Nu je het zegt jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor "take a parachute and jump" In de snelle versie van Roel....
Ik noem het maar een Serious Request ontmaagdingquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef TAV74 het volgende:
Geweldig om de transformatie van Annemieke zien
Inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor "take a parachute and jump" In de snelle versie van Roel....
sop sopquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef drummerdude het volgende:
Annemieke denkt weer aan Moke
Hopen dat ze dit de rest van de week vasthoudenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ze doen nu echt goed mee buiten!
quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Met 1 druk op de toets heeft ie al meer uitgevoerd dan Do. Die drukte alleen op de toetsen van d'r gsm. Lui wicht. Nee, wacht, da's niet waar.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Waalwijker het volgende:
Dit is dus even wat anders als Do.
Jup, maar je mist nu wel bepaalde leuke reacties vanuit het publiek en dat is wel jammerquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet zo gek toch. Lijkt mij logisch dat ze controle erop willen hebben
Hebben panda's wel vaker last vanquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef porsche1 het volgende:
Ik word al moe als ik naar die aktieve mensen kijk.
Ik ben erg dik.quote:
DIE LUCHT!quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Met 1 druk op de toets heeft ie al meer uitgevoerd dan Do. Die drukte alleen op de toetsen van d'r gsm. Lui wicht. Nee, wacht, da's niet waar.
Lui stinkwicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |