abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75914818
Nouja, ik zou vandaag ook van mijn vriend verwachten dat ie van Utrecht naar Groningen zou reizen. Niet eens omdat er iets geregeld moet worden, maar omdat je uiteindelijk echt wel thuis komt. Er hoeft de hele dag maar 1 trein naar Groningen te gaan en je bent thuis. Ja het duurt lang, je bent een hele dag onderweg, maar volgens mij kom je uiteindelijk echt wel thuis. Dus ja, ik zou boos worden op mn vriend als ie vandaag zou zeggen dat ie nog een dag langer wegblijft . Omdat ik zelf wel op weg zou gaan en dat ongemak van lang wachten zou ik voor lief nemen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75914856
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Nouja, ik zou vandaag ook van mijn vriend verwachten dat ie van Utrecht naar Groningen zou reizen. Niet eens omdat er iets geregeld moet worden, maar omdat je uiteindelijk echt wel thuis komt. Er hoeft de hele dag maar 1 trein naar Groningen te gaan en je bent thuis. Ja het duurt lang, je bent een hele dag onderweg, maar volgens mij kom je uiteindelijk echt wel thuis. Dus ja, ik zou boos worden op mn vriend als ie vandaag zou zeggen dat ie nog een dag langer wegblijft . Omdat ik zelf wel op weg zou gaan en dat ongemak van lang wachten zou ik voor lief nemen.
en dat ook ja ik zou het echt naar vinden om zo lang niet bij Mr.Mo te zijn maar ik ben dan ook echt heel klef (reisje naar Engeland --> niet gaan omdat anders week Mr.Mo missen ! etc.)


maargoed, ik ben uiteindelijk niet gegaan vanwege financien en overleg ik was wel gegaan als we niet zouden gaan trouwen komend jaar
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:06:25 #253
70532 loveli
N
pi_75914859
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
edit: natuurlijk is samen gezelliger. maar er zijn duizenden jonge vrouwen die alleen hun boodschappen doen in de sneeuw.... hoe handig een paar sterke armen erbij ook zouden zijn...
En hun eigen auto uitgraven, om even wat toe te voegen
crap in = crap out
pi_75914880
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
als je WEET dat je alleen bent plan je dat soort dingen anders in. Als je er op rekent dat je dat samen doet en hulp krijgt (dus jij weet dat je moet werken --> vriend doet de boodschappen), dan is dat heel wat anders
nouja, ik zou dus (ook als ik eerst rekende op hulp) op de geplande boodschappendag gewoon alleen zijn gegaan - want met dit weer weet je nooit hoe lang het duurt...

en het is nu eenmaal een feit dat hiet niet onmógelijk is om in je eentje boodschappen te doen... dat is een beetje waar ik niet zo goed tegen kan.

alsof dingen niet gewoon in je eentje opgelost kunnen worden als dat zo uitkomt, vanwege welke reden ook, ipv op een (wie weet luie, wie weet geen zin in dat hele kerstdiner of de voorbereidingen, wie weet asociale, of wie weet gewoon onnadenkende) vriend te gaan zitten wachten en in paniek te raken...
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:08:54 #255
70532 loveli
N
pi_75914921
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

misshcien ben ik toch een verzuurdere single dan ik dacht
Zullen we dat met z'n 2-en zijn?
crap in = crap out
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:09:01 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75914929
God, DaD heeft een hele discussie losgemaakt .

Ik moet aan m'n portfolio schrijven, maar ik heb geen zihiiiin. Ik heb een razendinteressante biografie over Jezus, waar ik in verder wil lezen Maar dat kan natuurlijk de hele avond nog, dus niet zeuren!
Niet meer actief op Fok!
pi_75914936
Jongens, jongens, rustig maar. Ik heb ook een paar jaar gewoon alleen gewoond dus ik kan me best in m'n eentje redden. Maar in m'n planning van deze week had ik op hem gerekend en dat valt dus een beetje in het water. Ik heb gister al wat kleine boodschappen gedaan en als ik vandaag niet had hoeven werken was ik gewoon nog een paar keer op en neer gelopen. Als de buurtsuper hier niet dicht zou zijn geweest sinds dit weekend vanwege een brand, was ik zelfs nu nog gegaan, maar ik moet nu een stuk verderop. Vanavond ben ik pas rond half 8 thuis, dus dan heb ik ook geen tijd meer.

Ik denk dat ik zelf wel wat meer moeite zou hebben gedaan om thuis te komen, desnoods eerst tot Zwolle, waar óók familie woont bij wie we altijd welkom zijn. Maar misschien is dat gemakkelijk praten vanaf hier.

Kunnen we er nu over ophouden?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75914962
Mewwy Cwismas
Ja doei.
pi_75914999
nja, dat bedoelde ik met verzuurde single zijn... ik krijg echt aarsjeuk van afhankelijk zijn van zulke aanhankelijkheid/afhankelijkheid. (als een klein beetje omschreven door chico en moblo, maar prototypisch voor heel veel relaties denk ik, niemand persoonlijk bedoeld hier)

ik snap echt dat je je vriend mist, maar het verschil is denk ik dat ik in zo'n geval er álles aan zou doen om gewoon door te functioneren, alles geregeld te krijgen, etc. en de telerugestelde donderpreek die krijgt ie achteraf wel. maar ik vind het gewoon extreem belangrijk om zonder iemand te kunnen functioneren....niet af te wahcten... zo ben ik ook opgevoed (mijn moeder heeft van haar 19e tot haar 28e alleen en op kamers gewoond, net als ik, bedenk ik, en ze heeft me altijd geleerd hoe fijn en hoe belangrijk het was om alleen te kunnen zijn, zodat je zonder druk kan genieten van samenzijn, en niet hulpeloos bent als je onverwahct ergens alleen voor staat)
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:11:16 #260
70532 loveli
N
pi_75915008
Ik vind juist dat je geen vent hebt om dingen voor je te doen, maar om achter je te staan.
Met z'n gespierde armen om me heen en een verdwaalde kus in m'n nek en.. anyway, ik dwaal af.
crap in = crap out
pi_75915032
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nouja, ik zou dus (ook als ik eerst rekende op hulp) op de geplande boodschappendag gewoon alleen zijn gegaan - want met dit weer weet je nooit hoe lang het duurt...

en het is nu eenmaal een feit dat hiet niet onmógelijk is om in je eentje boodschappen te doen... dat is een beetje waar ik niet zo goed tegen kan.

alsof dingen niet gewoon in je eentje opgelost kunnen worden als dat zo uitkomt, vanwege welke reden ook, ipv op een (wie weet luie, wie weet geen zin in dat hele kerstdiner of de voorbereidingen, wie weet asociale, of wie weet gewoon onnadenkende) vriend te gaan zitten wachten en in paniek te raken...
Ja, dat dus.
Tuurlijk is het leuk als je afspreekt om iets samen te doen, maar als vriendlief het om een of andere reden laat afweten ga ik er niet over zeuren en regel ik het gewoon zelf.
Maar ik ben ook wel zo opgevoed, mijn ouders zijn ook erg onafhankelijk van elkaar.
pi_75915044
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, jongens, rustig maar. Ik heb ook een paar jaar gewoon alleen gewoond dus ik kan me best in m'n eentje redden. Maar in m'n planning van deze week had ik op hem gerekend en dat valt dus een beetje in het water. Ik heb gister al wat kleine boodschappen gedaan en als ik vandaag niet had hoeven werken was ik gewoon nog een paar keer op en neer gelopen. Als de buurtsuper hier niet dicht zou zijn geweest sinds dit weekend vanwege een brand, was ik zelfs nu nog gegaan, maar ik moet nu een stuk verderop. Vanavond ben ik pas rond half 8 thuis, dus dan heb ik ook geen tijd meer.

Ik denk dat ik zelf wel wat meer moeite zou hebben gedaan om thuis te komen, desnoods eerst tot Zwolle, waar óók familie woont bij wie we altijd welkom zijn. Maar misschien is dat gemakkelijk praten vanaf hier.

Kunnen we er nu over ophouden?
sorry! het was niet bedoeld als een aanval op jou... het veranderde in een discussie over zelfstandigheid die ik wel interessant vond...

ik snap dat je je best in je eentje kunt redden, en dat t balen is dat je planning in t water valt...
Kwak
pi_75915057
het gaat niet echt om ' leuk ' hier denk ik, meer om 'stress en onhandig want veel dingen moeten nog gebeuren'....
Ja doei.
pi_75915095
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef loveli het volgende:
Ik vind juist dat je geen vent hebt om dingen voor je te doen, maar om achter je te staan.
Met z'n gespierde armen om me heen en een verdwaalde kus in m'n nek en.. anyway, ik dwaal af.

Helemaal eens!
pi_75915136
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat niet echt om ' leuk ' hier denk ik, meer om 'stress en onhandig want veel dingen moeten nog gebeuren'....
Dat. Ik zou het heel fijn vinden als hij vandaag ook nog wat boodschappen zou kunnen doen, zodat dat niet morgen allemaal op het laatste moment hoeft. Ik heb zelf gister al met een zak aardappelen, rollade, pakken suiker en weet ik wat lopen sjouwen, maar meer kon ik lopend en in m'n eentje even niet houden.

En nu ga ik er zelf ook weer op door. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75915166
nou ja, ik snap het anderen niet, en iedereen heeft weer andere wensen in een relatie en allemaal leven we prima ons eigen leven!

Pies on urt!
Ja doei.
pi_75915177
maaarreh, ik zeur dan weer over mn werk, en raak in paniek als mn plannen veranderen op een gebied waar ik zelf niet kan opvangen (lifts naar huis, sneeuw) etc. daar kunnen veel van jullie vast weer niks mee

over werk gesproken, ik heb besloten dat ik niet meer gestresst ben. ik doe de laatste twee dagen 's ochtends rustig aan, om toch een beetje vakantiegevoel te hebben, en ga dan rustig werken, en ik zie wel hoe ver ik kom. wat ik heb lever ik morgenmiddag in, en dan heb ik vakantie. hoe dan ook.
Kwak
pi_75915215
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef kwakz0r het volgende:
maaarreh, ik zeur dan weer over mn werk, en raak in paniek als mn plannen veranderen op een gebied waar ik zelf niet kan opvangen (lifts naar huis, sneeuw) etc. daar kunnen veel van jullie vast weer niks mee
ik denk dat dat precies is waar DaD nu mee zit dus jullie snappen elkaar wel!

kusje voor iedereen!

Donderdag is het overigens SS-dag! Zullen we er een topic over openen? Of doen we het hier in het topic?

En wie hebben nog geen pakje?
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:18:28 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75915242
Ik hoef geen verdwaalde kus van een vent .
Niet meer actief op Fok!
pi_75915255
Ik heb nog geen pakje, Mo. Vik, heb jij de jouwe al?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:19:43 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75915272
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog geen pakje, Mo. Vik, heb jij de jouwe al?
Nee, ik heb ook nog niks . Maar de postbode is nog niet geweest vandaag, dus het kán nog. Maar ik vrees het ergste, eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_75915289
Ik zweer bij mijn rugzak wat betreft boodschappen doen als alleenstaande En als niet alleenstaande ook, want toen deed ik ook alleen de boodschappen. Kon ik alsnog slepen in mijn eentje Maar het alternatief was om 'm mee te nemen en dan binnen een uur door het maandbudget heen te zijn en me rot te ergeren omdat hij als een dolle met het karretje door de winkel stoof, terwijl ik rustig wilde kijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75915301


ik heb de mijne iig al wel en de mijne is ook netjes opgestuurd enzo....

Maar, topic openen of hier houden? In OUD hebben ze ook een apart topic?
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:20:36 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75915307
Het is trouwens geen SS-dag, maar SeSa-dag! .

En Mo, je zit verdacht veel te fokken. Moet je niet studeren ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_75915327
ik zit op m'n werk
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')