Was jij die jongen die lege bierbekers op moest rapen tussen het publiek ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef Metaan het volgende:
Doom had schijt aan zijn publiek (45 min optreden) en terecht. Wat een klote publiek, bah!. Snel de coffeeshop in dan maar.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Was jij die jongen die lege bierbekers op moest rapen tussen het publiek ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef Metaan het volgende:
Doom had schijt aan zijn publiek (45 min optreden) en terecht. Wat een klote publiek, bah!. Snel de coffeeshop in dan maar.
Het was een dociel bewonderend publiek. Would-be intellecto's. Geen agressie, geen vuur. Dat geeft een artiest 0 inspiratie. Groot gelijk dat Doom naaar de wietshop ging.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:56 schreef Deltron het volgende:
Wat een bullshit, waarom een klote publiek? Hele zaal stond vol met iedereen die 40 euro heeft neergelegd (of een 5days-off kaart) voor hem, vol onterecht natuurlijk om na 3 kwartier al te stoppen. Vond het wel dope, ergerde me alleen kapot aan die zogenaamde dj. Een of andere dude met een bandana voor z'n mond die de hele avond één fucking knopje heeft aangeraakt en voor de rest de playlist op z'n macbook gewoon liet draaien. Zelfs de scratches waren fake. Het geluid was ook aardig naar de klote, Doom was vaak onverstaanbaar. Maar toch sowieso vet om hem live gezien te hebben
Ik had een beetje gemengde gevoelens bij de clip. Opzicht was de clip heel sterk, maar de muziek vond ik zwaar matig en mellow klinken.quote:
Character zit wel goed dat masker ging niet afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef Mirel het volgende:
Hoe moet ik me zo'n Doom concert voorstellen? Issie in character tussen de liedjes door? Praat hij sowieso wel met het publiek?
Je zag hem gewoon balen van dat schouwburgpubliek. Plichtmatig vond ik het juiste woord. Geen wisselwerking. Dus de nummers werden professioneel afgewerkt(zonder inspiratie dan wel).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef Mirel het volgende:
Hoe moet ik me zo'n Doom concert voorstellen? Issie in character tussen de liedjes door? Praat hij sowieso wel met het publiek?
Vind het nummer niet erg leuk, en meestal heb ik dan ook gelijk iets tegen de rapper in kwestie. (heb ik dan meestal bij nederhop). Maar ik vind deze gozer wel sympathiek en goed als persoon overkomen. En dat zegt wat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:49 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je zag hem gewoon balen van dat schouwburgpubliek. Plichtmatig vond ik het juiste woord. Geen wisselwerking. Dus de nummers werden professioneel afgewerkt(zonder inspiratie dan wel).
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar nog steeds, hou nederhop in het andere topic.
quote:Solo maak ik een basisidee, dat werk ik uit, dan ga ik het mixen en dan is het af. Maar bij The Q4 stuiteren we zoveel heen en weer dat de richting van een nummer soms wel drie keer totaal verandert." Zo beschreef producer Arts the Beatdoctor vorig jaar tegenover State het verschil tussen zijn eigen werk en de muziek die hij maakt met het collectief The Q4. Toch klinkt hun debuutplaat behoorlijk veel als Arts' eigen werk.
Arts is altijd gaaf.quote:Out of the Netherlands now comes forth a new generation of Dutch
Masters: The Q4 – The QuadraphoniQuartet (Arts The Beatdoctor, Sense
& STW).
Three individual names, with individual styles, combine forces and
together reach a new plateau in sample composition.
Hundreds of obscure records where chopped to their bare essentials
to collectively create this multi-dimensional sound trip: Sound
Surroundings offers a new look on a retro sound system: Quadraphonic
music. Although this time around, it’s not 4 speakers, but 3
musicians and 1 listener creating the square of sound.
Features: Curra Suarez, Pax, Terryman, Unorthadox & BLS. Artwork &
original paintings by Gordon & letterings by the Binh.
All instruments played by Arts, Sense and STW except:
Scratches on “Intro” and “Trouble Dub” by DJ Genaro
Saxophone on “Look Again” by Mick John-Hopkins
Rhodes on “Split Personality Part II” by Guido “Quintessence” Maat
Cello on "Pulse" by Maciej Stachurski
All vocals recorded at Arts’ Tuinhuis except for “Pulse”, recorded
at Sense’s Woonboot
Mixed & Mastered by Bas Vermolen for Arts The Beatdoctor Music
Klinkt kut.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:39 schreef Metaan het volgende:
Ondanks de zelfbenoemde taalpolitie in deze draad:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |