en van het aanzoekquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil beeld van een betaste pa ekdom!
Ramon werkt de SR boekhouding bijquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ramon de Stagiair aan z'n tafeltje
Wie nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was niet nodig, ze houden gewoon van me
quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ramon de Stagiair aan z'n tafeltje
Met Imca Marinaquote:
dus hij loopt idd achter miss montreal aan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
vanvelzen is nu onderweg naar groningen...
Als een soort mol onder de sneeuw door?quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
Ja,hij komt niet boven de sneeuw uit en kan anders dat huis nooit vinden in z'n eentjequote:Op maandag 21 december 2009 13:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus hij loopt idd achter miss montreal aan?
Hopelijk komt hij vast te zitten in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mij hebben gerard en giel een verschrikkelijke tyfushekel aan kinderen; dat gaat nog een feest worden!
Dan heb je goede radioquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Dan moet je gewoon keihard nee zeggen.
Gerard gaat straks slapen heb ik begrepen... nooit meer wat van vernomenquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mij hebben gerard en giel een verschrikkelijke tyfushekel aan kinderen; dat gaat nog een feest worden!
Volgens mij zijn ze gewoon buiten gewoon vriendelijk tijdens SR. Er staan nu ook elke keer genoeg kinderen aan de bus.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Gerard is zelf tweevoudig vaderquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Jah johquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Ja. Ik vind dit om te janken zo mooi. Misschien van Tom Waits nog mooier, maar ook deze versie mag er zijn.quote:
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indrukquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Tom Waitsquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dit om te janken zo mooi. Misschien van Tom Waits nog mooier, maar ook deze versie mag er zijn.
Ja, hij heeft er zelfs 1 als vriendinquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indruk![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er zelfs 1 als vriendin
[..]
[..]
[..]
hebben we gisterenavond nog kunnen zien met jordy v loonquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indrukBen benieuwd of die kids erg getraumatiseerd uit het huis komen
Dan kan hij nog wel een hekel aan kinderen hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Jah johGerard is zelf vader van 2 zoons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |