quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
dan ben je godverdomme geen hetero
Hoe meer homo's, vast hoe meer lesbiennes denk ik...quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar geeft niet hoor, hoe meer homo's er zijn, hoe meer dames er overblijven voor de echte bazen
Het zal wel zo'n verrekte Belg zijn, daar noemen ze neuken zo om de een of andere ranzige reden.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Soohr het volgende:
Hoe poep je elkaar?
"verekte" belg ?!? een beetje respect ja dank u!quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n verrekte Belg zijn, daar noemen ze neuken zo om de een of andere ranzige reden.
iig een uitgerekte belg danquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef alan69 het volgende:
[..]
"verekte" belg ?!? een beetje respect ja dank u!
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef alan69 het volgende:
[..]
"verekte" belg ?!? een beetje respect ja dank u!
quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Geerd het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
Belgen noemen "neuken" "poepen" en vragen zich daarna af waarom wij denken dat ze niet de meest intelligente levensvorm zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Mylene het volgende:
Je schijt elkaar onder? Begrijp ik dat goed? Krijg je daar nou een stijve van?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Mylene het volgende:
Jullie schijten elkaar onder? Begrijp ik dat goed? Krijg je daar nou een stijve van?
ach kaaskopquote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Belgen noemen "neuken" "poepen" en vragen zich daarna af waarom wij denken dat ze niet de meest intelligente levensvorm zijn.
quote:
ik had nu eenmaal ni gedacht aan "bi" wa hier dus its beter past jaquote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef OmNomNom het volgende:
[..]
nee jij neukt je vriend en denkt dat je hetero bent
Uhuhquote:
is ook geen probleem maar hoe verklaar je dan da ik verliefd op een misje en er al 5 heb gehad waar ik dus VOLLEDIG gelukkig mee was...quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh
Maar even serieus, als je actief seks hebt met een gast en dat als fijn weet te ervaren kan je er volgens mij toch best wel van uit gaan dat je aardig homo bent. Wat je dan verder met meisjes doet weet ik niet, maar die "homo" heb je alvast te pakken. Enne, ik als kaaskop zie niet in waarom homo zijn een probleem is
hahahaha ik lag me rotquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef OmNomNom het volgende:
is dit het meisje uit je klas?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef alan69 het volgende:
[..]
is ook geen probleem maar hoe verklaar je dan da ik verliefd op een misje en er al 5 heb gehad waar ik dus VOLLEDIG gelukkig mee was...
Ben je ook verliefd op jongens (geweest)? Of tot nu toe alleen meisjes?quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef alan69 het volgende:
[..]
is ook geen probleem maar hoe verklaar je dan da ik verliefd op een misje en er al 5 heb gehad waar ik dus VOLLEDIG gelukkig mee was...
nou nou nou, niet meteen in kernel panic rakenquote:
alleen meisjesquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je ook verliefd op jongens (geweest)? Of tot nu toe alleen meisjes?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je 's ochtends je bed uit komt, kleed je je dan wel eens als een jongen of alleen maar zoals meisjes?
Duidelijke taalquote:
Idd, fok! heeft pas nog een SQL vaccin injectie gehad. Niks aan de hand dus.quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nou nou nou, niet meteen in kernel panic raken
Lol, Nicholas Houltquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef OmNomNom het volgende:
is dit het meisje uit je klas?
[ afbeelding ]
Ik kan er niets aan doen dat die pauper mijn quotes gaat zitten verneuken hè.quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef alan69 het volgende:
hahabuiten dat ben ik doodnormaal oké!
nooit pokemon gespeeld?quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf ook aardig gaylord zijn om dit plaatje te snappen...
Sorry, ik ben nooit een 13 jarig meisje geweestquote:
Homoooos!quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |