Eerst wast'ie nog grappig.. maar nu begint het ronduit triest en irritant te wordenquote:
Het eerste schot op een heli/vliegtuig resulteert vaak in een flare, waardoor je raket pleite gaat. Moet je dus even een tweede op afschieten.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Blik het volgende:
Kun je met een AT5 trouwens choppers en harriers uit de lucht schieten? Op de één of andere manier lukt dat nooit bij mij
P90-Acog, nog nooit eerder zo'n faal combinatie gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Proximo het volgende:
Hopelijk komen met de modtools ook de dedicated servers er toch nóg![]()
Overigens, P90 Acog
Inderdaad. Een Sub-Machine gun is niet bepaald een krachtpatser op Long Range (en Middle is de P90 ook geen baas, de UMP45 gaat nog), en dat is eigenlijk waarvoor je een AGOC-Scope gebruikt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
P90-Acog, nog nooit eerder zo'n faal combinatie gehoord
AT4 is het btw. En ja, je kan ze raken, maar ze doen te weinig damage. Een stinger is effectiever.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Blik het volgende:
Kun je met een AT5 trouwens choppers en harriers uit de lucht schieten? Op de één of andere manier lukt dat nooit bij mij
Hebben we wel dedi's voor nodig he!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef japjaan het volgende:
komt allemaal wel goed als de modtools er zijn
Welke bug?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Godsallemachtig, wat ben ik blij dat ik eindelijk weer rank 25 ben. Ik ben volop aan het snipen nou in elke map, maar dat is NIET te doen zonder cold blooded. Altijd gekilled worden door killstreak rewards of UAV die mijn positie verraad. Binnenkort maar even de bug uitproberen om snel cold blooded pro te worden
Nu nog lvl 28 worden, voor ninjadan zijn bijna al mijn perks weer up to date
Schiet een stinger op een Pave Low, schiet het laatste beetje kapot met je LMG of welk wapen dan ook. Als hij neer wilt storten, blijf je schieten op de Pave Low, elke kogel die de crashende heli raakt wordt geregistreerd als één kill. Dus die 40 kills zijn zo gepieptquote:
w0t, f0cking awesome, gaan we eens ff proberen, thxquote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Schiet een stinger op een Pave Low, schiet het laatste beetje kapot met je LMG of welk wapen dan ook. Als hij neer wilt storten, blijf je schieten op de Pave Low, elke kogel die de crashende heli raakt wordt geregistreerd als één kill. Dus die 40 kills zijn zo gepiept
Ik heb geruchten gehoord dat het ook werkt op andere vliegtuigen/heli's, het enige probleem is, dat die al kapot gaan na één surface-to-air missile.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
w0t, f0cking awesome, gaan we eens ff proberen, thx
Het werkt inderdaad. En uhm, Why not use a LMGquote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat het ook werkt op andere vliegtuigen/heli's, het enige probleem is, dat die al kapot gaan na één surface-to-air missile.
Gebruik je de overclock tool binnen de ATI tool? Had ik ook gedaan, maar bij het maximum knalde hij er ook uit in MW2.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef l3laster het volgende:
Yo, vette game alleen het warren zie ik nog steeds niet zitten. Mijn hele clan blijft nu gewoon cod mw wars spelen...
heeft iemand overigens ervaring met een HD4870x2 (club3d) kaart en cod mw2.... heb laatst nieuwe drivers gedownload er voor bij ati tray tools... maar toch crashed die op rare momenten...
Wat versta je onder crashen..? Dat je beeldscherm uitvalt voor een paar seconde? Dit heb ik namelijk ook met mijn GTX295 (dit is 1 fysieke kaart met 2x de core van een GTX275 erop). Ik vermoed dat het spel niet goed om kan gaan met SLI..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef l3laster het volgende:
Yo, vette game alleen het warren zie ik nog steeds niet zitten. Mijn hele clan blijft nu gewoon cod mw wars spelen...
heeft iemand overigens ervaring met een HD4870x2 (club3d) kaart en cod mw2.... heb laatst nieuwe drivers gedownload er voor bij ati tray tools... maar toch crashed die op rare momenten...
Er zijn inderdaad SLI en Xfire problemen bij MW2 heb ik ergens gelezen (sorry, geen bron voor je).quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat versta je onder crashen..? Dat je beeldscherm uitvalt voor een paar seconde? Dit heb ik namelijk ook met mijn GTX295 (dit is 1 fysieke kaart met 2x de core van een GTX275 erop). Ik vermoed dat het spel niet goed om kan gaan met SLI..
Google geeft een flinke sloot hits inderdaad. Alleen een échte oplossing wordt er niet genoemd. Ja, het disablen van je SLI..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad SLI en Xfire problemen bij MW2 heb ik ergens gelezen (sorry, geen bron voor je).
Dat is vervelendquote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef l3laster het volgende:
Als je em hebt overgeclockt, misschien wat lager zetten ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Google geeft een flinke sloot hits inderdaad. Alleen een échte oplossing wordt er niet genoemd. Ja, het disablen van je SLI..
Alleen is dat niet echt een optie in mijn optiek.
Hij draait op standaard snelheid voor zover ik weet..quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als je em hebt overgeclockt, misschien wat lager zetten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |