Jaloers isquote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Muta het volgende:
Bijna Qountdown!!!!
Oh dat wordt mijn vetste feest ooit, nieuw jaar is al zo speciaal, met hardstyle 2009 uit, en 2010 beginnen met fucking al die helden!!
kan niet wachten!
quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Deze remix is echt super dik, kippenvel over heel mijn lichaamquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Vandaag ook al 3 keer mogen horen en hij is inderdaad heerlijkquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffffquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Vreselijk dikke plaatquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
x2quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
quote:Op zondag 27 december 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
Hoe was Zak gisteren jongens?
De muziek, of het uitzicht?quote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij Korsakoff spartelden m'n bovenbeenspieren tegen dus heb haar van een afstandje bekeken, maar twas zeer vermakelijk
* harde plasser heeftquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Sethje het volgende:
06:00 - 07:00 Luna & Crypsis
Deelt deze ervaringquote:
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deelt deze ervaring
TT =![]()
mooie eetpauze tussen 2.00 en 3.00
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.
Ik heb trouwens het gevoel dat Luna & Crypsis maar een half uur hardstyle mogen draaien, gezien dat Endymion om 6.30 stopt. Wel zonde van die 2 helden dat ze maar zo kort zouden mogen!
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.quote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.
Ah op die manier, zal vast met Hardcore afgesloten worden inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?quote:14. Wat kunnen we van je verwachten in
het komende jaar?
Zoals gezegd, een nieuw Neophyte album dus. Het plan is hier ook weer een World Tour aan te koppelen, maar we moeten even kijken of dat wel allemaal lukt qua planning. Op hardstyle gebied gaan we beginnen met een totaal nieuwe label, TILLT! Records genaamd. We gaan hier een frisse start op hardstyle gebied mee maken. De eerste release wordt het Hardbass anthem voor komende februari, van mij samen met Zany!
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
quote:Anthem
Het Hard Bass anthem wordt dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Zany en The Beholder. Een stuk hiervan was al te horen in de Hard Bass trailer en de reacties stroomden binnen!
b2s sprak een woordje met de mannen over het anthem en ook wat we van hun live act kunnen verwachten:
“De samenwerking tussen is ons ontstaan door toch wel onze gezamenlijke interesse voor de iets hardere en duistere muziek. Hierdoor hebben we een reeks platen samen geproduceerd en uiteindelijk is hierdoor een splinternieuwe live-act geboren. We zijn een poos geleden gevraagd om het anthem voor Hard Bass te maken. Dat vinden we natuurlijk super vet vinden om te doen! Iedereen kan er dan ook vanuit gaan dat het echt track wordt wat bij Hard Bass past!
We zullen tijdens de live-act alleen de nummers doen die we samen geproduceerd hebben, we worden daarbij ondersteund door MC DV8 en Alee. We gaan ervoor zorgen dat het een echte live-act wordt waar leven in zit, met als het even lukt een stage dive hier of daar! De live-act zal zeer zeker gaan knallen en een zorgen voor een goede vertegenwoordiging van Team Blue!”
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
En hoezo moet dat dan op een apart label, kan Fusion niet gewoon een maand of 2 inlassen om gedurende die periode iedere 2 weken een plaat uit te poepen?quote:Op maandag 28 december 2009 17:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |