Dan zit ik weer met de rest wat ik niet nodig heb..quote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
hij kost maar 12,95... dan koop je toch een nieuwe????
Als een nieuwe kap 4,95 euro kost is het een beetje dom om een hele nieuwe lamp te kopenquote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
hij kost maar 12,95... dan koop je toch een nieuwe????
"En zonde van het milieu en sjitquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als een nieuwe kap 4,95 euro kost is het een beetje dom om een hele nieuwe lamp te kopen
Je druk maken om het milieu,en bij ikea iets kopen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"En zonde van het milieu en sjit"
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij verkopen ze die papieren dingen ook gewoon los.
Geen idee hebben waar je over praat, en dan zoiets postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:50 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Je druk maken om het milieu,en bij ikea iets kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt iets degelijks kopen,en je kunt iets nemen wat al stuk is voordat je het uitgepakt heb,bij het laatste moet je niet stilstaan bij het milieu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen idee hebben waar je over praat, en dan zoiets posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:02 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Je kunt iets degelijks kopen,en je kunt iets nemen wat al stuk is voordat je het uitgepakt heb,bij het laatste moet je niet stilstaan bij het milieu.
Logisch toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |