quote:Vanaf heden gaan alle 'homebrew' topics dicht. De reden hier achter is dat het ons de laatste tijd teveel opvalt dat desbetreffende topics meer gebruikt worden om illegale waar aan de praat te krijgen. Het praten over consolemods en/of flashcards is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Bart het volgende:
Valt er nog wat te rellen?
Oh wacht, iedereen is het ermee eens. Jammer
heb je die primera nog eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Bart het volgende:
Valt er nog wat te rellen?
Oh wacht, iedereen is het ermee eens. Jammer
Nee, die was in de prak gereden door een paar autodieven. Maar ben wel aan het kijken naar een nieuwe aangezien we 1 april de leasebak van mijn vrouw kwijtraken.quote:
ah zure zooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, die was in de prak gereden door een paar autodieven. Maar ben wel aan het kijken naar een nieuwe aangezien we 1 april de leasebak van mijn vrouw kwijtraken.
Het leek meer op een rovershol waar je als fatsoenlijk persoon liever niet naar binnen gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef e-wok het volgende:
Jammer, het NDS Homebrew topic liep gewoon zonder chat over illegale dingen.... (en idd het was er de laatste tijd erg rustig, net als in het NDS flashcard topic).
Ook over t downloaden van pc spellen, proggies en films of series mag geen info worden verspreid op Fok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Jammer. Echte homebrew is werkelijk interessant.
Enigszins hypocriet vind ik de benadering naar dit toe ook wel. Op de PC kopieert iedereen erop los. Windows, Office, spellen, het is haast de normaalste zaak om dat allemaal illegaal te downloaden. Maar als het op consoles aankomt, dan staan de zogenaamde gamers allemaal voor in de rij om boe te roepen.
Nog even een reactie hierop. Zoals bovenstaand mag er ook geen informatie verspreid worden betreft illegale zaken met pc software. Het is meer dat het in sommige topics wat vaker uit de hand liep dan in andere. Daarom willen we liever consequent zijn en alles dichtgooien, anders is het oneerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Jammer. Echte homebrew is werkelijk interessant.
Enigszins hypocriet vind ik de benadering naar dit toe ook wel. Op de PC kopieert iedereen erop los. Windows, Office, spellen, het is haast de normaalste zaak om dat allemaal illegaal te downloaden. Maar als het op consoles aankomt, dan staan de zogenaamde gamers allemaal voor in de rij om boe te roepen.
idd, daardoor ga ik HR gewoon niet meer voor het volle pond kopen en ben blij dat ik HR ook niet gekocht heb, maar kan me heel goed voorstellen dat het extreem kut is dat die tokkies met een kloon even komen spoilerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef Tain het volgende:
Gezellig die Heavy Rain en PS3 topics op het moment. Ritse heeft nu een aantal spoilers opgeruimd, maar kunnen de mensen die spoileren niet gewoon een ouderwetse ban krijgen? Ze verpesten het spel voor een hoop mensen...
Nou ja, neem Mass Effect, daar postte zojuist iemand enthousiast dat ie Tali heeft vrijgespeeld. Dat vind ik nou niet echt een spoiler waard. Het zegt verder niets over het verhaal, behalve dat je ooit ergens een keer in het spel de mogelijkheid hebt om Tali vrij te spelen. Moet dat dan ook in een spoiler?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:
Niet? vertellen wat je te zien krijgt qua verhaal = spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |