abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76010335
Ik toch nog 25, volgende maand ook maar eens voor een nieuw record gaan .
pi_76018391
Ik ben vandaag aangenomen bij een taxi bedrijf. Moet nu wel een aantal dingen doen voordat ik echt mag rijden. Moet namelijk mijn chaffeurspas halen. Medische keuring, bewijs van goed gedrag, theorie- en pratijkexamen zijn verplicht voor die pas.

Is dit normaal?
Word ik dan met netto 5,5 euro p.u. (excl. fooi) onderbetaald?

Het houd me wel wat meer van de kroeg af gelukkig, want moet ook in het weekend soms werken.;-)

gr
pi_76018596
Als je het allemaal zelf moet betalen lijkt het me wat karig ja.
pi_76018652
5.5 euro per uur.?
  donderdag 24 december 2009 @ 15:57:44 #55
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76018664
Hoe oud ben je?

Ik heb zelf ook ooit eens een sollicitatie gehad voor taxi, bij dat bedrijf betaalde je zelf 't examen; het werd ingehouden van je salaris over een periode van twee jaar. Is dit bij jou ook zo?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76018700
Kranten bezorgen verdient nog beter.
pi_76018731
tvp
pi_76020833
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef bokma het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een taxi bedrijf. Moet nu wel een aantal dingen doen voordat ik echt mag rijden. Moet namelijk mijn chaffeurspas halen. Medische keuring, bewijs van goed gedrag, theorie- en pratijkexamen zijn verplicht voor die pas.

Is dit normaal?
Word ik dan met netto 5,5 euro p.u. (excl. fooi) onderbetaald?

Het houd me wel wat meer van de kroeg af gelukkig, want moet ook in het weekend soms werken.;-)

gr
Toen ik taxi ging rijden werden mijn examens en keuringen etc. door het bedrijf betaald met de aanmerking dat -wanneer ik binnen 3 jaar zou vertrekken- ik het bedrag in verhouding terug zou moeten betalen. Overigens kun je al 3 maanden rijden voordat je je examens etc. hebt gehaald met een tijdelijke taxipas, dus als je dat wil, kun je al direct beginnen...

En ja, taxi rijden is onderbetaald, ik verdiende 6,50 per uur op m'n 20e. Daar moet wel bij gezegd worden dat wanneer je veel korte ritten hebt met dronken mensen, je ook veel fooi krijgt én dat het erg leuk werk is.
pi_76060784
Ik ben 19 en de examens worden allemaal betaald door het bedrijf. Alleen bewijs van goed gedrag(30e) moet ik zelf betalen. Daarnaast mag ik 4 maanden rijden met een tijdelijke chauffeurspas en heb ik ook de regeling dat ik elke maand 25e in lever. als ik na 2 jaar niet een auto in de prak heb gereden of ik gedraag me netjes etc krijg ik dat geld terug.
pi_76136471
Iemand nog ritten deze week of ligt het nu helemaal op zijn gat? Ik heb er iig geen.
pi_76138827
De week is nog maar net begonnen, wat verwacht je .
pi_76140666
Hehe daar heb je gelijk in maar ik vroeg het me gewoon af, heb deze week iig nog ander werk .
pi_76142069
Afgelopen donderdag weer eens een volledig aangeklede Prius gereden. Niet mijn smaak qua uiterlijk, echter ze rijden wel lekker Verder nog een 207, eerste keer Peugeot. Hij had lekkere stoelen, verder niet boeiend model
pi_76142122
Donderdag was inderdaad laatste rit.

Ik vind die priussen overigens bagger, ook om in te rijden.
pi_76147094
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef Maharbal het volgende:
Donderdag was inderdaad laatste rit.

Ik vind die priussen overigens bagger, ook om in te rijden.

Tja, ieder zijn smaak natuurlijk. Het is niet te vergelijken met hogere klasses (baas boven baas-verhaal ), vind em wel aangenaam rijden die derde generatie.
pi_76148323
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef PIB het volgende:

[..]

Tja, ieder zijn smaak natuurlijk. Het is niet te vergelijken met hogere klasses (baas boven baas-verhaal ), vind em wel aangenaam rijden die derde generatie.
Ik vergeleek 'm niet zozeer met hogere klassen. Ik krijg gewoon elke keer een plastic gevoel als ik in die dingen rijd, en dan voelt het ook nog eens alsof je over het wegdek zweeft (en dan niet op een positieve luxe-wagen manier). Helemaal geen gevoel met de wielen etc en het interieur vind ik ook niks .
  maandag 28 december 2009 @ 18:00:09 #67
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76148536
Het is dus echt voorgekomen dat mensen met een "car who's name should not be spoken" een chauffeur inhuren?
Ik zou een zak over m'n hoofd trekken en dan rijden. Ik zou me doodschamen.
Meestal kan ik nog opscheppen over auto's, maar dan niet.

Zo, zo denk ik over die auto
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76148710
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is dus echt voorgekomen dat mensen met een "car who's name should not be spoken" een chauffeur inhuren?
Ik zou een zak over m'n hoofd trekken en dan rijden. Ik zou me doodschamen.
Meestal kan ik nog opscheppen over auto's, maar dan niet.

Zo, zo denk ik over die auto
Hier ontstaat de verwarring alweer. Ik vroeg jou eerder of je privé-chauffeur was en daar gaf je geen concreet antwoord op. Uit deze post van jou maak ik dus op dat je wel privé-chauffeur bent. Ik (en een paar anderen hier) zijn hiker, waarbij wij dus alleen de lege auto's door het land heen vervoeren.
Vanzelfsprekend zijn dit vaker de "gewone" leaseauto's.
pi_76148886
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:53 schreef Maharbal het volgende:

[..]
"elke keer een plastic gevoel" = "het interieur" .
Dat geef ik wel toe, het dashboard was echt lekker Japans plasticfantastic . Alcantara bekleding was wel aangenaam, alleen jammer dat het stuur dan weer wel lekker hardplastic was. Ach, ik bewonder de techniek en vind m toch wel lekker rijden ...

Al reed de Lexus LS600hL (vanzelfsprekend) veuuuuuuuul lekkerder
  maandag 28 december 2009 @ 18:13:30 #70
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76149071
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:05 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hier ontstaat de verwarring alweer. Ik vroeg jou eerder of je privé-chauffeur was en daar gaf je geen concreet antwoord op. Uit deze post van jou maak ik dus op dat je wel privé-chauffeur bent. Ik (en een paar anderen hier) zijn hiker, waarbij wij dus alleen de lege auto's door het land heen vervoeren.
Vanzelfsprekend zijn dit vaker de "gewone" leaseauto's.
Niet gezien; of ik ben 't vergeten

Ja, ik ben een privéchauffeur. Ik heb één (eigenlijk twee) hike gedaan.
Ik rijd meestal in de aardige auto's, nooit echt in de grote bakken (muv de Range Rover Vogue en een Audi RS4). Het zijn bij bij voornamelijk A6jes, 5-jes, Espace (echt te vaak )
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76149109
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:09 schreef PIB het volgende:

[..]

Dat geef ik wel toe, het dashboard was echt lekker Japans plasticfantastic . Alcantara bekleding was wel aangenaam, alleen jammer dat het stuur dan weer wel lekker hardplastic was. Ach, ik bewonder de techniek en vind m toch wel lekker rijden ...

Al reed de Lexus LS600hL (vanzelfsprekend) veuuuuuuuul lekkerder
Met de techniek is inderdaad niks mis, maar het hele rijgevoel was voor mij afwezig in die auto. Hij handelde niet lekker, hij stuurde niet lekker en nja, ieder z'n ding denk ik dan!
  maandag 28 december 2009 @ 18:15:24 #72
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76149151
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:09 schreef PIB het volgende:

[..]

Dat geef ik wel toe, het dashboard was echt lekker Japans plasticfantastic . Alcantara bekleding was wel aangenaam, alleen jammer dat het stuur dan weer wel lekker hardplastic was. Ach, ik bewonder de techniek en vind m toch wel lekker rijden ...

Al reed de Lexus LS600hL (vanzelfsprekend) veuuuuuuuul lekkerder
Ik heb ooit in een RX400h gereden.

Ik draag contact om, zie alleen lampjes branden en hoor de auto niet. Dat ritueel nog twee keer herhaald en toen ik 't contact weer terug wilde draaien (terwijl ik keiverbaasd was) hoor ik van de achterbank de woorden komen "De auto loopt al", en dat op de meest droge manier die je maar kan bedenken
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76149170
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Niet gezien; of ik ben 't vergeten

Ja, ik ben een privéchauffeur. Ik heb één (eigenlijk twee) hike gedaan.
Ik rijd meestal in de aardige auto's, nooit echt in de grote bakken (muv de Range Rover Vogue en een Audi RS4). Het zijn bij bij voornamelijk A6jes, 5-jes, Espace (echt te vaak )
Dat is inderdaad het voordeel, je rijdt vaak leukere auto's. Voor mij wegen die voordelen echter niet op tegen de nadelen: je bepaalt niet hoe je rijdt, waar je langs rijdt, wanneer je stopt, wat voor muziek je aan hebt, hoe hard je rijdt, hoe hard je muziek staat etc . Ik mis bij privé-chauffeureren een klein beetje "vrijheid", vandaar dat ik het niet doe.
  maandag 28 december 2009 @ 18:19:12 #74
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76149305
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het voordeel, je rijdt vaak leukere auto's. Voor mij wegen die voordelen echter niet op tegen de nadelen: je bepaalt niet hoe je rijdt, waar je langs rijdt, wanneer je stopt, wat voor muziek je aan hebt, hoe hard je rijdt, hoe hard je muziek staat etc . Ik mis bij privé-chauffeureren een klein beetje "vrijheid", vandaar dat ik het niet doe.
Het is niet zo vreselijk hoor. Je zit meestal in comfortabele auto's (wat ik wel voordelig vind) en sommige klanten zijn best aardig, vriendelijk, staat muziekje op (natuurlijk niet hard) en vinden het niet erg als je wat harder rijdt. Had een tijd geleden dat ik iemand met een nieuwe 5 (e60, na de facelift ) moest rijden waarbij we in de file kwamen en hij zei: "Laat maar zien hoe BMW-rijders rijden, jij zou dat moeten weten"

Je komt wel echt in leuke situaties, maar soms ook minder.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76149589
Heb morgen 2 ritjes
pi_76149739
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Het is niet zo vreselijk hoor. Je zit meestal in comfortabele auto's (wat ik wel voordelig vind) en sommige klanten zijn best aardig, vriendelijk, staat muziekje op (natuurlijk niet hard) en vinden het niet erg als je wat harder rijdt. Had een tijd geleden dat ik iemand met een nieuwe 5 (e60, na de facelift ) moest rijden waarbij we in de file kwamen en hij zei: "Laat maar zien hoe BMW-rijders rijden, jij zou dat moeten weten"

Je komt wel echt in leuke situaties, maar soms ook minder.
Ik weet het, ik heb 't wel eens gedaan. Maar je hebt toch niet "de vrijheid" die een hiker heeft. Ik kan bijvoorbeeld met keiharde hardcore met 190 langs iedereen scheuren en dan stoppen voor koffie als ik er zin in heb .

Disclaimer: niet dat ik dat doe, maar je snapt m'n punt
  maandag 28 december 2009 @ 18:39:31 #77
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76150166
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik weet het, ik heb 't wel eens gedaan. Maar je hebt toch niet "de vrijheid" die een hiker heeft. Ik kan bijvoorbeeld met keiharde hardcore met 190 langs iedereen scheuren en dan stoppen voor koffie als ik er zin in heb .

Disclaimer: niet dat ik dat doe, maar je snapt m'n punt
Ja, en ik heb ook nog nooit 180 km/h gereden met mijn 5-serie (goed excuses, m'n snelheidsmeter deed 't toen nog niet )

Ik vind het echt niet erg om mensen rond te rijden, soms komt er een leuk gesprek op gang, je krijgt nog eens fooi of wat dan ook.
Ik vind het ook wel eens leuk om te hiken, maar vind het leuker om gewoon (gezellige/vriendelijke/aardige/dronken) mensen rond te rijden.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76150515
Ik vind het ook niet erg om mensen rond te rijden, maar dit werk doe ik gewoon liever zonder mensen achterin die mij (in theorie) kunnen dicteren hoe en wat ik precies moet doen.
  maandag 28 december 2009 @ 18:51:51 #79
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76150611
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik vind het ook niet erg om mensen rond te rijden, maar dit werk doe ik gewoon liever zonder mensen achterin die mij (in theorie) kunnen dicteren hoe en wat ik precies moet doen.
[moraalriddermodus]
Dan moet je ze die gelegenheid ook niet geven
[/moraalriddermodus]

Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76151374
Ieder z'n voorkeur boys!
pi_76178586
Morgen nog even 2 ritjes en dan eindigt de teller waarschijnlijk op een 70 uur deze rustige maand. Het had slechter gekund .

Verder nog iemand ritjes?

edit: Word net gebeld, ik mag donderdag ook nog 's 2 ritjes doen!

[ Bericht 13% gewijzigd door Maharbal op 29-12-2009 13:46:24 ]
pi_76179921
Net 2 ritjes gehad, niet dat mijn uren echt flink omhoog gaan.
pi_76202236
Enige reden voor mij om eventueel tot privéchauffeur over te gaan is 't salaris, met een ruime euro per uur meer verdient het wel beter, en nu ik hoor dat je soms ook nog fooi krijgt lijkt me dat best lucratief. De klasse auto waar je in rijdt zal ook wel wat omhoog gaan maar je mag er niet echt plezier in maken /acceleratie ftw/
Dronken mensen vervoeren lijkt me op zich wel dolle pret, maar geen muziek is toch wel een downside en idd lunchpauze is niet meer wanneer je honger krijgt.. heb het eigenlijk wel naar mijn zin als hiker, misschien ooit proberen en als het me niet bevalt kan ik vast wel mijn hikerbaantje terugkrijgen.

Electrische auto's zijn droog.. eerst energie verspillen om accu's te maken, en dat dan opheffen met wat je aan bezine bespaard? denk ut niet
pi_76202433
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef Keuzer het volgende:
Enige reden voor mij om eventueel tot privéchauffeur over te gaan is 't salaris, met een ruime euro per uur meer verdient het wel beter, en nu ik hoor dat je soms ook nog fooi krijgt lijkt me dat best lucratief. De klasse auto waar je in rijdt zal ook wel wat omhoog gaan maar je mag er niet echt plezier in maken /acceleratie ftw/
Dronken mensen vervoeren lijkt me op zich wel dolle pret, maar geen muziek is toch wel een downside en idd lunchpauze is niet meer wanneer je honger krijgt.. heb het eigenlijk wel naar mijn zin als hiker, misschien ooit proberen en als het me niet bevalt kan ik vast wel mijn hikerbaantje terugkrijgen.

Electrische auto's zijn droog.. eerst energie verspillen om accu's te maken, en dat dan opheffen met wat je aan bezine bespaard? denk ut niet
Hangt denk ik van je leeftijd af. Als je al een oudere hiker bent (volgens mij 21 en ouder), dan zijn ze wellicht wat terughoudender met het teruggeven van je hikerbaantje...omdat je dan weer te veel kost.

Ze hebben mij, in verband met drukte in het noorden, aangeboden dat ik zowel hiker als privé-chauffeur mocht zijn. Afgeslagen omdat ik dan WEER voor een rijtest naar Breda moet (goedemorgen, ik werk al 3 jaar voor jullie )
pi_76203167
Als privechauffeur zul je ook wel vaak in de avonduren moeten werken of niet? Als hiker ben ik namelijk 9 van de 10 keer om 5/6u 's avonds weer thuis .
pi_76204484
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef enpe het volgende:
Als privechauffeur zul je ook wel vaak in de avonduren moeten werken of niet? Als hiker ben ik namelijk 9 van de 10 keer om 5/6u 's avonds weer thuis .
Ik werk vooral 's avonds, heb ik geen enkel probleem mee. Na middernacht is het 150%, ook wel relaxt.
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik weet het, ik heb 't wel eens gedaan. Maar je hebt toch niet "de vrijheid" die een hiker heeft. Ik kan bijvoorbeeld met keiharde hardcore met 190 langs iedereen scheuren en dan stoppen voor koffie als ik er zin in heb .
Het hangt echt af van de mensen die je moet rijden. Het kan inderdaad zijn dat je iemand hebt die wil dat je je aan alle regels houdt en dat je de deur open doet enzo. Dan is je vrijheid als de client op de afspraak is ook een stuk minder. Er zijn ook mensen die het enkel interesseert dat ze op tijd op hun afspraak zijn, hoe dat gaat maakt ze niet uit. Die vinden het ook niet erg als je ff gaat toeren terwijl ze op hun afspraak zijn.

Hoe leuk het werk is hangt echt af van de mensen die je moet rijden, ik heb daarmee wel geluk want heb meestal toffe lui die ook nog eens leuke wagens hebben
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  woensdag 30 december 2009 @ 09:37:35 #87
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76211107
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef enpe het volgende:
Als privechauffeur zul je ook wel vaak in de avonduren moeten werken of niet? Als hiker ben ik namelijk 9 van de 10 keer om 5/6u 's avonds weer thuis .
Dat wil niet altijd voorkomen als je privé-chauffeur bent, om heel eerlijk te zijn.
Ik wil soms nog wel ergens in de middag thuis zijn (als de klant alleen maar naar z'n werk wil), maar om 22:00 thuiskomen is ook geen uitzondering.

Ik vind het wel leuk werk, maar ik rijd ook meestal prettige mensen. Bij sommige mensen hangt er een informele gezellige sfeer.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76215597
Maar goed, als je dus pech hebt dan is het een lange saaie rit zonder radio en heel voorzichtig rijden in een renault espace??? ^,-

Even toeren met die auto is neem ik aan op eigen kosten dan?
  woensdag 30 december 2009 @ 12:17:38 #89
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76215798
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Keuzer het volgende:
Maar goed, als je dus pech hebt dan is het een lange saaie rit zonder radio en heel voorzichtig rijden in een renault espace??? ^,-

Even toeren met die auto is neem ik aan op eigen kosten dan?
Ja, en als je echt pech hebt, is het een Espace met handbak (geen fijne handbak)

Toeren met de auto is niet op eigen kosten, als je gaat eten wel Of wat gaat drinken in een café
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76216149
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:17 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ja, en als je echt pech hebt, is het een Espace met handbak (geen fijne handbak)

Toeren met de auto is niet op eigen kosten, als je gaat eten wel Of wat gaat drinken in een café
Idem, maar ik kan declareren voor maaltijden. Aangezien dat niet echt voldoende is om normaal te eten, was er een client die zei dat ik maar bij zijn bedrijf moest declareren, kon ik beter eten

Ooh ja, wat dat toeren betreft: meestal ga ik dan ff tanken. Vooral als je auto's rijdt met een hoog verbruik is dat handig, en de mensen die ik rijd vinden het ook altijd prettig
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_76221442
En net weer 2 ritjes gehad, waarvan 1 in een A4 2.5TDI.

Leuke bak, maar met zo'n motor had ik meer vermogen verwacht (m'n eigen heeft meer vermogen uit een 2.5L en die is 20 jaar oud).

Morgen weer 2 ritjes.
pi_76223428
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Maharbal het volgende:
En net weer 2 ritjes gehad, waarvan 1 in een A4 2.5TDI.

Leuke bak, maar met zo'n motor had ik meer vermogen verwacht (m'n eigen heeft meer vermogen uit een 2.5L en die is 20 jaar oud).

Morgen weer 2 ritjes.
Klagen over een A4 TDI, hoe durf je
Wacht maar tot je een Citroen Berlingo moet rijden, die heuveltje af 135 op de teller haalt, geen radio heeft en een waarschuwingstoon voorbrengt wanneer je harder dan 120 gaat
Die waarschuwingstoon hoor je trouwens niet zo goed, de motor overstemt dan geluid met gemak
pi_76223494
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klagen over een A4 TDI, hoe durf je
Wacht maar tot je een Citroen Berlingo moet rijden, die heuveltje af 135 op de teller haalt, geen radio heeft en een waarschuwingstoon voorbrengt wanneer je harder dan 120 gaat
Die waarschuwingstoon hoor je trouwens niet zo goed, de motor overstemt dan geluid met gemak
Been there, done that .

Ik klaag niet over de A4, ik vind het fantastische rijdende auto's, ook van binnen (en de meeste van buiten) ogen ze heel mooi en degelijk. Deze reed ook erg fijn, maar ik had slechts meer vermogen uit een 2.5L verwacht..that's all.
pi_76226563
Morgen een dag werken op locatie, ben benieuwd wat ze gaan doen de laatste dag van het jaar.
pi_76231866
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Mathijz het volgende:
Morgen een dag werken op locatie, ben benieuwd wat ze gaan doen de laatste dag van het jaar.
Toevallig bij Athlon in Nijmegen? Die vragen vaker mensen op locatie op de donderdag. Ze wilde mij daar toen eigenlijk vast voor plannen, maar ik heb na 1x bedankt.

En zojuist gebeld voor maandag, yes! Kijken of we weer een leuk zakcentje bij elkaar kunnen krijgen in januari.
pi_76232271
Wat houdt dat werken op locatie eigenlijk precies in? Werd zelf ook gevraagd voor zoiets bij ING Car Lease. Wat ik ervan begreep was het vooral auto's stofzuigen, wassen en ev. schade opnemen. In other words, showroomklaar maken. Is dat overal zo, of zit ik nu compleet in de verkeerde richting te denken?
  woensdag 30 december 2009 @ 19:25:54 #97
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76232437
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Maharbal het volgende:
En net weer 2 ritjes gehad, waarvan 1 in een A4 2.5TDI.

Leuke bak, maar met zo'n motor had ik meer vermogen verwacht (m'n eigen heeft meer vermogen uit een 2.5L en die is 20 jaar oud).

Morgen weer 2 ritjes.
Je bent iets beters gewend?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76232587
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Toevallig bij Athlon in Nijmegen? Die vragen vaker mensen op locatie op de donderdag. Ze wilde mij daar toen eigenlijk vast voor plannen, maar ik heb na 1x bedankt.

En zojuist gebeld voor maandag, yes! Kijken of we weer een leuk zakcentje bij elkaar kunnen krijgen in januari.
Nee, die nieuwe klant in Amsterdam. Ik noem nooit bedrijfsnamen De omschrijving geeft verder ook niet echt duidelijkheid. Verder doet het iig goed aan mijn uurtjes.
pi_76233173
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef PIB het volgende:
Wat houdt dat werken op locatie eigenlijk precies in? Werd zelf ook gevraagd voor zoiets bij ING Car Lease. Wat ik ervan begreep was het vooral auto's stofzuigen, wassen en ev. schade opnemen. In other words, showroomklaar maken. Is dat overal zo, of zit ik nu compleet in de verkeerde richting te denken?
Wat ik je erover kan vertellen is dat je hiker bent met extra werkzaamheden. Je haalt auto's op en brengt ze terug naar de vestiging. Meestal moet je dan de auto opnieuw rijklaar maken door een aantal dingen na te lopen. Denk aan bandenspanning, lampentest etc. en eventuele gebreken (indien mogelijk) verhelpen. Daarnaast compleet wassen zodat de auto opnieuw ingezet kan worden voor een nieuwe berijder.

Soms heb je dan combinatieritten (samen met een collega). Stel er moet een auto vanaf de vestiging naar Arnhem en er moet een auto opgehaald worden in Utrecht. Je rijdt dan samen naar Utrecht om vervolgens naar Arnhem te rijden om de auto af te leveren. Daarna rij je samen weer terug naar de vestiging.

Dit is in ieder geval hoe ik het heb ervaren!
pi_76236136
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Je bent iets beters gewend?
De auto zelf is fantastisch, ik zei hierboven gewoon dat ik meer vermogen had verwacht uit een gloednieuwe 2.5L motor. Er zat 120kW in dat ding, terwijl mijn eigen 20 jaar oude 2.5L motor 125kW genereert. Vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')