Ik weet het lekker welquote:
En ik ga misschien wel meequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan ga ik morgen gezellig even thee doen!
Daar trek ik me gewoon niets van aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien wil ik dat wel helemaal niet
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar trek ik me gewoon niets van aan [ afbeelding ]
Lekker danquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef GLITCH. het volgende:
Zelfmoord vanaf de Peperbus! Wat bezielt je, op klaarlichte dag! En ik ging nog wel naar de Kroon vanmiddag met mijn drie- en zesjarige nichtje + neefje. Godzijdank niks gezien.
Pff.... eerst nog boodschappen doen (lopend, want glad op straat... dus dat gaat bijna een uur duren heen en terug erbij gerekend) dan eten maken en opeten... en dan kijk ik wel eventjes.quote:
Ik ook niet, maar ga nu wel die kant op. ff bieren, Beelz zit er al en Ps2k komt misschien als ie z'n ontbijt opheeft.quote:
Volgende keer gewoon niet in t popfront, ik wil drank drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ga nu wel die kant op. ff bieren, Beelz zit er al en Ps2k komt misschien als ie z'n ontbijt opheeft.
Burp, maar goed dat er geen homfiele hypotheekverkopers warenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond het gezellig in PopFront.. Weer later naar huis dan de bedoeling was
100% mee eensquote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond het gezellig in PopFront.. Weer later naar huis dan de bedoeling was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |