Ik ga wel eens met ov naar de klant toe. Maar niet vaak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig als hiker zijnde, je komt nooit terug op het beginadres. Tenminste, ik heb dat in 24 ritjes 1 keer gehad
Ik zie 't maar als een kerstpakket, aangezien Easyway daar niet aan doetquote:
Waarom heb ik nog nooit zoiets meegemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:51 schreef Maharbal het volgende:
Zo, toch weer 10 uurtjes gewerkt vandaag.
Kwam een auto afleveren bij iemand, die werkte bij red bull. Ik kreeg een traytje van 24 blikjes mee haha. Het was even dragen, maar er is voorlopig nog wel red bull thuis nu.
Omdat klanten jou niet kunnen uitstaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef PIB het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog nooit zoiets meegemaakt![]()
wel tof voor jou!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Omdat klanten jou niet kunnen uitstaan?
Sorry, maar dat was een inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik voor je dat je hem aan de praat krijgt!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:53 schreef Maharbal het volgende:
Hah, en mijn ritje dat vorige week niet doorging omdat de auto was ingesneeuwd gaat morgen wel door. En ik mag 'm wederom doen.
Dat is hun probleem. Mijn klok blijft wel doortikken!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je hem aan de praat krijgt!
Wat maak je veel urenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is hun probleem. Mijn klok blijft wel doortikken!
Na morgen zit ik op ~62 uur gewerkt deze relatief rustige maand. Hopelijk kunnen we voor eind december daar nog even 70 a 80 van maken en dan ben ik weer redelijk content. Volgende maand op naar de 100 he, die weddenschap blijft staan!
Vorige maand waren het er 86. Ik heb het al eerder gezegd, maar ik blijf het zeggen: als het aan mij ligt maak ik nog meer uren maar ze bellen niet "genoeg". Daarom hoop ik dat januari dus ook weer lekker druk wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat maak je veel uren
Ik zit laatste tijd tussen de 56 en 60 uur. Maar ook veel perioden meegemaakt dat ik nog veel minder uurtjes draaide....
En werkt dat laatste? Ik ben zelf nooit meer dan 3 dagen beschikbaar per week, en dan heb ik geluk als ik zoveel vrij heb. Komt wel regelmatig voor dat ik 2 dagen (do+vrij) beschikbaar ben, mocht dat vragen naar werk voor de volgende dag werken dan ga ik dat ook eens proberen. Deze maand voor mij 0 uur.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Maharbal het volgende:
Yep, 5 dagen per week beschikbaar tot februari nog.
Overigens vaak ik soms ook nog of ze ook werk hebben voor de volgende dag als ik ze toevallig toch aan de lijn heb voor wat dan ook.
Heel af en toe als ze toevallig net iets hebben liggen waar ze nog niemand voor hebben gebeld ofzo. Vaak zeggen ze "op dit moment heb ik niks voor je, maar als er wat komt dan bel ik je" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
En werkt dat laatste? Ik ben zelf nooit meer dan 3 dagen beschikbaar per week, en dan heb ik geluk als ik zoveel vrij heb. Komt wel regelmatig voor dat ik 2 dagen (do+vrij) beschikbaar ben, mocht dat vragen naar werk voor de volgende dag werken dan ga ik dat ook eens proberen. Deze maand voor mij 0 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |