Vind dit helemaal niks, ze doet maar een beetje interesant en die beat is het ook niet helemaal.quote:
Schijtbeat.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | En kom terecht in een hel van apocalyptisch geweld En links vliegt de hagel, rechts vliegen de stralen Ik kan het niet verklaren, kon het onmogelijk nog halen Maar de engel om mijn schouder heen beschermt me tegen gevaren Hij is enkel en alleen gestuurd zodat dat ik niet louter zal falen En ik kan het niet verdragen, het word steeds kouder en kouder En in mijn gedachten zie ik mijn ouders en weet ik dat ze altijd van me blijven houden Met een grote klap ga ik terug naar het oude vertrouwde maar nu dat ik ouder ben weet ik dat ik koos voor het foute Sommige hebben een rugzak aan baggage, ik een aanhangwagen (weet et niet zo van deze en de volgende zin) Maar zelfs toen ik diep in de shit zat hoorde je me niet klagen Zelfs al stroomde het bloed uit m'n aders, ging ik nog door tot het einde der dagen Maar het is zo moeilijk geweest en ik zat er doorheen Ben op de bodems van de diepste zee,oceanen en dalen geweest |
Tof! Daar wil ik ook wel bij zijn! Al vond ik zijn werk na Shadows on the Sun een stuk minder..quote:
Je post ook in het Nederhop topic, waarom post je deze tracks dan ook hier?quote:
They reminisce over youquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb je link niet geluisterd maar bij trompetachtig denk ik gelijk aan Pete Rock
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef incognitoomuch het volgende:
![]()
Ben op zoek naar soortgelijke 'Trompet' - achtige tracks!
Ken ik ook idd ja, vind dat ook wel een relax nummer, maar niet geheel wat ik zoek.quote:
Dat eerste liedjequote:
Souternplayalisticadillacmuzik is relaxed, netzoals Player's Ball (original)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ken ik ook idd ja, vind dat ook wel een relax nummer, maar niet geheel wat ik zoek.
Het was volgens mij een nummer van Outkast ( Album Southern Playalistics of ATLiens ) vrij lang nummer ook, denk iets van 7,8 minuten?
Straks maar even luisteren.quote:This is the incredibly stellar full-length debut from hip-hop artist Dessa. What you'll get with her is some of the best lyrics and wordplay you'll ever come across in rap and hip-hop, beautiful vocals and some intense, cutting verses. Dessa has a tendency to sing more than she does rap, but when she spits she spits well. It's worth it for the lyrics alone, to be honest.
Vet concept.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef de_Pijs het volgende:
Vind 'm lekker (weet niet of ie al gepost is).
Zo slecht dat het gewoon ook weer goed isquote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef Mirel het volgende:
Wat slecht.
ah goede shitquote:
Die beat is sick!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef krioro het volgende:
Mensen die een goede traditie in TTs om zeep helpen!
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja nou en, kijk naar de albums in de lijst en vergelijk.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Classics. En ik had het overigens ook over het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |