Oh zie ik daar een stukje jaloezie?quote:
haha grapjasquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef SupDog het volgende:
[..]
Oh zie ik daar een stukje jaloezie?
Je hoeft mij niet zwart te maken als je een tekort komt aan algemene kennis.![]()
![]()
Wat grapjas?quote:
hoezo opgezocht?quote:
kun je trouwens de spelfout uit je sig halenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef SupDog het volgende:
[..]
Wat grapjas?
Kan je me uitleggen wat daar zo grappig aan is, want ik zie zelf niet echt de lol erin..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
kun je trouwens de spelfout uit je sig halen
Hou maar op joh, dat je google gebruikt is wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef SupDog het volgende:
[..]
Wat grapjas?
Kan je me uitleggen wat daar zo grappig aan is, want ik zie zelf niet echt de lol erin..
quote:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef Rucebo het volgende:
Het komt niet echt goed over wanneer je gewaardeerde deelnemers probeert af te zeiken. Zeker wanneer je zelf de schijn ook nogal tegen hebt...
Ja echt wel, zou ik ook zeggen als ik niks terug weet te zeggen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hou maar op joh, dat je google gebruikt is wel duidelijk
+ iquote:
Si Senor.quote:
hoe heet dit akkoord?quote:De Egyptische president Anwar Sadat schreef geschiedenis toen hij in november 1977 het Israëlische parlement (de Knesset) toesprak, om deze tot vrede te bewegen. Op 17 september 1978 tekenden Israël en Egypte een akkoord. De vertegenwoordiger voor Egypte was president Sadat, en Israël stuurde zijn Likoed-premier Menachem Begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |