Ga je niet eens motorfietsen?quote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
arme Zovt
ik ga 17.15 naar huis denk ikmaar ik kan dan gelukkig ook gewoon fietsen..
Tsk, ben jij nou een vent?quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb geen span of spijkerbanden
Ligt eraan waar jij zit, ik wil graag naast je zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
[..]dat heb ik weer
.
Maar! Jij zit zeker niet eerste klas he?
In dat geval zit ik helemaal voorin!quote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt eraan waar jij zit, ik wil graag naast je zitten.
Mja, ik werk als leeuwentemmer in een circus...quote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef buzz1291 het volgende:
Naar huis? Ik ben al nog steeds thuis. Want je moet toch wel een hele kut baan hebben wanneer je met dit weer niet gewoon thuis kunt werken. (nou ja behalve de vakkenvullers bij AH en de kansenjongere van het AD dan)
Heel aardig van jequote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef Fastmatti het volgende:
Denk dat ik maar om 16:55 wegga dan. Dan stap ik in ieder geval voor TS in de trein en mag hij lekker in de kou wachten op de volgende trein.
De fiets heeft op zich nog het voordeel dat je weet dat je thuiskomt. Het duurt misschien 2x zolang als normaal, maar je hoeft niet te overnachten in een sporthal.quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef RaymondK het volgende:
ik 16:30. 3kwartier eerder dan normaal, 70 minuten naar huis fietsen.
Normaal fiets ik daar 30 minuten op lichtsnelheid over, nu is het stunten met kijkers.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zo'n verplichte overnachting in een sporthal een ideale manier is om geile alleenstaande moedertjes te ontmoeten. Echt, als je eens de kans hebt, gewoon aansluiten aan zo'n rij en lekker mee naar binnen schuifelen. Je wordt helemaal verzorgd en het wordt vanzelf gezellig.quote:Op maandag 21 december 2009 15:11 schreef Fastmatti het volgende:
Het duurt misschien 2x zolang als normaal, maar je hoeft niet te overnachten in een sporthal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |