Die komt morgenavond langsquote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Ilse de Lange is ook net gearriveerd in de stad! Wat een toeval
de aftakeling van Skyquote:
hier -3,7quote:
Ja, dat weet ik niet meer, maar stond iets op d'r Twitter geloof ikquote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Theoden het volgende:
[..]
Opbrengst van? Sorry denk dat ik iets gemist heb
Kan je idd beter zo snel mogelijk doenquote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer even kijken denk ik, laatste kerstboodschappen halen en zulks.
Met een beetje geluk straks nog wat meer maar het zou tof zijn als ze dat dan weten vast te houdenquote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
netjes, gehandhaafd op dat knappe marktaandeel
donderdag is het sowieso een hel in de winkelquote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan je idd beter zo snel mogelijk doen. Donderdag wil ik ook gaan kijken bij het slotfeest.
collecte van haar laatste 2 touroptredensquote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer, maar stond iets op d'r Twitter geloof ik
Ze doet het prima... ik vind haar met de dag beter en leuker wordenquote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Wordt een beetje moet van Annemiek die iedere keer op dezelfde manier haar stem verdraaid. Heel irritant
probleem is dat volgende week weer luisteraars kost, volgens mij middeld het uiteindelijk redelijk uit.quote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk straks nog wat meer maar het zou tof zijn als ze dat dan weten vast te houden
Agreedquote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doet het prima... ik vind haar met de dag beter en leuker worden
Dan kan ik niet.....quote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan je idd beter zo snel mogelijk doen. Donderdag wil ik ook gaan kijken bij het slotfeest.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer, maar stond iets op d'r Twitter geloof ik
Absoluut en zeker voor 12:00 met al die huismoedersquote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
donderdag is het sowieso een hel in de winkel
Geloof dat je dat vorig jaar idd ook wel terugzag in de cijfers. Stijging was niet heel heftigquote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is dat volgende week weer luisteraars kost, volgens mij middeld het uiteindelijk redelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |