Ik vraag of ze kunnen stoppen met gillen en anders hang ik opquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog, kan je als telefoniste iets subtieler doen dan gewoon doorverbinden...
ze leeft in elk geval nog...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word het wel weer grijs, dus zo wel regen en/oif sneeuw..
Over Grijs gesproken, hoe zou Greys dr avontuur vandaag verlopen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen!
[..]
Heer G stond vertrok om 05.45 uur naar Schiphol, kwam er haske vroeg aan inderdaad (uurtje) maar smste net dat ie weer op kantoor zit omdat de vlucht gecancelled was. Lekker kut dat dat vanmorgen dan niet op Teletekst stond, ze zeiden nog 'hou de actuele vluchtinfo in de gaten'. Zou fijn zijn als ze dat ook op Teletekst zouden bijwerken dan, anders heeft het weinig zin
Maar jullie vlucht zal met een beetje geluk wel vertrekken hoor
Die zit nu in de bus naar Goeree Overflakkee gok ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word het wel weer grijs, dus zo wel regen en/oif sneeuw..
Over Grijs gesproken, hoe zou Greys dr avontuur vandaag verlopen
Oh echt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen!
[..]
Heer G stond vertrok om 05.45 uur naar Schiphol, kwam er haske vroeg aan inderdaad (uurtje) maar smste net dat ie weer op kantoor zit omdat de vlucht gecancelled was. Lekker kut dat dat vanmorgen dan niet op Teletekst stond, ze zeiden nog 'hou de actuele vluchtinfo in de gaten'. Zou fijn zijn als ze dat ook op Teletekst zouden bijwerken dan, anders heeft het weinig zin
Lolquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit nu in de bus naar Goeree Overflakkee gok ik
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag of ze kunnen stoppen met gillen en anders hang ik op
Nee, wij maken geen fouten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ook als er duidelijk iets fout is gegaan/gedaan bij jullie?
Lees maar als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
maar de opvang was dan toch wel weer open? wat een chaos zo zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
ze post net!!! dus of ze is op dr werk, of nog/weer thuis...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit nu in de bus naar Goeree Overflakkee gok ik
Nope, wacht, ik maak ff een foto van het actuele uitzicht hier uit het raamquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Naja dan kan ie beter nu hier stranden dan straks daar omdat dr hier niet geland kan worden he.
Dus bij jullie is de sneeuw nog niet van de wegen geregend?
Bekkie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeee Ing
Ik moet om 13.00 uur op het werk zijn, dus ik zit nu al te zenuwlijen dat ik straks met de Smart ga proberen te rijdenHoop dat de sneeuw wegblijft tot die tijd maar ik heb weinig hoop...
huhquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:41 schreef heester49 het volgende:
[..]
je bent ook niet echt voor rede vatbaar denk ik, misschien ligt het ook een beetje aan jezelf!!
Of mobiel vanuit de bus naar Goeree Overflakkeequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze post net!!! dus of ze is op dr werk, of nog/weer thuis...
nederland is goe in communiceren als er een beetje sneeuw ligt dannuh gaan we toch gewoon niemand meer informeren ennuh zoekt iedereen het lekker zelf maar uit!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen!
[..]
Nee, op de een of andere manier is altijd alle sneeuw bij jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeee Ing
Ik moet om 13.00 uur op het werk zijn, dus ik zit nu al te zenuwlijen dat ik straks met de Smart ga proberen te rijdenHoop dat de sneeuw wegblijft tot die tijd maar ik heb weinig hoop...
Ik kan dat ook wel ff doen maar je weet wel hoe regen dr uit ziet he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, wacht, ik maak ff een foto van het actuele uitzicht hier uit het raam
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lees maar als je tijd hebt.das ook wel te asociaal voor woorden. en dat bedoel ik dus ook heester, als mensen schelden of gillen is het iets anders, maar als ze hun verhaal willen doen (hoe kwaad dan ook) dan moet je dat wel laten doen, in plaats van dom doorverbinden of de verbinding verbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als het goed is heeft elke blonde doos die dit soort werk doet (waaronder ikzelf) hier dus ook een cursus voor gehadverveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Maar op Schiphol is gelukkig genoeg te doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, op de een of andere manier is altijd alle sneeuw bij jou!![]()
Maar dan ga je toch net als MrS nu alvast? Ben je in elk geval op tijd...
(die zit serieus 4 uur niks te doen op schiphol straks...)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lees maar als je tijd hebt.Heb je hem zo al gestuurd? Er zit namelijk inderdaad wel een korzelige toon in (en dat snap ik wel hoor, echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en daar maak je niet snel vrienden mee vrees ik... Misschien kun je het iets subtieler brengen, dan heb je meer kans op een normale reactie...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Bedoel alleen maar te zeggen dat je waarschijnlijk een beetje niet voor rede vatbaar was en een telefoniste die gewoon telefoontjes aannneemt en je doorverbind kan daar ook niks mee, en verbind je dus door aan degene die je moet hebben.quote:
Prorail hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef heester49 het volgende:
nu op radio, mensen krijgen geen vergoeding van NS. Want tja zij hebben geen schuld......hmmmmm......wie dan?????? De sneeuw haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |