Als hij ooit in het ziekenhuis aankomt wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je valt, kan je je eigen pols op de foto zetten!
Dat zou wel weer een nieuwe ervaring zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je valt, kan je je eigen pols op de foto zetten!
Het leyenburg. Ohnee, wacht, dat mag niet meer, Hagaziekenhuis locatie leywegquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, welk ziekenhuis? Heb ik jou wel eens gezien?
Dan heb ik je daar iig nog nooit gezienquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat zou wel weer een nieuwe ervaring zijn
[..]
Het leyenburg. Ohnee, wacht, dat mag niet meer, Hagaziekenhuis locatie leyweg
Dat issie toch al als je baas er zo stellig inzitquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
Je baas kan je niet dwingen, mits je kunt aantonen daadwerkelijk geen mogelijkheden te hebben om op je werk te komen. Je mag bijvoorbeeld wel weigeren om op kosten van de baas een taxi te nemen omdat je het niet verantwoord vindt om in de auto te stappen.
De rechter gaat je gelijk geven, uiteraard is de werkverhouding voorgoed verstoord.
Daarna niet vergeten naar de baas te faxenquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dan zetten we gelijk eff die gebroken nek op de foto
Ik kom tegenwoordig ook steeds vaker in het oude Rode kruis en het JKZ, mocht je daar wel bekend zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik je daar iig nog nooit gezien
Oh daar heb ik wel een aantal keer onder het rontgen apparaat gelegen .quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat zou wel weer een nieuwe ervaring zijn
[..]
Het leyenburg. Ohnee, wacht, dat mag niet meer, Hagaziekenhuis locatie leyweg
Dat hij verantwoordelijk is, zou voor mij geen reden zijn om dan alsnog maar op stap te gaan. Wat heb je aan die verantwoordelijkheid als je voor de rest van je leven vloeibaar voedsel moet eten door een ongeval?quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn leidinggevende zegt dat ik moet komen werken. Daarmee is hij ook verantwoordelijk voor alle risico's. ProRail geeft actief een waarschuwing uit en die moet ik in de wind slaan. Tja...
Rode kruis wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook steeds vaker in het oude Rode kruis en het JKZ, mocht je daar wel bekend zijn
Woon in Alphen a/d Rijn....quote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, dus je had een keuze tussen 'zielig' en 'zielig'. Dan maar beter bij je ja
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Just beat my advise in the wind!quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn leidinggevende zegt dat ik moet komen werken. Daarmee is hij ook verantwoordelijk voor alle risico's. ProRail geeft actief een waarschuwing uit en die moet ik in de wind slaan. Tja...
Ik zal voorzichtig lopenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hij verantwoordelijk is, zou voor mij geen reden zijn om dan alsnog maar op stap te gaan. Wat heb je aan die verantwoordelijkheid als je voor de rest van je leven vloeibaar voedsel moet eten door een ongeval?
Onder normale omstandigheden is dat niet heel ver wegquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik glij ook even mee in dit topic....
Jup, die maak ik ook wel eens ja. Al kom ik de laatste tijd niet zoveel meer op de MRI.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel een aantal keer onder het rontgen apparaat gelegen .
mri scan ook maar dat is net even wat anders als een foto'tje .
Als je de volgende keer een leuke bijna kale gozert rond ziet lopen in het wit, dan zal ik het wel zijnquote:
Bij mij schijnen ze niks te zien in mijn lijf geloof ikquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Jup, die maak ik ook wel eens ja. Al kom ik de laatste tijd niet zoveel meer op de MRI.
Doe mij de gebroken polsen en kinderradiologie maar
Nee, met de bus/tram een uurtje en bus/trein/tram anderhalf uurtje. Maar t/m 4 januari blijf ik lekker in Den Haag bij Solid. Hopelijk in nieuwjaar dat OV weer normaal is zoals altijd....quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is dat niet heel ver weg
Anders krijgen ze misschien wel the wind from the front....quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Just beat my advise in the wind!
Ik zal m'n ogen open houdenquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je de volgende keer een leuke bijna kale gozert rond ziet lopen in het wit, dan zal ik het wel zijn![]()
Ik mag het wel hopen jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee, met de bus/tram een uurtje en bus/trein/tram anderhalf uurtje. Maar t/m 4 januari blijf ik lekker in Den Haag bij Solid. Hopelijk in nieuwjaar dat OV weer normaal is zoals altijd....
Rampspoed is een prachtig bindmiddelquote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig topic trouwens hier de laatste tijd.
Wat een helden onze radiologenquote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bij mij schijnen ze niks te zien in mijn lijf geloof ik.
Zo zagen ze een gescheurde kruisband over het hoofd en toen ik een blindedarmontsteking had , bleek ik volgens twee artsen allang geen blindedarm meer te hebben... ze zagen hem immers niet.
Allebei die dingen zijn middels een kijk operatie verholpen , dan is het ineens wel zichtbaar.
stelletje blinde darmen !quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat een helden onze radiologen![]()
Zo kan ik je nog veel meer leuke verhalen vertellen over radiologen die dingen missen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rampspoed is een prachtig bindmiddel
Nee. normaal is het minder dan anderhalf uurtje met bus en tram van haar huis naar mijn huis maar vandaag liep het allemaal anders.quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is dat niet heel ver weg
Ik kan je wel vertellen dat een mislukte MRI-scan als je doodziek bent niet tof is. Zeker niet als pas de volgende dag opnieuw een scan gedaan kan worden en je de hele nacht niet weet waar je aan toe bentquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat een helden onze radiologen![]()
Zo kan ik je nog veel meer leuke verhalen vertellen over radiologen die dingen missen
Inderdaad. Dan gaan mensen bij bushaltes ineens tegen elkaar praten.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rampspoed is een prachtig bindmiddel
Grappig is dat ja. Normaal gun je elkaar het licht in de ogen niet, maar als er zoiets, eigenlijk futiels, gebeurt zijn we ineens beste maatjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mensen gaan ineens met elkaar praten in de bus en trein. Ik sta elke dag eigenlijk wel met een aantal 'vaste' personen op het perron en vandaag groette een van hen me zowaar. Ik vind dat wel lollig, die saamhorigheid zo.
Voor zover mijn kennis reikt, werkt Arma niet bij de HTM.quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is pas een nuttig gebruik van Twitter![]()
Eindelijk eens een bedrijf die moderne technieken gebruikt.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee. normaal is het minder dan anderhalf uurtje met bus en tram van haar huis naar mijn huis maar vandaag liep het allemaal anders.
Toen ik in de bus stapte in Alphen a/d Rijn stapte ik in een half meter sneeuw (ik stapte blijkbaar net over de stoeprand en dat zie je dus niet door al die opgeschoven sneeuw) en de buschaffeur had de grootste pret samen met mijn vriendin. Toen ik in Den Haag uit tram 3 stapte op de conradkade stapte mijn vriendin op de achterkant van mijn schoen en schoot mijn schoen los en daar stond ik dan, balancerend op 1 schoen en de andere met alleen maar een sok en kattereismand in me ene hand en de loodzware tas met ikmoetmooizijnvoordekerstvoormijnvriendspulletjes. Zij had alweer grootste pret en gaf me mijn schoen van hier heb je hem. Ja hoe trek ik hem aan met al die spullen in mijn hand.
Uhm, ik heb die twitter gemaakt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is pas een nuttig gebruik van Twitter![]()
Eindelijk eens een bedrijf die moderne technieken gebruikt.
Hoi, lekker weertje he?quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan gaan mensen bij bushaltes ineens tegen elkaar praten.
Nouja, dat valt ook nog wel mee, maar gemiddeld is het wel de 'het is vroeg, ik ben nog niet gezellig en blijf uit mijn buurt'-forens.quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grappig is dat ja. Normaal gun je elkaar het licht in de ogen niet, maar als er zoiets, eigenlijk futiels, gebeurt zijn we ineens beste maatjes
Gaat dat zo bij jou?quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, lekker weertje he?![]()
Waar moet je ergens heen?![]()
Wacht je al heel lang op de bus?![]()
O, je bent aan het bellen? Ik hoorde hem niet overgaan?![]()
Wrm loopt u weg meneer?![]()
Meneer?![]()
*mompelt in zichzelf*
Volslagen onbekenden hadden vandaag allemaal een oplossing voor de trams in Den Haag. Hele discussies.quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grappig is dat ja. Normaal gun je elkaar het licht in de ogen niet, maar als er zoiets, eigenlijk futiels, gebeurt zijn we ineens beste maatjes
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat valt ook nog wel mee, maar gemiddeld is het wel de 'het is vroeg, ik ben nog niet gezellig en blijf uit mijn buurt'-forens.
LOLquote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee. normaal is het minder dan anderhalf uurtje met bus en tram van haar huis naar mijn huis maar vandaag liep het allemaal anders.
Toen ik in de bus stapte in Alphen a/d Rijn stapte ik in een half meter sneeuw (ik stapte blijkbaar net over de stoeprand en dat zie je dus niet door al die opgeschoven sneeuw) en de buschaffeur had de grootste pret samen met mijn vriendin. Toen ik in Den Haag uit tram 3 stapte op de conradkade stapte mijn vriendin op de achterkant van mijn schoen en schoot mijn schoen los en daar stond ik dan, balancerend op 1 schoen en de andere met alleen maar een sok en kattereismand in me ene hand en de loodzware tas met ikmoetmooizijnvoordekerstvoormijnvriendspulletjes. Zij had alweer grootste pret en gaf me mijn schoen van hier heb je hem. Ja hoe trek ik hem aan met al die spullen in mijn hand.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ellebogenwerk om een plekje te veroveren. Niet voor niets dat je op de kleuterschool de stoelendans leert. Alles om je voor te bereiden op de grotebozemensenwereld en het OV
Nu nog uitvinden waar 'zakdoekje leggen' goed voor is en we komen nog eens ergensquote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ellebogenwerk om een plekje te veroveren. Niet voor niets dat je op de kleuterschool de stoelendans leert. Alles om je voor te bereiden op de grotebozemensenwereld en het OV
Juist ja! Waarom klaagt hij dan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel grappig
En wees blij dat je vriendin zich nog mooi wil maken
Nu vind ik een MRI scan per definitie al een kut onderzoek om te moeten ondergaan, laat staan dat hij mislukt en je nog een keer moet.quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat een mislukte MRI-scan als je doodziek bent niet tof is. Zeker niet als pas de volgende dag opnieuw een scan gedaan kan worden en je de hele nacht niet weet waar je aan toe bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |