ik hem precies in bescherming? Ik zeg alleen maar dat de mensen sneu zijn die zijn reputatie eindeloos uitmelken, en dat gebeurt zeker wel genoeg náást dat hij vaak genoeg er aanleiding voor gegeven zal hebben.
Ik zou het op je cv zetten als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met doortastender bedoel ik mensenkennis, weten wanneer iemand oprecht is en wanneer iemand maar wat lult.
Om goede voorbeelden op dit forum te noemen, maar hetzelfde geldt irl, GetLost, Rainb0ws, ChipsZak, Harajuku (al ligt ze me voor geen meter), DennisMoore, ETA, en zelfs Danny, horkerig als ie is, en Yvonne, Svann, L.no, en nog een aantal anderen, dat zijn oprechte users. Je weet als ze wat schrijven dat er een persoon achter zit.
Bij sommigen is het complete nonsens.
Wat heeft het voor zin om te praten met mensen die enkel nonsens uitspugen?
Achter iedereen die hier wat schrijft zit een persoon. Bij sommige accounts is het dezelfde persoon, maar toch, een persoon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met doortastender bedoel ik mensenkennis, weten wanneer iemand oprecht is en wanneer iemand maar wat lult.
Om goede voorbeelden op dit forum te noemen, maar hetzelfde geldt irl, GetLost, Rainb0ws, ChipsZak, Harajuku (al ligt ze me voor geen meter), DennisMoore, ETA, en zelfs Danny, horkerig als ie is, en Yvonne, Svann, L.no, en nog een aantal anderen, dat zijn oprechte users. Je weet als ze wat schrijven dat er een persoon achter zit.
Je zei letterlijk 'met jullie bedoel ik de mensen die php in bescherming nemen', val ik nu wel of niet onder 'jullie'. Anders moet je spreken over 'degenen' oid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds over mensen in het algemeen he.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als jij dat nergens doet val je daar niet onder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je zei letterlijk 'met jullie bedoel ik de mensen die php in bescherming nemen', val ik nu wel of niet onder 'jullie'. Anders moet je spreken over 'degenen' oid.
En als ik daar wel onder val wil ik weten waar ik dat doe.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
Tering ik vandaag zo naar centje damsco in zo'n nauw steegje komen er ineens 5 niggas op me af dus ik pas zo wat tae kwondo + krav maga toe (ik heb deze stylo zelf gecreëerd jwt) en sla/schop ze allemaal in 1 klap nokkie. Je denkt nu zeker ik ging skotoe bellen maar niets is midner waar ik pak ze bij hun haren (die matjes) en pleur ze zo in de bevroren gracht
Je bent ongetwijfeld een persoon, maar ik verdenk jou ernstig van klonen, behoefte hebben aan wijsbegeerte, en stoken, iig op FOK!, of je in het echt anders bent weet ik niet, maar iedereen neemt wat mee in zijn of haar karakter ook op internet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Achter iedereen die hier wat schrijft zit een persoon. Bij sommige accounts is het dezelfde persoon, maar toch, een persoon.
En dan wil ik toch weten, vind je mij een "persoon"?
Je geeft wel makkelijk toe nu hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij dat nergens doet val je daar niet onder.
wat zijn je beweegredenen om hier te posten danquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als het maar Heineken isquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Siniti, mocht ik je ooit tegenkomen in rl, dan krijg je een biertje van mij jongeman
Wie is/zijn zijn kloon(s) dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld een persoon, maar ik verdenk jou ernstig van klonen, behoefte hebben aan wijsbegeerte, en stoken, iig op FOK!, of je in het echt anders bent weet ik niet, maar iedereen neemt wat mee in zijn of haar karakter ook op internet..
En Hertog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als het maar Heineken is
Enige bier wat nog een beetje te zuipen is
wat een trollpost weer siniti, ik ben het mengquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als het maar Heineken is
Enige bier wat nog een beetje te zuipen is
Ik heb geen enkele kloon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld een persoon, maar ik verdenk jou ernstig van klonen, behoefte aan wijsbegeerte, en stoken, iig op FOK!, of je in het echt anders bent weet ik niet, maar iedereen neemt wat mee in zijn of haar karakter ook op internet..
Ik vind niet iedereen zo kut, waar haal je het vandaan? Ik charcheer gewoon vaak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zijn je beweegredenen om hier te posten danaangezien je hier iedereen zo kut vindt
Jupiler.quote:
Nog niet geproefdquote:
Van al het bier dat ik heb gedronken was alleen Heineken te zuipen met Guinness als ranzig dieptepuntquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een trollpost weer siniti, ik ben het meng
Ik zeg doen.quote:
Die gekke Engelsen ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Van al het bier dat ik heb gedronken was alleen Heineken te zuipen met Guinness als ranzig dieptepunt
Ierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
[..]
Die gekke Engelsen ook.
Is guinness nog erger dan bavaria (fles) dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nog niet geproefd
[..]
Van al het bier dat ik heb gedronken was alleen Heineken te zuipen met Guinness als ranzig dieptepunt
Bavariaquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Is guinness nog erger dan bavaria (fles) dan?![]()
![]()
wat heb je allemaal geproef dan?
Niet alle users.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:31 schreef Biels het volgende:
En stoken, tja, dat doe jij ook. Al stook jij meer tussen jezelf en users dan tussen andere users.
Niet al te veel, 5 merken ofzo. Ook geen idee welke merken precies uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Is guinness nog erger dan bavaria (fles) dan?![]()
![]()
wat heb je allemaal geproefd dan?
Ik stook ook niet tussen alle users. En als ik stook is het een sociologisch experiment om te kijken hoe mensen zich op internet kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet alle users.
Ik heb ooit om een sociologie-forum gevraagd en toen zeiden ze dat ik de enige geinteresseerde was, tig jaren terug, en dat ik FOK! maar als 1 groot sociologie forum moest zien.
Inmiddels is dat sociologie forum er wel, maar ik heb de aangeraden insteek genomen, en internet of niet, het levert echt mensenkennis op.
ik weet niet of het aan mij ligt maar getapt bier vind ik sowieso altijd beter dan flesjes en blikquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet al te veel, 5 merken ofzo. Ook geen idee welke merken precies uit mijn hoofd![]()
Ik had laatst een flesje bier dat ranzig was. Toen goot ik het in een glas en was het minder ranzig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik weet niet of het aan mij ligt maar getapt bier vind ik sowieso altijd beter dan flesjes en blik![]()
bier.
zit daar ook echt een verschil tussen tap en fles of is dit gevoelsmatig?
Je wilt overal verstand van hebben, en wil niet graag accepteren dat je ergens niet veel vanaf weet.quote:
iig geen baviria dan, dat blijft ook ranzig als je het in een glas pleurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had laatst een flesje bier dat ranzig was. Toen goot ik het in een glas en was het minder ranzig.
Biels heeft overal verstand van. Dit is een feit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wilt overal verstand van hebben, en wil niet graag accepteren dat je ergens niet veel vanaf weet.
Of dat terecht of onterecht is, laat ik achterwege, maar ik weet zeker dat dat in je echte karakter ligt.
Ik ben juist niet zo aanwezig als ik ergens geen verstand van heb. Daarom zit ik alleen in KLB in dit soort topics en een beetje in TRU vroeger, in wat medische topics, en niet in WFL of waar dan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wilt overal verstand van hebben, en wil niet graag accepteren dat je ergens niet veel vanaf weet.
Of dat terecht of onterecht is, laat ik achterwege, maar ik weet zeker dat dat in je echte karakter ligt.
het was donker bierquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iig geen baviria dan, dat blijft ook ranzig als je het in een glas pleurt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
het was donker bier
Ziet er uit als dat pis dat je soms op zo'n ziekenhuis programma ziet van eoa poliopatiënt die lepra in de derde fase heeft op zijn teelbalkankersyndroom van down
wat ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
het was donker bier
Ziet er uit als dat pis dat je soms op zo'n ziekenhuis programma ziet van eoa poliopatiënt die lepra in de derde fase heeft op zijn teelbalkankersyndroom van down
Is er überhaupt bier dat jij niet te doen vindquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef remlof het volgende:
Bavaria is heel goed te doen
*zegt een niet-brabo
Ik dacht echt net hetzelfde. "Waarom komt dat topic altijd terug omhoog in m'n AT".quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:46 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het een beetje disturbing om 'hoe ervaren vrouwen een vinger in hun kont' altijd zo hoog in myAT te zien.
vertel me je geheimquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef remlof het volgende:
*zegt een niet-brabo
gmtaquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik dacht echt net hetzelfde. "Waarom komt dat topic altijd terug omhoog in m'n AT".
Nee hoor, niet iedereen is uit op constante kennisvergaring.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben juist niet zo aanwezig als ik ergens geen verstand van heb. Daarom zit ik alleen in KLB in dit soort topics en een beetje in TRU vroeger, in wat medische topics, en niet in WFL of waar dan ook.
En ik heb wel een behoefte om overal verstand van te hebben ja, maar dat is heel menselijk denk ik. Als je dat niet hebt zul je je nooit echt ontwikkelen, toch?
Maar wat voor punt wil je nu eigenlijk maken, is hij een betweter oid volgens jou omdat hij zijn kennis wilt vergroten/over veel kennis wil beschikken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen is uit op constante kennisvergaring.
Er zijn mensen die denken, laat mij mijn ding maar doen en verder boeit het me niet, dat zijn overigens paradoxaal genoeg vaak de meest gelukkige mensen, uitzonderingen daarnagelaten, omdat ze een bevredigingspunt hebben, en geen behoefte meer hebben aan groei, zij het intellectueel of emotioneel.
Daar kan je best gelukkig mee zijn, maar ik vind het juist erg gezond als je je als mens wilt blijven ontwikkelen. En wat is er dan mis met "de behoefte aan wijsbegeerte"?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen is uit op constante kennisvergaring.
Er zijn mensen die denken, laat mij mijn ding maar doen en verder boeit het me niet, dat zijn overigens paradoxaal genoeg vaak de meest gelukkige mensen, uitzonderingen daarnagelaten, omdat ze een bevredigingspunt hebben, en geen behoefte meer hebben aan groei, zij het intellectueel of emotioneel.
Heineken zal ik niet gauw kopen. Zelfs niet in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is er überhaupt bier dat jij niet te doen vind
Je moet eens naar Brugge gaan, Remlof, daar is een tentje waar ze een bierkaart hebben van 30 bladzijdes. Ik ben vergeten hoe de kroeg heette maar de meesten in Brugge zullen hem wel kennen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:44 schreef remlof het volgende:
*zegt een niet-brabo
Daar kom je later nog wel achter, zei de oude wijze man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar kan je best gelukkig mee zijn, maar ik vind het juist erg gezond als je je als mens wilt blijven ontwikkelen. En wat is er dan mis met "de behoefte aan wijsbegeerte"?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heineken zal ik niet gauw kopen. Zelfs niet in de aanbieding
http://www.arendsnest.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet eens naar Brugge gaan, Remlof, daar is een tentje waar ze een bierkaart hebben van 30 bladzijdes. Ik ben vergeten hoe de kroeg heette maar de meesten in Brugge zullen hem wel kennen.
Jij bent gestopt met jezelf ontwikkelen? Ah. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar kom je later nog wel achter, zei de oude wijze man.
Mwah, ik ben niet zo van het belgische bier. Ik heb liever een lekker nederlands, of nog liever duits biertje van gewoon 5%quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet eens naar Brugge gaan, Remlof, daar is een tentje waar ze een bierkaart hebben van 30 bladzijdes. Ik ben vergeten hoe de kroeg heette maar de meesten in Brugge zullen hem wel kennen.
Hoe kan je overigens oud en wijs zijn als je blijkbaar na je weetikhoeveelste, maar laten we 27e zeggen, geen enkele mentale vordering meer hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar kom je later nog wel achter, zei de oude wijze man.
verrekt, houd je van zuur bier danquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goed getapte pint of Guinness sla ik ook niet af trouwens
Guinnessquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goed getapte pint of Guinness sla ik ook niet af trouwens
Leren drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Maar je bent nog jong, dus dat lukt misschien nog wel
oh neen, je moet het leren drinken argumentquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Maar je bent nog jong, dus dat lukt misschien nog wel
Ik maak wel degelijk vorderingen, maar ik heb ECHT de behoefte om alles te weten, door te krijgen, te leren, mee te maken, en iedere keer het besef dat een mensenleven te kort is om dat te bereiken werkt frustrerend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe kan je overigens oud en wijs zijn als je blijkbaar na je weetikhoeveelste, maar laten we 27e zeggen, geen enkele mentale vordering meer hebt gemaakt?
HEY SINITI KEREL, ZULLEN WIJ EVEN EEN DRANKJE DOEN GOZAHquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Leren drinken
Ik heb echt zo'n bloedhekel aan die term. Bijna net zo erg als "borrel"
Jij dronk al koffie toen je 3 was?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh neen, je moet het leren drinken argument
Maar ik vroeg je al eerder, wat voor punt wil je hiermee maken? Zie je het juist als beter of slechter als je wel of niet de intentie hebt alles te leren/weten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik maak wel degelijk vorderingen, maar ik heb ECHT de behoefte om alles te weten, door te krijgen, te leren, mee te maken, en iedere keer het besef dat een mensenleven te kort is om dat te bereiken werkt frustrerend.
Maar het zou ook karaktergebonden kunnen zijn hoor, daar ben ik nog niet helemaal achter.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
HEY SINITI KEREL, ZULLEN WIJ EVEN EEN DRANKJE DOEN GOZAH
En nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij dronk al koffie toen je 3 was?
Ah je hebt je smaak nooit verder ontwikkeld dan zoet zie ik al.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
En nog steeds niet.
IK BEN CONSEQUENT POTVERDORIE
nee maar wel bierquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij dronk al koffie toen je 3 was?
En zoutquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je hebt je smaak nooit verder ontwikkeld dan zoet zie ik al.
Neem nog een lollie
zo eens hequote:Op dinsdag 22 december 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
En nog steeds niet.
IK BEN CONSEQUENT POTVERDORIE
Ik kan ook wel wakker blijven zonder middelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo eens he
als ik per se wakker wakker wil blijven gebruik ik wel andere middelen
Voor je eigen geluk en tevredenheid slechter, denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je al eerder, wat voor punt wil je hiermee maken? Zie je het juist als beter of slechter als je wel of niet de intentie hebt alles te leren/weten?
Het liefst drink ik nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar dat je Heineken drinkt dus.
Q.E.D.
Want hoe meer kennis je wilt vergaren, hoe minder gelukkig je volgens jou kan zijn? En waarom spreek je direct over een 'gezonde grens' als iemand veel kennis wilt hebben? Dat lijkt me overigens een erg menselijk trekje. Ik denk dat je iets heel normaals nu als iets heel extreems wilt beschouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor je eigen geluk en tevredenheid slechter, denk ik.
Maar er zal toch we een tussengrens zijn waar kennisvergaring en emotionele diepgang wel bestaat, maar een gezonde grens heeft.
Het hoeft niet zwart of wit te zijn.
Ik wil mensen leren kennen die die grens wel weten en zich daar aan kunnen houden.
Ik verval vaak in extreme dramatiek, of in overdreven extase, ik heb die middenweg niet zo goed te pakken, om heel eerlijk te zijn.
Ik ben altijd bezig met mensen beoordelen op karakter overigens, ik weet ook wel dat dat heel irritant over kan komen, maar als ik het dan toch moet doen, kan ik de meest heftige aanames maar beter op internet maken, anders zou ik geen vriend meer overhouden. Dus ik ben liever op FOK! extreem irritant, dan irl, daar trekken mensen me wel redelijk, omdat ik mijn grootste ergernissen en onbegrip hier ventileer.
Ik denk dat dat wel meevalt, groepsgedrag is ook een enorm gedeelte van de psyche van de mens, het Wilders idee enzo...ik ben het met je eens dat het twee verschillende dingen zijn, maar sociologie leert je andere mensen beter begrijpen, en dat zou je in je eigen psyche kunnen verwerken, als dat iets is waar je zelf invloed op kunt uitoefenen, maar dat is inderdaad weer psychologie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
Lamon., weet jij trouwens dat jij in al die tijd dat ik jou ken consequent sociologie met psychologie verwart?
Het gaat er meer om dat sociologie op macro-level is en psychologie op micro-level. Alles wat jij hier op dit forum doet qua users "door hebben" is micro-level.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
wat
Maar nu echt naar bed, mijn Festini is op.
ohnee, iemand met verstand van zaken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat sociologie op macro-level is en psychologie op micro-level. Alles wat jij hier op dit forum doet qua users "door hebben" is micro-level.
je kunt iemand op zoveel manieren overtuigen en dan kom je met deze aan, i am dissapoint !quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je kunt iemand op zoveel manieren overtuigen en dan kom je met deze aan, i am dissapoint !
Ik respecteer ze, want opzich uitzonderlijk is aangezien ik meestal scheit heb aan cultstatussen. ''BEST BAND EVER'' etcquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook hoe goed Can is!
De drums gék. De drums.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik respecteer ze, want opzich uitzonderlijk is aangezien ik meestal scheit heb aan cultstatussen. ''BEST BAND EVER'' etc
ik hoop dat ik een dag net zo lyrisch kan praten als jij nu doet, maar ik mis nog iets essentieels (een soort binding tussen can en mij wat nu nog ontbreekt).
muziektechnisch is het wel prima in orde
dat hoeft ook niet, men zegt dat de beste dingen in het leven tijd nodig heeft, dus ik zal de tijd nemen, desnoods jarenquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook hoe goed Can is!
Ik zou jou niet hoeven te overtuigen!!!
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, men zegt dat de beste dingen in het leven tijd nodig heeft, dus ik zal de tijd nemen, desnoods jaren
Al klikte starless dan wel meteen, ik zet hem meteen weer opquote:
nou ik zit nu even te denken, volgensmij klopt deze uitspraak niet eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Al klikte starless dan wel meteen, ik zet hem meteen weer op
wtf dat postaantal.quote:
Poeh, alleen al bij superinhoudelijke discussies ben je al een heel aantal minuten bezig met één post.quote:
True, maar dan nog. Registratiedatum is van dit jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Poeh, alleen al bij superinhoudelijke discussies ben je al een heel aantal minuten bezig met één post.
Dán nog.quote:
Ik snap echt niet hoe die gast dat voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, tong jr
Alleen tong slowchat niet.
Ik ben z'n slowchatneefjequote:Op dinsdag 22 december 2009 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, tong jr
Alleen tong slowchat niet.
Is die er?quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en je mag op de top-100 meet komen
Ik denk niet dat iemand ooit gaat geloven dat dit mijn eerste account is, en het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Newsflash: RacerDKB = griekjee
schokkend, wat vind je hiervan griekje
Ja, ooitquote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 22 december 2009 04:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit gaat geloven dat dit mijn eerste account is, en het is nog waar ook.
Ja, jij zal het vast gecheckt hebben.quote:
Aan je postaantal te zien is dat vast het geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben ik er.
Als ik dan nog geen flikker te doen heb overdag
stuur maar een goed zelfgemaakt grieks gerecht op, anders geloof ik je niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit gaat geloven dat dit mijn eerste account is, en het is nog waar ook.
Hey, wie weet heb ik over een half jaar ineens wel wat te doen, of ben ik wel doodquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aan je postaantal te zien is dat vast het geval.
In wat voor pakketje wil je het ontvangen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
stuur maar een goed zelfgemaakt grieks gerecht op, anders geloof ik je niet hoor
Ja je weet maar nooit hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey, wie weet heb ik over een half jaar ineens wel wat te doen, of ben ik wel dood_!
* remlof duwt op Jotcha's neusquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben ik er.
Als ik dan nog geen flikker te doen heb overdag
een enorme taart, waaruit jij dan met je gerecht springtquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In wat voor pakketje wil je het ontvangen?
Wat kinky.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een enorme taart, waaruit jij dan met je gerecht springt
Trustequote:Op dinsdag 22 december 2009 04:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker![]()
fok is soms net een hoer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey, wie weet heb ik over een half jaar ineens wel wat te doen, of ben ik wel dood_!
G'nightquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker![]()
Ik moet stoppen met foksters versieren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
fok is soms net een hoer.
je houd van haar en zij maakt je verpeste dagen weer goed, maar het is niet erg verstandig om gehecht aan haar te raken.
er zijn zoveel meer en betere opties wat betreft vrouwen.
[..]
G'night
Je moet er niet eens mee beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met foksters versieren?
Ik weet. Krijg je hetzelfde gedoe mee als met mensen op school/werk, je zit er toch nog een X aantal jaren mee opgescheept. En dan die verhalenquote:
Daar weet jij helemaal nietsr van af. Ik weet niet waar we ineens dit aan verdiend hebben, maar blijkbaar komt php je bijzonder goed uit op het moment. En verder zal het wel niet helemaal aan ons liggen, aangezien php een permban heeft en wij twee dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien had ik beter helemaal niks kunnen zeggen over bashen, want dat interesseert me eigenlijk niet zo. Maar meer het feit dat het allemaal zo droeftoeterig is om een jongen helemaal de grond in te boren, terwijl ze dit in real life bij lange na niet zouden doen.
Wat jij doet is erger, jij maakt hem tot een gehandicapte waarmee je heel voorzichtig moet omgaan, ik behandel hem als een gewone mens aan wie ik me erger.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is eenzaam en minder capabel hetzelfde? Die conclusie kun je zelf wel trekken denk ik. En hoezo 'dan hij zich voordoet', je vind hem daadwerkelijk capabel overkomen in sociaal opzicht?
[KLB SC#1954] Waar we van jong grut houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Chai het volgende:
Hè wat, zijn we opeens medelijden gaan hebben met mensen die zich debiel en irritant gedragen en dat bewust doen?
* Chai is bezig met SC's terug lezen
Wij, schuwe, puisterige autistjes die we blijkbaar irl zijn, zijn tenminste wel zo eerlijk op php te bashen op wat we van hem weten. Maar blijkbaar heeft Allure_ een zeer goed beeld van ons in het echt, zodat ze ons daar ook op kan aanvallen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben van mening dat de enige die op dit moment bezig is met mensen de grond in boren, Allure is. Ik kan me in ieder geval niet echt vinden in haar omschrijving.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet over uitlaten. Het is in ieder geval geen gebakken lucht.
"The point is that there is no point"quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Chai het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat het hele punt nou is van die discussie.
I agreequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben van mening dat de enige die op dit moment bezig is met mensen de grond in boren, Allure is. Ik kan me in ieder geval niet echt vinden in haar omschrijving.
Ik vind het altijd fijn als mensen op internet precies weten hoe ik in real life zou zijn. Flikker, toch, echt, een, kankereind, op, Allure, je kunt wel lekker geheimzinnig gaan doen dat je weet dat wij irl zoiets nooit zouden durven, maar daar weet je echt he-le-maal niets van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vanuit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Mozy het volgende:
Ik moet de stoptrein naar Den Bosch nemen, dan naar Nijmegen, en dan de intercity naar Zwolle.
Verwachte aankomsttijd: 24 december 17.42?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Mozy het volgende:
Ik moet de stoptrein naar Den Bosch nemen, dan naar Nijmegen, en dan de intercity naar Zwolle.
2010 ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Verwachte aankomsttijd: 24 december 17.42?
Ik moet de intercity naar Eindhoven nemen en daarna naar Tilburg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Mozy het volgende:
Je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn als mensen op internet precies weten hoe ik in real life zou zijn. Flikker, toch, echt, een, kankereind, op, Allure, je kunt wel lekker geheimzinnig gaan doen dat je weet dat wij irl zoiets nooit zouden durven, maar daar weet je echt he-le-maal niets van.
Nee, maar ze heeft het over 'bazen' en aangezien iedereen hier weet dat ondanks dat we die benaming niet eens verdienen én willen ze het over Otis, Lakitu, misschien CN en S.Seagal, en mij heeft.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft het over 'bazen' en aangezien iedereen hier weet dat ondanks dat we die benaming niet eens verdienen én willen ze het over Otis, Lakitu, misschien CN en S.Seagal, en mij heeft.
Ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft het over 'bazen' en aangezien iedereen hier weet dat ondanks dat we die benaming niet eens verdienen én willen ze het over Otis, Lakitu, misschien CN en S.Seagal, en mij heeft.
Als je gewoon een pagina leest ergens ben je al ongeveer klaar, want het is pagina's lang dezelfde shit.quote:
Nee, ik vind het wel interessant. Maar ik ben totaal niet in de mood om een discussie aan te gaan. Allure en ik staan volgens mij aardig op één lijn qua gedachten. Er zullen users zijn die het er niet mee eens zijn, dat mag want het gaat tenslotte om een mening.quote:
Mja, maar wanneer er toch vrij duidelijk wordt aangegeven, oa. door Biels, dat er weinig klopt van hetgeen Allure zegt, moet ze dat ook gewoon toegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel interessant. Maar ik ben totaal niet in de mood om een discussie aan te gaan. Allure en ik staan volgens mij aardig op één lijn qua gedachten. Er zullen users zijn die het er niet mee eens zijn, dat mag want het gaat tenslotte om een mening.
Hee ynuhh, kun je heel even samenvatten wat jullie mening dan is? Vond het er erg lastig uit te halen door het geharrewar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel interessant. Maar ik ben totaal niet in de mood om een discussie aan te gaan. Allure en ik staan volgens mij aardig op één lijn qua gedachten. Er zullen users zijn die het er niet mee eens zijn, dat mag want het gaat tenslotte om een mening.
Het begon hier [KLB SC#1954] Waar we van jong grut houden en toen begon ik dat mensen die in mijn optiek wel eerlijk zijn voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Verder lees je het maar terug als je zoveel interesse er in heb. Ik ga niet alles herschrijven of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ynuhh, kun je heel even samenvatten wat jullie mening dan is? Vond het er erg lastig uit te halen door het geharrewar.
Bovendien haalde Allure meer de baasdoenerij aan in het algemeen en jij meer gewoon gebash op figuren zoals phpmystyle.
Ik heb alles terug gelezen, maar omdat het leek alsof het jou om andere dingen ging dan Allure vroeg ik me af of het bij jou ook ging om baasdoenerij in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het begon hier [KLB SC#1954] Waar we van jong grut houden en toen begon ik dat mensen die in mijn optiek wel eerlijk zijn voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Verder lees je het maar terug als je zoveel interesse er in heb. Ik ga niet alles herschrijven of wat dan ook.
Ik zal er nog 1 keer even op ingaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het begon hier [KLB SC#1954] Waar we van jong grut houden en toen begon ik dat mensen die in mijn optiek wel eerlijk zijn voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Verder lees je het maar terug als je zoveel interesse er in heb. Ik ga niet alles herschrijven of wat dan ook.
Uhuh. Schijnbaar worden we gezien als één geheel, in plaats van individuen die het gewoon goed met elkaar kunnen vinden.quote:
Lekker bezig, Otis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal er nog 1 keer even op ingaan.
Je denkt toch niet serieus dat php 'voor alles en nog wat uitgemaakt wordt' omdat hij eerlijk is? Over wat dan? Over zijn opleiding? Er is hier helemaal niemand die het boeit dat hij mbo doet hoor. En die bijbaan van hem interesseert ook niemand. Als voorbeeld heb ik al eerder Mozy en NG aangehaald. Die hebben ook niet de hoogste opleiding die er is, maar niemand die hen basht. Ben je het daarover met me eens?
Zou je niet denken dat de reden dat men phpmystyle basht veel meer bij zichzelf ligt? Zoals Hoogstaande eerder zei, hij kwam steeds met wiskundevragen en wanneer mensen hem hielpen ging hij giftig lopen doen. Ook basht hij NG vanwege het feit dat ie mbo doet en anderen basht hij juist vanwege het feit dat ze aan een universiteit studeren. Kom op zeg.
De reden dat mensen php bashen is niet omdat hij eerlijk is, maar omdat hij zelf andere mensen constant loopt te zieken en te beledigen. Dat hij daarna met een zielig verhaaltje komt dat ie zo eenzaam is en geen vrienden heeft doet daar niets aan af. Het is geen gehandicapt kindje ofzo dat je altijd poeslief tegen hem moet doen.
Sowieso mensen die werken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
volk dat voor een paar centen de hele dag moet werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zielig voor dat paard.quote:
Je was er gisterenavond niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
Hey een ouderwets SC rel topic.
Hij moet er nog uit komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet in de kaste zien staan hoor.
Valt best mee. Via de neus kun je helemaal een slang duwen tot hun maag, dus zo naar is dat niet voor ze.quote:
Nee, toen was ik een sneeuwpop bouwen met het buurmeisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was er gisterenavond niet.
Wat voor kastequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet in de kaste zien staan hoor.
En waarom niet met je vriendin... ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, toen was ik een sneeuwpop bouwen met het buurmeisje.
Curry kokos.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat voor kaste? Woon je in India of zo? (
)
Die vond het te koud buiten. Later die avond heb ik wel van haar een sneeuwpop gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En waarom niet met je vriendin... ?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vond het te koud buiten. Later die avond heb ik wel van haar een sneeuwpop gemaakt.Ze was wel wit iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |