Hij moest de frikandel oraal bevredigen?quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef damsco het volgende:
Is dat normaal? Hier is zaterdagnacht een jongen met een frikandel verkracht door onze scoutingleiding.
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef damsco het volgende:
hij had een gigantische schrale anus ook
.quote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef Hukkie het volgende:
Doe maar in NWS, als ts er een bron bij heeft.
TS: 'Hoi Slachtoffer, heb je ook last van een schrale anus?'quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef damsco het volgende:
hij had een gigantische schrale anus ook
quote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef damsco het volgende:
[..]
.
Scouting wil het in de doofpot stoppen
En hij was nog wel bevrorenquote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens die zich laten verkrachten.
Dan faal je me toch even.
En met een beetje pech vind je daarna de hond er ook nog inquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef mirved het volgende:
Eerst in de anus en dan in de stoofpot. Gatverdamme.
Een frikandel kan je beter in de frietpan stoppen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef damsco het volgende:
[..]
.
Scouting wil het in de doofpot stoppen
Mannen naar de politie gaan om te vertellen dat een onbekende vrouw hem oraal heeft bevredigd en dat hij zich nu verkracht voeltquote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens die zich laten verkrachten.
Dan faal je me toch even.
wat is dat?quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een frikandel kan je beter in de frietpan stoppen.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Mr_Dyslector het volgende:
OMG! hier in Frysân ( spaar me) worden regelmatig half dronken boeren met bevroren frikandellen verkracht! dat men in een dronken bui een bevroren frikandel in iemand zijn reet stopt, dat zegt ergens toch wel dat ze gay zijn?
Ja, in Friesland is dat normaal.quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Mr_Dyslector het volgende:
OMG! hier in Frysân ( spaar me) worden regelmatig half dronken boeren met bevroren frikandellen verkracht! dat men in een dronken bui een bevroren frikandel in iemand zijn reet stopt, dat zegt ergens toch wel dat ze gay zijn?
Frituur bedoelde ikquote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat is dat?
Ik ken wel de patatpan
Dat is zeer zeker normaal lieverd.quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef damsco het volgende:
Is dat normaal? Hier is zaterdagnacht een jongen met een frikandel verkracht door onze scoutingleiding.
Of een vlammetje met chilisaus.quote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bekijk het maar zo, het had ook een berenhap/berenklauw kunnen zijn , dat zal een stuk pijnlijker zijn
Ik denk niet dat hij het fijn vond, eerder grof lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef buzz1291 het volgende:
Was het een grove of een fijne fricandel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |