abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75928037
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
En darn, ik heb afgelopen zomer nog geweigerd een handtekening te zetten (lees: toestemming verlenen, verantwoordelijkheid nemen voor) een bungyjump van zoonlief....

Daar moest ie maar tot volgend jaar mee wachten, als hij mijn toestemming niet meer nodig had.
Zo leert ie natuurlijk nooit zelfstandig keuzes maken, dat wordt een gevalletje jeugdzorg .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:51:32 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928060
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar wij kennen én die vader én die moeder én Laura echt niet goed genoeg om te kunnen oordelen. We hebben ze nog nooit te logeren gehad.

Voor mij zijn die vader die moeder niet relevant, het gaat om het kind. Voor mijn gevoel gaat zij nu vast en zeker naar de tyfus doordat iedereen er zich mee gaat bemoeien. Ik haat die "achter de deur bemoeienis" van al die gebrainwashte figuren die er hun beroep van gemaakt hebben en wel denken te weten wat goed voor een ander is met hun verkokerde manier van kijken.

Ik zie ze zo zitten, aan een grote ronde tafel, alle hulpverleners bij elkaar. Een uur of wat vergaderen over Laura met potten koffie en thee, hemeltergend vind ik het
Yep, en dat is verdomd triest.
Als ouder weet je ook dat je nooit wilt dat jeugdzorg en de kinderbescherming iets met jouw kind te maken krijgen, dus zorg je dat je er niet mee te maken krijgt.

En als je je kind fatsoenlijk opvoedt dan krijg je er ook niet zo snel mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75928083
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Graf K? Als in grafkanker? En waarom?
Als in ....ja maar ik mag dat woord niet zeggen dus heb ik dat woord aan mn buurmeisje gelaten ...die doet dat gewoon ik heb ze teringleijers en tuig uit het waterkwartier genoemd en nog mooi minder fraais en geloof me hier in nijmegen is dat erg
Altijd maar krijsen die 2 ...binnen...buiten....en nu was ik mn behulpzame ik vandaag en was ff de gallerij voor mij en de buren aan het vegen...mn buurmeisje is hoogzwanger en dr vriend was er niet dus wij gezellig kleppen drbij....valt er ....owowowowow....wel een heel beetje 3 meter bij hun vandaan terwijl ze buiten komen....trekt die klojo toch zn sjambek open ...nahhhh ...dat heeft ter geweten want we ergeren ons al massaal aan ze sinds ze hier wonen.....dus toen heb ik ze even in niet zo'n mooie bewoording uitgelegd dat de volgende keer dat ie weer denkt dat ie zn slaaismoel tegen me open moet trekken dat ie de bezem in zn nek kan verwachten gelukkig is mn buurmeisje overtreffende trap dus en die schaamt zich niet dus ik probeer het maar ook niet te doen
ja de laaste druppel enzo
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:52:26 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928096
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo leert ie natuurlijk nooit zelfstandig keuzes maken, dat wordt een gevalletje jeugdzorg .
LOL.... not anymore.... hij is inmiddels 18 en mag nu dus fijn zelf de keuze maken
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:52:59 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75928119
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor mijn gevoel gaat zij nu vast en zeker naar de tyfus doordat iedereen er zich mee gaat bemoeien.
Zeg even tegen je gevoel dat het een dramaqueen is.

Een kind van veertien wordt een logische, realistische strobreed in de weg gelegd. Gaat ze daarvan naar de tyfus, is dat imo eens en te meer een bevestiging van het feit dat deze zeilreis een absurd idee was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:22 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928138
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ze toen dus al gescheiden waren kan het dus... En volgens mij is dat zo, dat ze al heel lang niet meer bij elkaar zijn. Maar boeie, die man heeft een probleem, had waarschijnlijk zelf graag alleen de wereld overgezeild ofzo.
Die jongste dochter is 11.... dus de kans dat ze voor 1 januari 1998 gescheiden waren is dan weer vrij klein
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75928198
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als in ....ja maar ik mag dat woord niet zeggen dus heb ik dat woord aan mn buurmeisje gelaten ...die doet dat gewoon ik heb ze teringleijers en tuig uit het waterkwartier genoemd en nog mooi minder fraais en geloof me hier in nijmegen is dat erg
Altijd maar krijsen die 2 ...binnen...buiten....en nu was ik mn behulpzame ik vandaag en was ff de gallerij voor mij en de buren aan het vegen...mn buurmeisje is hoogzwanger en dr vriend was er niet dus wij gezellig kleppen drbij....valt er ....owowowowow....wel een heel beetje 3 meter bij hun vandaan terwijl ze buiten komen....trekt die klojo toch zn sjambek open ...nahhhh ...dat heeft ter geweten want we ergeren ons al massaal aan ze sinds ze hier wonen.....dus toen heb ik ze even in niet zo'n mooie bewoording uitgelegd dat de volgende keer dat ie weer denkt dat ie zn slaaismoel tegen me open moet trekken dat ie de bezem in zn nek kan verwachten gelukkig is mn buurmeisje overtreffende trap dus en die schaamt zich niet dus ik probeer het maar ook niet te doen
sjambek, slaaismoel, apart dialectje dat Nimweegs .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 15:55:19 #258
184769 crew  Deisyy
pi_75928205
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Jian het volgende:
M'n kleine neefje van negen, wil in z'n eentje Afrika doorkruisen op zoek naar Simba. Ik vind dat het moet kunnen, wat jullie
Waarom niet, kunnen we daar topic na topic over vol beppen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_75928231
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

sjambek, slaaismoel, apart dialectje dat Nimweegs .
Ja je waant je weer helemaal thuis...Nostalgie enzo
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:56:43 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75928251
quote:
Als in ....ja maar ik mag dat woord niet zeggen dus heb ik dat woord aan mn buurmeisje gelaten ...die doet dat gewoon ik heb ze teringleijers
Tering is ook best een erge ziekte om aan te lijden.
Krampachtig gedoe om kanker altijd.
pi_75928283
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep, en dat is verdomd triest.
Als ouder weet je ook dat je nooit wilt dat jeugdzorg en de kinderbescherming iets met jouw kind te maken krijgen, dus zorg je dat je er niet mee te maken krijgt.

En als je je kind fatsoenlijk opvoedt dan krijg je er ook niet zo snel mee te maken.
Ik vraag mij werkelijk af wat het kind misdaan heeft en waarom ze geen goede opvoeding gehad zou hebben. Ze steelt niet, ze rooft niet, ze is misschien zelfs nog maagd

Dit heeft voor mijn gevoel niet zoveel met opvoeding te maken maar meer met karakter van Laura. Het ene kind is simpelweg het andere niet. Iemand die op die leeftijd alleen naar Engeland zeilt, die is simpelweg wat mans. Ik denk dat 90 van de 100 volwassenen dat niet zouden kunnen.

Afijn, laat "de maatschappij" er lekker rigide over zijn, dan komt 't helemaal goed met de samenleving
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:58:18 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928296
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet, kunnen we daar topic na topic over vol beppen
Jian moet m wel eerst even the Lion King laten kijken, anders weet dat kind nog niet wat ie van uncle Scar kan verwachten
Jr. noemde Uncle Scar vroeger "Oscar"
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 15:58:30 #263
184769 crew  Deisyy
pi_75928307
quote:

[..]

pi_75928332
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien wel maar mn broer is net genezen van kanker dus dat hield me dit keer tegen ....Volgend jaar zal ik het gewoon weer gebruiken
pi_75928376
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeg even tegen je gevoel dat het een dramaqueen is.

Een kind van veertien wordt een logische, realistische strobreed in de weg gelegd. Gaat ze daarvan naar de tyfus, is dat imo eens en te meer een bevestiging van het feit dat deze zeilreis een absurd idee was.
Er is helemaal niets logisch aan kinderen, ouders en opvoeden. Was het maar zo'n feest, dan stonden de kranten niet dagelijks vol met allerlei misstanden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 16:00:41 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:00:33 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75928387
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik vraag mij werkelijk af wat het kind misdaan heeft en waarom ze geen goede opvoeding gehad zou hebben. Ze steelt niet, ze rooft niet, ze is misschien zelfs nog maagd

Dit heeft voor mijn gevoel niet zoveel met opvoeding te maken maar meer met karakter van Laura. Het ene kind is simpelweg het andere niet. Iemand die op die leeftijd alleen naar Engeland zeilt, die is simpelweg wat mans. Ik denk dat 90 van de 100 volwassenen dat niet zouden kunnen.

Afijn, laat "de maatschappij" er lekker rigide over zijn, dan komt 't helemaal goed met de samenleving
Er is een verschil tussen technisch kunnen en er geestelijk ook op voorbereid zijn. En met deze stapvoetende "ik wil mijn zin en ga nu weglopen *sla met deur*" heeft ze mi zéker bewezen er niet klaar voor te zijn. Eerst dacht ik ook, laat het kind. maar ik denk echt dat ze nóg verknipter thuiskomt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75928468
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen technisch kunnen en er geestelijk ook op voorbereid zijn. En met deze stapvoetende "ik wil mijn zin en ga nu weglopen *sla met deur*" heeft ze mi zéker bewezen er niet klaar voor te zijn. Eerst dacht ik ook, laat het kind. maar ik denk echt dat ze nóg verknipter thuiskomt.
En laat ik nu denken dat sommige kinderen daar maar beter zelf achter kunnen komen! Ze kan afstappen in Oost-Engeland, Zuid-Engeland, Portugal, de Azoren, etc. Het is niet iets van "Ik vertrek en nu moet ik door, ongeacht wat er gebeurt"

Ik vermoed dat ze in Portugal al van boord was gestapt en welke les des levens is mooier dan zo'n les!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:03:07 #268
184769 crew  Deisyy
pi_75928483
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan is het ook niet erg als ik zeg dat ik me vandaag de tyferitus heb gewerkt om de rest van de week vrij te kunnen zijn
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:05:56 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928589
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]

Het feit dat het kind niet rooft, steelt, en zich geen slag in de rondte neukt wil niet zeggen dat ze wel goed opgevoed en niet verwaarloosd is.

Het feit dat ze alleen naar Engeland gezeild is geeft aan dat ze dat ze dat technisch gezien idd kan, maar misschien heeft ze het wel gedaan om zich tegenover haar vader te bewijzen en zijn goedkeuring, liefde en waardering te krijgen.

Ik heb het gevoel dat het hele plan om de wereld rond te reizen ook vooral is om te zorgen dat papa trots is.... en niet omdat ze dat zelf zo enorm graag wil. Vader Dekker had er ook meer moeite mee dat de reis uitgesteld werd dan Laura.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:06:18 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75928606
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En laat ik nu denken dat sommige kinderen daar maar beter zelf achter kunnen komen! Ze kan afstappen in Oost-Engeland, Zuid-Engeland, Portugal, de Azoren, etc. Het is niet iets van "Ik vertrek en nu moet ik door, ongeacht wat er gebeurt"

Ik vermoed dat ze in Portugal al van boord was gestapt en welke les des levens is mooier dan zo'n les!
Zou alleen jammer zijn als ze op de eerste de beste rots voor Portugal te pletter zou slaan. ik ben best voor zelf ontdekken en leren van je fouten, je hebt er alleen zo weinig van vanuit een kist.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:06:23 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75928607
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er is helemaal niets logisch aan kinderen, ouders en opvoeden. Was het maar zo'n feest, dan stonden de kranten niet dagelijks vol met allerlei misstanden
Maar er is wel heel veel logisch aan een kind van 14 niet alleen rond de wereld te laten zeilen. Met een voorbereiding die amper daar bleek.
pi_75928639
Ja maar jij zit op boten, Niemenie en dan vind jij dat iedereen zomaar op een boot mag stappen want boten zijn geil. Als dat jonk op een scooter naar Cuba zou gaan dan zou je ook vinden dat die ouders hun kinderen op moet voeden want dat doen zij NOOIT!

Ik heb die van mij net op de scooter gezet en die andere op een boot. Kan nu al niet wachten op het kaartje!
Go hard or go home
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:07:53 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75928669
quote:
Ze kan afstappen in Oost-Engeland, Zuid-Engeland, Portugal, de Azoren, etc. Het is niet iets van "Ik vertrek en nu moet ik door, ongeacht wat er gebeurt"
Je doet nu net alsof afstappen in Portugal, de Azoren whatever net zoiets is als Amsterdam Duivendrecht en Amsterdam Amstel.
Mind the gap.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:07:56 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928672
quote:
[..]

Ik ben juist bang dat ze nergens uitstapt, ongeacht of ze het wel of niet trekt, het kind wil vooral papa niet teleurstellen, en uitstappen betekent afkeuring.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75928754
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zou alleen jammer zijn als ze op de eerste de beste rots voor Portugal te pletter zou slaan. ik ben best voor zelf ontdekken en leren van je fouten, je hebt er alleen zo weinig van vanuit een kist.
ja maar dan doet ze het in ieder geval nooit meer
pi_75928770
Daarbij, ik denk ook een beetje aan hoe ik zelf was op die leeftijd. Ik was 11 en wilde met alle geweld naar de vlootdagen. En wel op de fiets, iets van 160 kilometer en met een tentje achterop. Iedereen zei dat het niet verstandig was, ook gezien het weer (regen en nog eens regen)

Maar ik moest en zou en ze lieten mij gaan. Ik heb het gehaald in één dag, m'n reet onder de blaren en toen ik er was heb ik de volgende dag met hangende pootjes m'n zwager gebeld of hij mij op wilde halen. Nooit meer zoiets gedaan (wel weer anderen domme dingen natuurlijk, want zo was ik wel)
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:11:02 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75928791
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Noek het volgende:
Ja maar jij zit op boten, Niemenie en dan vind jij dat iedereen zomaar op een boot mag stappen want boten zijn geil. Als dat jonk op een scooter naar Cuba zou gaan dan zou je ook vinden dat die ouders hun kinderen op moet voeden want dat doen zij NOOIT!

Ik heb die van mij net op de scooter gezet en die andere op een boot. Kan nu al niet wachten op het kaartje!
Met de scooter naar Cuba..... das niet lief
Of is het een waterscooter?? Dan kan het wel
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:11:04 #278
184769 crew  Deisyy
pi_75928794
quote:

[..]

In het meest gunstige geval.
pi_75928980
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar er is wel heel veel logisch aan een kind van 14 niet alleen rond de wereld te laten zeilen. Met een voorbereiding die amper daar bleek.
Ze is geknipt voor Studio Vlemmix.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:15:11 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75929002
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef Deisyy het volgende:

Dan is het ook niet erg als ik zeg dat ik me vandaag de tyferitus heb gewerkt om de rest van de week vrij te kunnen zijn
Als ik echt boos ben (meestal op mezelf) dan scheld ik met kanker aan een vrouwelijk geslachtsdeel. Dat allitereert lekker en voelt extra slecht. En daarmee extra krachtig.
Als ik het maar niet krijg.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:16:40 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75929072
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben (meestal op mezelf) dan scheld ik met kanker aan een vrouwelijk geslachtsdeel. Dat allitereert lekker en voelt extra slecht. En daarmee extra krachtig.
Hmmz.... ik kan vloeken als een bootwerker maar dat zie ik mezelf nou weer niet zeggen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75929195
Nou ja...ze zullen wel niet heel geschrokken zijn want hij noemt dr vaak kankertrut....tenzij dat dr echte naam is maar dat durf ik te betwijfelen...
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:19:42 #283
184769 crew  Deisyy
pi_75929212
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zeg heel soms ook weleens "Krijg de schijt!" en ik heb nog nooit iemand direct daarna naar het toilet zien rennen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:20:24 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75929240
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
Nou ja...ze zullen wel niet heel geschrokken zijn want hij noemt dr vaak kankertrut....tenzij dat dr echte naam is maar dat durf ik te betwijfelen...
Volgens mij wordt dat bij aangifte (nog) niet geaccepteerd als naam
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:21:10 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75929288
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg heel soms ook weleens "Krijg de schijt!" en ik heb nog nooit iemand direct daarna naar het toilet zien rennen.
Dat zou ik dan wel weer een heel white witch gevoel vinden geven eigenlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75929303
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met de scooter naar Cuba..... das niet lief
Of is het een waterscooter?? Dan kan het wel
Hij redt zich maar en anders hoop ik dat jeugdzorg een oogje in het zeil houdt. Zeil! Is het niet hilarisch?
Go hard or go home
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:21:47 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75929328
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
aaaaaaaw Da's toch wat anders dan Lieverd of beertje.
pi_75929337
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Hij redt zich maar en anders hoop ik dat jeugdzorg een oogje in het zeil houdt. Zeil! Is het niet hilarisch?
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:22:28 #289
18653 crew  D.
pi_75929367
tvp
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:22:48 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75929389
quote:
[..]
Misschien sponsort jeugdzorg wel samen met Hans Anders.... dan kan dat best een mooi zeil worden
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:22:57 #291
184769 crew  Deisyy
pi_75929398
quote:

[..]

Veeg me op

Jeugdzorg blijft maar de boot afhouden en zal nooit water bij de wijn doen.

Hebbie hum?
pi_75929403
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

aaaaaaaw Da's toch wat anders dan Lieverd of beertje.
Ja echt heul ...tel daar bij op dat ze elkaar de hele tent doormeppen zelfs as we speak.....vrede op aard enzulks
pi_75929441
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Veeg me op

Hebbie hum?
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:40 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75929442
Sjit! Die van ons bankieren bij ABN.
Ik ga maar vast onderbroeken breien, eer ze met dat schip op pad willen.
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:52 #295
18653 crew  D.
pi_75929456
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja echt heul ...tel daar bij op dat ze elkaar de hele tent doormeppen zelfs as we speak.....vrede op aard enzulks
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:24:51 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75929502
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Sjit! Die van ons bankieren bij ABN.
Ik ga maar vast onderbroeken breien, eer ze met dat schip op pad willen.
Hebben ze een zilvervloot rekening??? Dan is het ook je eigen schuld hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75929507
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Veeg me op

Hebbie hum?
Ja! Goed gezegd. Hopelijk vaart Laura wel door een rode zee.
Oh nee, wacht..
Go hard or go home
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:24:56 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75929511
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja, waarom is er anders goedmaaksex uitgevonden?
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:25:17 #299
184769 crew  Deisyy
pi_75929526
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef D. het volgende:

[..]

Om er nog maar eens een cliché in te gooien
pi_75929534
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef D. het volgende:

[..]

Zij doet beslist niet onder voor hem ...de Hoerrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')