kijk eens 5 posts boven je.quote:foto Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef fredjanssen het volgende:
Guru ligt in coma na een hartaanval
bron
Flikker nou eens een eind op met al die Nederhop.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef Metaan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zwart Licht - Backup Staat Klaar
Zwart Licht komt helpen...
Ook al is niet alles mijn smaak, dat mag hier best hoor. Zie OP.quote:foto Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Flikker nou eens een eind op met al die Nederhop.
Waarom is er dan een apart Nederhop topic, voeg die en deze dan lekker samen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook al is niet alles mijn smaak, dat mag hier best hoor. Zie OP.
Moet je aan de crew vragen. Mij boeit het niet.quote:foto Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom is er dan een apart Nederhop topic, voeg die en deze dan lekker samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop