Mijn vriendin begrijpt me niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
nee dat heeft ie zelf aan me door laten schemeren
Prima tactiek om langer door te blijven humpen met 'dat andere meisje'!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet gewoon afblijven van andermans mannen!!
Ga een vent zoeken die vrijgezel is!
Als hij niet voor die relatie wil vechten en er voor het gemak een ander meisje naast houdt dan kan hij dat net zo makkelijk later bij jou doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
"Als mijn vriendin weg is kan ik niet met haar neuken, maar wel met jou"quote:
Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehoudenquote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Niets mee doen, niet op in gaan, niet versieren, geen seks hebben etc.
Laat hem eerst de relatie die hij heeft beeindigen zonder jouw invloed en dan kan jij toehappen.
Ik heb 1x een relatie gehad met iemand die wel al in een relatie zat (na onze eerste zoen had hij het binnen 3 dagen met de ander uitgemaakt) en hij is er na 7 jaar met iemand anders vandoor gegaan. Ach ja.
Blijkbaar vond hij het niet raar om voor de tweede keer de ene relatie voor de ander in te ruilen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Hansjoh het volgende:
Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehouden..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef PinkCake het volgende:
Eens een vreemdganger, blijft meestal een vreemdganger. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat hij jou wel trouw blijft. Als je een open relatie wil is ie een prima kandidaat, anders dumpen.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef naiefe het volgende:
ik voel ook dat het niet goed gaat in zijn huidige relatie.
nopu mijn vraag waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
stel hij maakt het uit om met mij verder te gaan, kan ik m dan wel vertrouwen, heeft iemand hier dit ook mee gemaakt en hoe gaat deze relatie dan.
Hij is nog fouter bezig. En verliefdheid kan je overkomen natuurlijk, alleen had hij al veel eerder de knoop moeten doorhakken. TS zal pas iets met hem moeten willen hebben op het moment dat hij zijn huidige vriendin dumpt voor haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet gewoon afblijven van andermans mannen!!
Ga een vent zoeken die vrijgezel is!
wat denk jezelf?quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef naiefe het volgende:
stel hij maakt het uit om met mij verder te gaan, kan ik m dan wel vertrouwen
Het was een retorische vraagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef naiefe het volgende:
ja ik denk zelf als ik naar mijn hart wil luisteren dat ik er voor moet gaan, maar dat er wel een stemmetje zal blijven zitten met wat hij nu doet, en ergens weet ik dat ik het ook gewoon niet moet doen maar het is zo'n strijd met hart en hoofd![]()
in dit geval zou ik eerder naar mijn verstand luisteren dan naar mijn hart.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef naiefe het volgende:
ja ik denk zelf als ik naar mijn hart wil luisteren dat ik er voor moet gaan, maar dat er wel een stemmetje zal blijven zitten met wat hij nu doet, en ergens weet ik dat ik het ook gewoon niet moet doen maar het is zo'n strijd met hart en hoofd![]()
Verstandigquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef naiefe het volgende:
ik heb de knoop door gehakt.
ik stop met deze jongen.
bedankt voor jullie reacties
Dat is niet alleen je hoofd dat nee zegt, dat is waarschijnlijk ook het gevoel dat je hem nu al niet vertrouwd. Dat zijn van die stemmetjes waarvan je later als je met een gebroken hart zit zegt "ik wist het van tevoren, had ik maar geluisterd"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef naiefe het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef naiefe het volgende:
de onzekerheid gaf de doorslag en het feit dat ik niet langer z'n speeltje wil zijn die die zo weer aan de kant kan gooien als zijn vriendin wer op de stoep staat.
Informeer zijn vriendin ook nog even dat hij een vieze rat is, na die respectloze behandeling naar haar toe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef naiefe het volgende:
de onzekerheid gaf de doorslag en het feit dat ik niet langer z'n speeltje wil zijn die die zo weer aan de kant kan gooien als zijn vriendin wer op de stoep staat.
Hey, sterkte er mee. Kan me zo voorstellen dat je nu toch wel last hebt van liefdesverdriet, maar heus, er zijn heel erg veel geweldige mannen op deze wereldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef naiefe het volgende:
Inderdaad. Ik hoop dat je een goede beslissing neemt. En dat je bij het maken kan die beslissing alleen aan jezelf denkt, TS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Als hij niet voor die relatie wil vechten en er voor het gemak een ander meisje naast houdt dan kan hij dat net zo makkelijk later bij jou doen.
Stukje verder lezen, lieverdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad. Ik hoop dat je een goede beslissing neemt. En dat je bij het maken kan die beslissing alleen aan jezelf denkt, TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Stukje verder lezen, lieverd
respect TS. Je hebt een moeilijke maar goede keuze gemaakt. Wees maar trots op jezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |