Maak er 12,50 incl van en we hebben een deal!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:51 schreef killermj het volgende:
[..]
15incl en hij is voor jou (liefst ruil ik)
Nope niet echt.... alles net weggedaan wat me nie beviel.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hmmm sorry, ik ruil veel liever dan dat ik verkoop. Heb je niks te ruil?
Ok, naja GTA4 is van jou voor 11.76 incl (10 ex dus). Crackdown hou ik liever nog even achter de hand als ruilmateriaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope niet echt.... alles net weggedaan wat me nie beviel.
Is Oblivion de GOTY edition?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:09 schreef DeX090 het volgende:
Te ruil:
Forza 2
Fable 2 (vreemd beschadigd hoesje, vermoed dat er een sukkel met een stanleymes door een doos heen gegaan is, er zit een vreemde kaarsrechte streep in het plastic midden voorop, verder in goede staat uiteraard)
Naruto: Rise of a Ninja
Top Spin 3
GTA4 (zonder city map in doosje, ben ik kwijt)
Guitar Hero 3 (Los, zonder instrumenten dus)
Guitar Hero 4
TES: Oblivion
LotR: Battle for Middle Earth 2
Saints Row
Rockstar presents Table Tennis
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Kameo: Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Eventueel gaan er nog uit:
Overlord
Mass Effect (als ik ermee klaar ben)
Ninja Gaiden 2
Maar deze alleen in noodgevallen (dwz als iemand wil ruilen voor wat ik wil hebben)
Ik zoek:
AC2
Darksiders: Wrath of War
Naruto: The Broken Bond
Bayonetta
Meerdere games van mij tegen een van bovenstaanden uiteraard, of bied iets anders aan. Ik haat shooters dus die hoef ik sowieso niet.
quote:
Ik zoek:quote:
Zie net dat ik voor dat tientje crackdown bij gameshop kan halen..... dus sorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ok, naja GTA4 is van jou voor 11.76 incl (10 ex dus). Crackdown hou ik liever nog even achter de hand als ruilmateriaal.
Edit: Zie net dat je ook in Enschede woont, waar ergens? Anders breng ik em wel ff langs. Tenzij je in oost woont, geen zin om daar helemaal heen te fietsen.
Wat zijn de richtprijzen van skate 2 en forza 3?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:44 schreef ROFLOL het volgende:
tk/tr
- Forza 3
- Halo 3 ODST
- Tomb Raider Underworld
- Battlefield Bad Company (Classic en heeft geen boekje)
- Skate 2
- UEFA EK 08
- Hitman Contracts (Voor Xbox1, ook te spelen op 360)
Zoek FIFA10.
Oki.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie net dat ik voor dat tientje crackdown bij gameshop kan halen..... dus sorry.
Nope, sorry.quote:
Skate 2 ruilen voor 1 van mijn games?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:44 schreef ROFLOL het volgende:
tk/tr
- Forza 3
- Halo 3 ODST
- Tomb Raider Underworld
- Battlefield Bad Company (Classic en heeft geen boekje)
- Skate 2
- UEFA EK 08
- Hitman Contracts (Voor Xbox1, ook te spelen op 360)
Zoek FIFA10.
Ik verkoop ze niet, alleen te ruil.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
The Orange Box
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Gezocht:
Oblivion - Game Of The Year Edition
Assassin's Creed 1
The Saboteur
Heb AC1 hier nog wel liggen. Heb wel interesse in Prototype.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Ik verkoop ze niet, alleen te ruil.
Het was eigenlijk mijn bedoeling om een recent spel als Prototype te ruilen tegen The Saboteurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb AC1 hier nog wel liggen. Heb wel interesse in Prototype.
¤42.50 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat zijn de richtprijzen van skate 2 en forza 3?
heb je toevallig ook een ps3?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een update :
graw
table tennis
pgr 3
cod2
fifa 06 road to fifa world cup
topspin 2
oblivion
over g fighters
fm 2006
halo 3
saints row1
tomb raider legend
fallout 3 (normale versie)
battlefield 2
fifa 08
dead rising
pgr4
pure/lego batman
Hitman
Forza 2
en evt dragon age
Allemaal in goeie staat, sommige liggen al een jaar of 2 netjes in een koffer!
Opzoek ben ik naar :
Tales of vesperia
Batman: Arkham Asylum
RE-5
Eternal Sonata
of kijk wat je wat hebt liggen en misschien vind ik het wel tof!
Lego batman/pure bundels moet ik niet
die heb ik wel, maar word eigenlijk alleen maar gebruikt om te streamen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een ps3?
zo ja, dan heb ik batman AA voor je, ruilen tegen dragon age?
ja, hij is tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar word eigenlijk alleen maar gebruikt om te streamen!
Lukt het een beetje met tombraider??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |