Kom je er weer niet uit? Bepaal jij de taal hier of zo?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Flikker nou eens een eind op met al die Nederhop.
Ali B.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kom je er weer niet uit? Bepaal jij de taal hier of zo?
Aan jouw schelden heb ik maling trouwens.
Voor de fijnproevers weer een heerlijke Priester, de nieuwste:
GURU's jazzmattazquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ali B.
Ben nu Pete Philly z'n tracks aan het luisteren klink wel lekker, kent iemand nog dezelfde soort muziek? Hiphop met jazz?
Baasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kent iemand nog dezelfde soort muziek? Hiphop met jazz?
zowieso bijna alle a tribe called quest.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ali B.
Ben nu Pete Philly z'n tracks aan het luisteren klink wel lekker, kent iemand nog dezelfde soort muziek? Hiphop met jazz?
zo jammer dat ik die clip van TROY niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Baas:
Ook een heerlijk jazzy nummer:
Kom dan eens met wat anders dan een knuffelmarokkaan of achtergestelde kansloze marrokkaan,quote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kom je er weer niet uit? Bepaal jij de taal hier of zo?
Aan jouw schelden heb ik maling trouwens.
Voor de fijnproevers weer een heerlijke Priester, de nieuwste:
Ik heb eik alleen Shadows on the Sun geluisterd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen hier die Brother Ali luisteren? Mijn vriendin is er vrijdag geweest en die vond het helemaal geweldig. Ik vind het zelf ook wel nice. Chille beats.
quote:RT @DJPremierBlog: #Guru still in a med induced coma, he's breathing with machine help. #Pray
Oh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef fredjanssen het volgende:
Lijkt me nog niet echt goed gaan...
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Mirel het volgende:
Het zou stiekem leuk zijn als we nu op 4chan RIP GURU plaatjes gaan maken.
twitter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |