Met de scooter naar Cuba..... das niet liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Noek het volgende:
Ja maar jij zit op boten, Niemenie en dan vind jij dat iedereen zomaar op een boot mag stappen want boten zijn geil. Als dat jonk op een scooter naar Cuba zou gaan dan zou je ook vinden dat die ouders hun kinderen op moet voeden want dat doen zij NOOIT!![]()
Ik heb die van mij net op de scooter gezet en die andere op een boot. Kan nu al niet wachten op het kaartje!
In het meest gunstige geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze in Portugal al van boord was gestapt en welke les des levens is mooier dan zo'n les!
Ze is geknipt voor Studio Vlemmix.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er is wel heel veel logisch aan een kind van 14 niet alleen rond de wereld te laten zeilen. Met een voorbereiding die amper daar bleek.
Als ik echt boos ben (meestal op mezelf) dan scheld ik met kanker aan een vrouwelijk geslachtsdeel. Dat allitereert lekker en voelt extra slecht. En daarmee extra krachtig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Dan is het ook niet erg als ik zeg dat ik me vandaag de tyferitus heb gewerkt om de rest van de week vrij te kunnen zijn
Hmmz.... ik kan vloeken als een bootwerkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben (meestal op mezelf) dan scheld ik met kanker aan een vrouwelijk geslachtsdeel. Dat allitereert lekker en voelt extra slecht. En daarmee extra krachtig.
Als ik het maar niet krijg.
Ik zeg heel soms ook weleens "Krijg de schijt!" en ik heb nog nooit iemand direct daarna naar het toilet zien rennen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben (meestal op mezelf) dan scheld ik met kanker aan een vrouwelijk geslachtsdeel. Dat allitereert lekker en voelt extra slecht. En daarmee extra krachtig.
Als ik het maar niet krijg.
Volgens mij wordt dat bij aangifte (nog) niet geaccepteerd als naamquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
Nou ja...ze zullen wel niet heel geschrokken zijn want hij noemt dr vaak kankertrut....tenzij dat dr echte naam is maar dat durf ik te betwijfelen...
Dat zou ik dan wel weer een heel white witch gevoel vinden geven eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg heel soms ook weleens "Krijg de schijt!" en ik heb nog nooit iemand direct daarna naar het toilet zien rennen.
Hij redt zich maar en anders hoop ik dat jeugdzorg een oogje in het zeil houdt. Zeil! Is het niet hilarisch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de scooter naar Cuba..... das niet lief![]()
Of is het een waterscooter?? Dan kan het wel
aaaaaaawquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
Nou ja...ze zullen wel niet heel geschrokken zijn want hij noemt dr vaak kankertrut....tenzij dat dr echte naam is maar dat durf ik te betwijfelen...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij redt zich maar en anders hoop ik dat jeugdzorg een oogje in het zeil houdt. Zeil! Is het niet hilarisch?
Misschien sponsort jeugdzorg wel samen met Hans Anders.... dan kan dat best een mooi zeil wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij redt zich maar en anders hoop ik dat jeugdzorg een oogje in het zeil houdt. Zeil! Is het niet hilarisch?
Veeg me opquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja echt heulquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aaaaaaawDa's toch wat anders dan Lieverd of beertje.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veeg me op![]()
Jeugdzorg blijft maar de boot afhouden en zal nooit water bij de wijn doen.
Hebbie hum?
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuldquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt heul...tel daar bij op dat ze elkaar de hele tent doormeppen zelfs as we speak.....vrede op aard enzulks
Hebben ze een zilvervloot rekening??? Dan is het ook je eigen schuld hè....quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Sjit! Die van ons bankieren bij ABN.![]()
Ik ga maar vast onderbroeken breien, eer ze met dat schip op pad willen.
Ja! Goed gezegd. Hopelijk vaart Laura wel door een rode zee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veeg me op![]()
Jeugdzorg blijft maar de boot afhouden en zal nooit water bij de wijn doen.
Hebbie hum?
Ja, waarom is er anders goedmaaksex uitgevonden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt heul...tel daar bij op dat ze elkaar de hele tent doormeppen zelfs as we speak.....vrede op aard enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |