de enigen die daar in passen die dragen nog helemaal geen boxershorts maar die pissen hun luier nog volquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Sanddr het volgende:
Gaat Roel zijn boxershorts nog beschikbaar stellen voor de veiling?
Vorig jaar, drukte ik op de knop, terwijl ik een foto maaktequote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
?Fotocamera-druk-op-de-deurbel-knop kapot? Zag iemand handmatig een foto maken....
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
?Fotocamera-druk-op-de-deurbel-knop kapot? Zag iemand handmatig een foto maken....
Nee zo eentje die hier ook ppostquote:
Ik doe dat zelf ook altijd, maar ik moet er steeds om lachen als iemand anders het Engels naar het Nederlands vertaalt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ding Dingetjes met Zo heet ik niet
Nee, laat maar. Ik ken 'em welquote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo eentje die hier ook ppost. Ik zoek zijn naam even op
.
Mn moeder had vanmiddag, toen de kinderen in het huis waren, een smsje gestuurd met de tekst: Jongens, laat dat speelgoed maar liggen. Roel komt er nog aan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ons smsje was zaterdag te lezen,![]()
Zondag nog even naar de surprisetruck geweest in Enschede, maar het was toch een beetje te koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |