abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:13:14 #26
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75921754
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is niet echt handig als hiker zijnde, je komt nooit terug op het beginadres. Tenminste, ik heb dat in 24 ritjes 1 keer gehad
Ik ga wel eens met ov naar de klant toe. Maar niet vaak.
Ook bij een avondrit zet ik m'n auto alvast bij 't eindpunt en ga met ov naar de klant.
Maar heb ook vaak ritten waarbij begin- en eindpunt hetzelfde adres is. En als dat in een klein gehucht is, waar je makkelijk drie uur over doet met ov en een half uur met de auto is de keuze makkelijk.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_75921818
Bij dat ABAZ heb ik ook 's gesolliciteerd. Hoewel ze het niet expliciet durfden te zeggen ben ik afgewezen omdat ze bang waren dat ik teveel met de klanten ging zitten ouwehoeren
pi_75923581
En ik ben weer op mijn startpunt, valt allemaal dus mee vandaag
pi_75930671
Sta nu in lelystad. Treinen van almere naar hier reden redelijk. Kijken hoe het straks in zwolle is. Als het goed is ben ik rond 7 of 8 thuis.
pi_75931339
Heb me ook ingeschreven bij een aantal bureau's. Afwachten nu dus :-)
pi_75934062
En de treinen in zwolle rijden maar 1x in het uur naar het noorden. Gratis thee en kan wel alvast in de trein. Krantje erbij en het valt allemaal mee
pi_75934390
En je krijgt nog betaald ook .
pi_75939478
Toch maar weer opgegeven voor donderdag, ben benieuwd
pi_75939916
Zo, toch weer 10 uurtjes gewerkt vandaag.

Kwam een auto afleveren bij iemand, die werkte bij red bull. Ik kreeg een traytje van 24 blikjes mee haha. Het was even dragen, maar er is voorlopig nog wel red bull thuis nu .
pi_75940668
Red Bull

Supervet!
pi_75940951
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Keuzer het volgende:
Red Bull

Supervet!
Ik zie 't maar als een kerstpakket, aangezien Easyway daar niet aan doet .

Zei ook tegen de klant "Dank voor het kerstpakket" whehe.
pi_75941230
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:51 schreef Maharbal het volgende:
Zo, toch weer 10 uurtjes gewerkt vandaag.

Kwam een auto afleveren bij iemand, die werkte bij red bull. Ik kreeg een traytje van 24 blikjes mee haha. Het was even dragen, maar er is voorlopig nog wel red bull thuis nu .
Waarom heb ik nog nooit zoiets meegemaakt

wel tof voor jou!
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:51:33 #38
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75943033
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef PIB het volgende:

[..]

Waarom heb ik nog nooit zoiets meegemaakt

wel tof voor jou!
Omdat klanten jou niet kunnen uitstaan?

Sorry, maar dat was een inkoppertje
pi_75943680
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Omdat klanten jou niet kunnen uitstaan?

Sorry, maar dat was een inkoppertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75971713
Morgen weer 2 ritjes, keeps me busy
pi_75976156
Hah, en mijn ritje dat vorige week niet doorging omdat de auto was ingesneeuwd gaat morgen wel door. En ik mag 'm wederom doen .
pi_75977424
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:53 schreef Maharbal het volgende:
Hah, en mijn ritje dat vorige week niet doorging omdat de auto was ingesneeuwd gaat morgen wel door. En ik mag 'm wederom doen .
Dan hoop ik voor je dat je hem aan de praat krijgt!
pi_75977917
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor je dat je hem aan de praat krijgt!
Dat is hun probleem. Mijn klok blijft wel doortikken!

Na morgen zit ik op ~62 uur gewerkt deze relatief rustige maand. Hopelijk kunnen we voor eind december daar nog even 70 a 80 van maken en dan ben ik weer redelijk content. Volgende maand op naar de 100 he, die weddenschap blijft staan!
  woensdag 23 december 2009 @ 19:20:31 #44
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75981434
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat is hun probleem. Mijn klok blijft wel doortikken!

Na morgen zit ik op ~62 uur gewerkt deze relatief rustige maand. Hopelijk kunnen we voor eind december daar nog even 70 a 80 van maken en dan ben ik weer redelijk content. Volgende maand op naar de 100 he, die weddenschap blijft staan!
Wat maak je veel uren

Ik zit laatste tijd tussen de 56 en 60 uur. Maar ook veel perioden meegemaakt dat ik nog veel minder uurtjes draaide....
pi_75982046
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Wat maak je veel uren

Ik zit laatste tijd tussen de 56 en 60 uur. Maar ook veel perioden meegemaakt dat ik nog veel minder uurtjes draaide....
Vorige maand waren het er 86. Ik heb het al eerder gezegd, maar ik blijf het zeggen: als het aan mij ligt maak ik nog meer uren maar ze bellen niet "genoeg". Daarom hoop ik dat januari dus ook weer lekker druk wordt.
pi_75990475
Ja die weddenschap blijft staan
Maar vul je de hele week beschikbaar in en zie je hoevaak ze je bellen of wat?
Ik zal in januari eens druk mijn best doen om eveneens een klein fortuin te verdienen... moet mogelijk zijn dan. Verder is het inmiddels alweer aan het dooien dus de echte ov-vertraging/insneeuw pret is er wel weer vanaf.
pi_75990639
Yep, 5 dagen per week beschikbaar tot februari nog.

Overigens vaak ik soms ook nog of ze ook werk hebben voor de volgende dag als ik ze toevallig toch aan de lijn heb voor wat dan ook.
pi_75998425
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Maharbal het volgende:
Yep, 5 dagen per week beschikbaar tot februari nog.

Overigens vaak ik soms ook nog of ze ook werk hebben voor de volgende dag als ik ze toevallig toch aan de lijn heb voor wat dan ook.
En werkt dat laatste? Ik ben zelf nooit meer dan 3 dagen beschikbaar per week, en dan heb ik geluk als ik zoveel vrij heb. Komt wel regelmatig voor dat ik 2 dagen (do+vrij) beschikbaar ben, mocht dat vragen naar werk voor de volgende dag werken dan ga ik dat ook eens proberen. Deze maand voor mij 0 uur.
pi_76004069
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

En werkt dat laatste? Ik ben zelf nooit meer dan 3 dagen beschikbaar per week, en dan heb ik geluk als ik zoveel vrij heb. Komt wel regelmatig voor dat ik 2 dagen (do+vrij) beschikbaar ben, mocht dat vragen naar werk voor de volgende dag werken dan ga ik dat ook eens proberen. Deze maand voor mij 0 uur.
Heel af en toe als ze toevallig net iets hebben liggen waar ze nog niemand voor hebben gebeld ofzo. Vaak zeggen ze "op dit moment heb ik niks voor je, maar als er wat komt dan bel ik je" of iets dergelijks.

Soms ben ik ook al op de hoogte van ritten voor volgende dagen (bedrijf waar ik vaak kom kent mij onderhand en zijn aardige lui, dus krijg dan wel iets te horen van "morgen ook weer een mooi ritje, doe jij die?" of iets dergelijks . Dan ga ik soms aan de telefoon hinten dat ik die ritten wel wil hebben haha (gebeurt niet zo vaak hoor).
pi_76009026
Ik heb deze maand toch al gauw 5 uur gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')