Goede eerste post van het jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef beelz het volgende:
Pfffff ik ga naar bed.
Ow en dit is het jaar dat we wereldkampioen worden.
[ afbeelding ]
Ik ook, veul bier.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet nog precies wat ik heb gedronken
Tsja, ik heb te vroeg gejuigd, werd er net aan herinnert, dat ik niet een halve fles sonnema op had, maar 3/4 fles... (voor de rest klopt het wel wat ik op hebquote:
Beerenburg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik heb te vroeg gejuigd, werd er net aan herinnert, dat ik niet een halve fles sonnema op had, maar 3/4 fles... (voor de rest klopt het wel wat ik op heb)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest ook voor Rich drinken, die had geen berenburg waar hij was. Vandaar.
Anders dan voorlopig niet meer zoveel drinken niet echt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:29 schreef Croli het volgende:
hebben we nog goede voornemens voor 2010??
en voor hoe lang gaat voorlopig op???quote:Anders dan voorlopig niet meer zoveel drinken niet echt.
Ik kan nog steeds blind typen, dus jaquote:Heeft iedereen alle 10 vingers er nog aanzitten?
Dat idee heb ik ook, tot de volgende keer dat ik de stad inga.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders dan voorlopig niet meer zoveel drinken niet echt.
Jij ook Swolly!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef swollywood het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2010!
Heeft iedereen alle 10 vingers er nog aanzitten?
Ik dacht al: wie ben jij dan? Maar nu weet ik hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Croli het volgende:
Zo ik ga popfront voor het eerst dit jaar open gooien:)
Wie ist danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik dacht al: wie ben jij dan? Maar nu weet ik het
Ik ga vanavond even thee drinkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar naar popfront gaan straks.
Dan sta ik achter de barquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even thee drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |