quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Groningert het volgende:
Klinkt idd niet slecht!
behalve dat een vriend van me out ging na zijn eerste keer xtc
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef NLS04 het volgende:
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt () en besloten toch maar naar de matrix te gaan.
Hardbassquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
Zo dan! Gaat hard daar!
Welkom, en blijf vooral deze reeks volgen/postenquote:
quote:Hardstyle DJ babe Dailucia zwanger
DJ en model Dailucia is in blijde verwachting van haar eerste kindje. De 24-jarige Claudia Stegeman uit Vaassen was in 2008 al eens kandidaat in de televisieshow Hollands Next Top Model, maar ambieerde liever een carrière als DJ. Als Dailucia werd ze in korte tijd een bekende naam op grote hardstyle evenementen als Defqon1 en Q-Base.
De zwangerschap komt voor de blonde DJ als een grote verrassing. Bij Dailucia werd twee jaar geleden een tumor in haar baarmoeder geconstateerd waarvan ze pas na een operatie en diverse chemokuren door de artsen genezen werd verklaard. Haar lichamelijke conditie was destijds nog niet voldoende voor de opnamen voor Holland Next Top Model en ze werd daarom vroegtijdig naar huis gestuurd. Als DJ maakte ze echter vanaf begin 2009 een droomstart. Zo werd ze gevraagd voor een fotoreportage in het magazine FHM, kreeg ze een contract aangeboden bij een platenmaatschappij en boekingskantoor, en kreeg ze de kans zich te bewijzen als DJ op een aantal grote evenementen. Het was dus een turbulent jaartje voor Dailucia die op de valreep ook nog eens haar zwangerschap aankondigt.
"Dit jaar is heel bizar verlopen voor mij. Het ging opeens ontzettend hard met het draaien en produceren toen ik opeens te horen kreeg dat ik zwanger was. Dit was een grote schok voor mij omdat de kans dat ik ooit nog zwanger zou worden niet zo groot was, maar tijdens het overstappen op een andere anticonceptiepil is het dus wel gebeurt. Ondanks dat ik helemaal wilde gaan voor mijn carrière als DJ kon ik gewoon niet anders dan dit geschenk te nemen zoals het is. Gelukkig heeft mijn platenmaatschappij toegezegd mij volledig te zullen steunen. De periode dat ik niet achter de draaitafels kan staan zal ik me concentreren op het produceren en ontwikkelen van mijn eigen sound. Het is de bedoeling dat ik tussendoor nog platen ga uitbrengen en met het vaste team en ook andere artiesten in de studio duik om aan een album te werken. Hopelijk sta ik straks in April weer op het podium en kan ik als troste mama weer snel de draad oppakken!" aldus de zwangere Dailucia.
Dailucia draait haar laatste set met Oud & Nieuw tijdens het uitverkochte Qountdown in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Upquote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef T-Force het volgende:
Whoei!!
Edit van Attack again ofzo![]()
Nee hoor, 1 grote NC-Mash-up![]()
![]()
Hier ook , hoefde niet te werken maar niemand ging meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef T-Force het volgende:
Net klaar met werken en helaas geen maten meer gevonden die mee wouden gaan naar de Fear.FM Farewell -Party![]()
Dan maar luisteren via de stream, klinkt ook weer super![]()
D-Mind sprak me eerst niet aan, maar de laatste tijd is hij erg goed bezig!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Up
Dopequote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Sc0tTy het volgende:
whehe gaat wel leuk worden
showtek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( al is dit overigens wel een lekkere plaat
![]()
)
get waisted en maximum force zijn anders ook errug lekkahquote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mij
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Geteste pillen of niet en in welke hoeveelheid?
Lijkt me dat je niet echt snel out kan gaan van xtc namelijk...
Hij maakt er een soort jumpset van, wel grappig!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef T-Force het volgende:
Gewoon normaal doen...geen pillen = geen probleem![]()
Achja, ik drink wel op een feestje, ieder z'n ding dan maar
EDIT: Get wasted & Maximum Force zijn zeker wel fijn, maar ik vind Colours toch net even wat beter.
En ik weet niet wat Pavo nu aan het doen is, maar ik vind het een beetje zo van opbouw opbouw opbouw...pavo...afbouw...Maar ach, zometeen J&W, dus komt alles goed
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Huh, ben ik zo dom? Die heb ik niet langs horen komenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- genoeg luisterplezier, me dunkt .... B-front vs. The Pitcher @ FearFM Farewell heb ik alvast
![]()
Feel my Fire
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef Groningert het volgende:
[..]
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.Inmiddels heeft hij het al vaker gehad, en is het bij alle andere keren wél goed gegaan.
![]()
Hopen op iets moois iig morgen!
Promo's moeten ze nou eenmaal volgooien met samples. Dat hoort erbij, kun je moeilijk over doen of niet, maar helaas. Je kunt er niets aan doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
Ja, te vaak New Kids/Hans Teeuwen/Ome Henk gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
frikandellen-gelul
Tijdens A-LUNAsion @ Neerlands Trots hoorde ik voor het eerst Hans Teeuwen er doorheen komen, maar heb 'm sindsdien door meerdere setjes horen komen ... de lolligheid is daar nu ook wel weer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |