Daarom.quote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar als je meningen niet relevant acht, waarom zou je hier dan komen omdat anderen van mening zijn dat het tof is?
No way! Ik lees dit topic en denk: Euj, dat oogt gezellig, laat ik mij daar eens in mengen. Eigen mening, slechts relevant voor mezelf.quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je bent gewoon keihard gedisst door BT jongen.![]()
Gaat dit over frikadellen? Wel speciaal, ja.quote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef Stofje het volgende:
13-jarige jongens die zich in hun kont laten neuken uit geilheid en nog steeds overtuigd zijn van hun hetero-zijn, dat is toch wel een beetje het schok-moment van mijn dag.
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
No way! Ik lees dit topic en denk: Euj, dat oogt gezellig, laat ik mij daar eens in mengen. Eigen mening, slechts relevant voor mezelf.
Alsof Stofje zich laat dissen, dan ken jij Stofje nog niet.quote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.![]()
![]()
Ik wist niet dat BT zo medogeloos kon zijn.
Ik neem geen mannen in hun kontjequote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.![]()
![]()
Ik wist niet dat BT zo medogeloos kon zijn.
Ik snap 'm niet eens, eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Stofje zich laat dissen, dan ken jij Stofje nog niet.
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet eens, eerlijk gezegd.
En dat noemt mij newbiequote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, Stofje is kittengate ex-crew?
Dat was zijn broer met een punt achter zijn naam.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, Stofje is kittengate ex-crew?
Goed, gaan we nu weer vriendelijk tegen elkaar doen? Hm?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Newbie hier janiet newbie in het algemeen.
Wanneer beginnen die verkiezingen hier?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Newbie hier janiet newbie in het algemeen.
Die mochten toch zogenaamd niet van julliequote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die verkiezingen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |