Nu je het zegt jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor "take a parachute and jump" In de snelle versie van Roel....
Ik noem het maar een Serious Request ontmaagdingquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef TAV74 het volgende:
Geweldig om de transformatie van Annemieke zien
Inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor "take a parachute and jump" In de snelle versie van Roel....
sop sopquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef drummerdude het volgende:
Annemieke denkt weer aan Moke
Hopen dat ze dit de rest van de week vasthoudenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ze doen nu echt goed mee buiten!
quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Met 1 druk op de toets heeft ie al meer uitgevoerd dan Do. Die drukte alleen op de toetsen van d'r gsm. Lui wicht. Nee, wacht, da's niet waar.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Waalwijker het volgende:
Dit is dus even wat anders als Do.
Jup, maar je mist nu wel bepaalde leuke reacties vanuit het publiek en dat is wel jammerquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet zo gek toch. Lijkt mij logisch dat ze controle erop willen hebben
Hebben panda's wel vaker last vanquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef porsche1 het volgende:
Ik word al moe als ik naar die aktieve mensen kijk.
Ik ben erg dik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |