heel goed, naar de buitenverblijven van de president van de USAquote:
WTF ga JIJ nu gerespecteerde, normale deelnemers aan deze quiz afzeiken? Flikker op man, met je googlegebruikquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef SupDog het volgende:
[..]
Oh zie ik daar een stukje jaloezie?
Je hoeft mij niet zwart te maken als je een tekort komt aan algemene kennis.![]()
![]()
( En intellectueel kennis in jou en ''morendo''s geval)
Inderdaad, Knut in het midden van de vlag.quote:
Sssst, loop niet zo te slijmen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
WTF ga JIJ nu gerespecteerde, normale deelnemers aan deze quiz afzeiken? Flikker op man, met je googlegebruik
En als je het doet, doe het dan goed. Voortaan iets beter lezen, dan had je 'camp' ook wel zien staan op Wikipedia
Jij probeert een grote score te halen op de quiz om te compenseren voor iets heel kleins......?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef SupDog het volgende:
[..]
Sssst, loop niet zo te slijmen.
Serieus jij bent echt TE dom voor woorden, met je idioot kontenlikkende gedrag.
haha
dikke lachertje hiero
Zou je zo vriendelijk willen zijn je toon te matigen of anders een ander tijdverdrijf te kiezen. We spelen hier voor onze lol, niet om uitgescholden te worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef SupDog het volgende:
[..]
haha
dikke lachertje hiero
Iets heel kleins?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij probeert een grote score te halen op de quiz om te compenseren voor iets heel kleins......?
Donder toch op man.
Kontenlikkend? Wiens kont zou ik moeten likken? Ik heb hier genoeg krediet, in tegenstelling tot jij. Iedereen heeft je inmiddels wel door. Dus ik zou je maar nederig opstellen, je excuses aanbieden voor het googlen, en dan rustig verder spelen. Zo niet, dan kun je het beste gewoon opflikkerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef SupDog het volgende:
[..]
haha
dikke lachertje hiero
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef SupDog het volgende:
[..]
Iets heel kleins?
Waar heb je het over, als ik vragen mag?
Nog meer te matigen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn je toon te matigen of anders een ander tijdverdrijf te kiezen. We spelen hier voor onze lol, niet om uitgescholden te worden.
Dat zou ik gedaan hebben ALS ik google gebruikte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kontenlikkend? Wiens kont zou ik moeten likken? Ik heb hier genoeg krediet, in tegenstelling tot jij. Iedereen heeft je inmiddels wel door. Dus ik zou je maar nederig opstellen, je excuses aanbieden voor het googlen, en dan rustig verder spelen. Zo niet, dan kun je het beste gewoon opflikkeren
Dat vind ik een prima idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ghehe, ik heb iets gemist zie ik.
Ik stel voor: de laatste dis-post is reeds geweest en er volgen vragen en normale antwoorden.
Game on.
Nee hoor, je kunt je ook bewijzen door je vanaf nu volwassen te gaan gedragen en te bewijzen dat je écht algemene kennis hebt. Maar dat zal wat tijd en inspanning vergen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef SupDog het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima idee.
Maar toch, ik zal toch wel steeds door dezelfde worden afgekraakt wanneer ik een goed antwoord geef op een vraag.
Kom op zeg, op wat baseer jij überhaupt dat ik google voor mijn antwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt je ook bewijzen door je vanaf nu volwassen te gaan gedragen en te bewijzen dat je écht algemene kennis hebt. Maar dat zal wat tijd en inspanning vergen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef Morendo het volgende:
Illinois
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |