Kan dat bij de Mac?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En reserveren is niet cool, dan is de verrassing eraf
zou het.... dinsdag 29 december om 11 uur heel druk zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's een goeie. Als je het een beetje verspreid doet, dan komt niet iedereen op de film en is de grap minder zichtbaar, als je allemaal bij elkaar wilt zitten, dan zit je inderdaad met capaciteit... Dan moet je hopen dat er zoveel stoelen bij elkaar beschikbaar zijn
Mja, maar wel dat het overal zichtbaar is, dat het niet lijkt alsof er maar 2 zo achterlijk bezig zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Beetje spreiden is ook wel leuker, anders lijkt het te georganiseerd en meer een familie etentje
Ik ben beschikbaar op die datum en tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou het.... dinsdag 29 december om 11 uur heel druk zijn?
(dan kun je ook gratis een introducee meenemen bij je OV)
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij ons wel, bij groepen van 25 man of groter.
Ik ook wel. 's ochtends lijkt me?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar op die datum en tijd.
Mocht het deze datum en tijd worden; ben ik erbij
Anders kom ik denk ik niet meer thuis, dus het lijkt me wel .quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook wel. 's ochtends lijkt me?
Wij ook ( neem dan wel mijn man en misschien 2 kinderen mee)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Pingwingei het volgende:
milkshake in een glas gooien en heel beschaafd aan nippen![]()
i'm in mits niet te ver weg
Is Utrecht voor jullie te doen?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij ook ( neem dan wel mijn man en misschien 2 kinderen mee)
Kan je beter overdag bespreken, als de meeste geďnteresseerden meelezenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef jo-ep het volgende:
ook moeten we even denken over de uitvoerbaarheid van het plan. niet iedereen kan op hetzelfde tijdstip een bigmac hebben, en tegelijk gaan zitten en opeten.
moeten we dan allemaal wachten tot een bepaald tijdstip. en zorgen dat we bijvoorbeeld om 11 uur precies klaarzitten, met je bigmac, en dan alles tevoorschijn pakken?
Ja, wonen vlak bij Den Bosch, niet zo ver rijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is Utrecht voor jullie te doen?
dan kan ik niet, ik moet werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Utreg is voor mij gewoonweg te ver wegquote:Op woensdag 23 december 2009 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan ik niet, ik moet werken
Wel Ukulele. Dat ding is wel makkelijk mee te nemenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef -Datdus- het volgende:
Kan er hier iemand viool spelen?
En dan langs de tafel lopen
Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oidquote:
Kleding dan wel onder je jas dragen, dus vanaf het begin van de flashmob je jas uit doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oid
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef -Menn0- het volgende:
Valt dat niet heel erg op als je daar gaat staan met statieven enzo?
oke!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je beter overdag bespreken, als de meeste geďnteresseerden meelezen
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef jo-ep het volgende:
ook moeten we even denken over de uitvoerbaarheid van het plan. niet iedereen kan op hetzelfde tijdstip een bigmac hebben, en tegelijk gaan zitten en opeten.
moeten we dan allemaal wachten tot een bepaald tijdstip. en zorgen dat we bijvoorbeeld om 11 uur precies klaarzitten, met je bigmac, en dan alles tevoorschijn pakken?
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Het is je mac niet.quote:
Jep, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Rockabella het volgende:
Die datum is wel erg dichtbij.. Denk niet dat dat te regelen is voor de meeste mensen, ik kan dan sowieso niet ivm. werk! Als we nou een datum stellen wat nog een aantal weken / maand verder is dan kan iedereen makkelijker wat regelen. Spreken we een tijd en plek af om het allemaal door te nemen en is alles vrij makkelijk te doen dacht ik!
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef DjinN het volgende:
Eigenlijk moeten we er nog wat anders bij doen, dat het duidelijk is dat we FOK!kers zijnMet FOK!bordjes zwaaien ofzo of weet ik veel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |