Dankjequote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
hier...
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339506
Echt he.quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
We hebben geen muts
Maar je bent er... never mind
Dubbel goedquote:
Ik ook.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Miam het volgende:
Ik kan op 101 tv niet fatsoenlijk het glazen huis volgen, het beeld trilt aan alle kanten..
Maar goed nieuws, ik ga er woensdag weer heen
Best wel koud laag aan de grondquote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef iBenny het volgende:
Roel![]()
It's gonna be a cold, cold christmas
YT? Youtube?quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, ja daar reply ik af en toe wel eens op ja. Die is veilig bij (hoe heet ie ook weer) YT thuis
.
Ze smsde me dat ze vergeten was te smsen.
Jij gelijk 10 euro gelaptquote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! was nog maar net 1 minuut op de GM en kreeg al een chocolademelk aangeboden
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde,quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
7 gezinnen dat is een hele familie
Uiteraard !quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gelijk 10 euro gelapt
de enigen die daar in passen die dragen nog helemaal geen boxershorts maar die pissen hun luier nog volquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Sanddr het volgende:
Gaat Roel zijn boxershorts nog beschikbaar stellen voor de veiling?
Vorig jaar, drukte ik op de knop, terwijl ik een foto maaktequote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
?Fotocamera-druk-op-de-deurbel-knop kapot? Zag iemand handmatig een foto maken....
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
?Fotocamera-druk-op-de-deurbel-knop kapot? Zag iemand handmatig een foto maken....
Nee zo eentje die hier ook ppostquote:
Ik doe dat zelf ook altijd, maar ik moet er steeds om lachen als iemand anders het Engels naar het Nederlands vertaalt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ding Dingetjes met Zo heet ik niet
Nee, laat maar. Ik ken 'em welquote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo eentje die hier ook ppost. Ik zoek zijn naam even op
.
Mn moeder had vanmiddag, toen de kinderen in het huis waren, een smsje gestuurd met de tekst: Jongens, laat dat speelgoed maar liggen. Roel komt er nog aan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ons smsje was zaterdag te lezen,![]()
Zondag nog even naar de surprisetruck geweest in Enschede, maar het was toch een beetje te koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |