Een hele nette post? In de 3de zin scheld hij ons al uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Kuttopic
Ik vindt de post van de link juist wel een heul nette post![]()
Link?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
Eens, vandaag was er ook al zo'n kuthoer NadiaSchoonheid ofzo heette ze. ergens in een R&P topic waar ze ff vriendelijk ging mededelen dat alle meisjes in Nederland lelijke hoeren zijn en jongens altijd voor meisjes moeten betalen etc
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
Eens, vandaag was er ook al zo'n kuthoer NadiaSchoonheid ofzo heette ze. ergens in een R&P topic waar ze ff vriendelijk ging mededelen dat alle meisjes in Nederland lelijke hoeren zijn en jongens altijd voor meisjes moeten betalen etc
Het is wat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Een hele nette post? In de 3de zin scheld hij ons al uit.
Weet je wat netjes is? Die WW uitkering die we elke maand voor hem dokken, dat is heel netjes.
Ons voor kaaskoppen uitschelden is dat niet![]()
Verkapte doodsverwensing. Ik heb al een TR gemaaktquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
Bestaan er dan ook moslims die wél respect tonen ?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet je wat netjes is? Die WW uitkering die we elke maand voor hem dokken, dat is heel netjes.
doen alleen de huilies, er zijn gelukkig wel aardige moslimsquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit topic is niet om te lachen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ik zeg ook wel eens kaaskop gewoon omdat ik het een leuk woord vindt
De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?quote:
okequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
nadiaschoonheid is een kuttrol, zal eens een paintje over haar fixen
Leugens, je weet niet als wat ze zijn uitgenodigd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Bij de TT ging dat topic al mis: je wordt toch niet "als moslim" uitgenodigd, maar gewoon omdat ze bekenden/vrienden zijn van de familie
Het al toch niet zo zijn dat een familie uit Wassenaar denkt van "hee kerel, wil jij morgenavond naar onze kerstsoiree komen want we missen nog een Moslim"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leugens, je weet niet als wat ze zijn uitgenodigd!
hij slaaptquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing. Ik heb al een TR gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |