en dat ook jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Nouja, ik zou vandaag ook van mijn vriend verwachten dat ie van Utrecht naar Groningen zou reizen. Niet eens omdat er iets geregeld moet worden, maar omdat je uiteindelijk echt wel thuis komt. Er hoeft de hele dag maar 1 trein naar Groningen te gaan en je bent thuis. Ja het duurt lang, je bent een hele dag onderweg, maar volgens mij kom je uiteindelijk echt wel thuis. Dus ja, ik zou boos worden op mn vriend als ie vandaag zou zeggen dat ie nog een dag langer wegblijft. Omdat ik zelf wel op weg zou gaan en dat ongemak van lang wachten zou ik voor lief nemen.
En hun eigen auto uitgraven, om even wat toe te voegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
edit: natuurlijk is samen gezelliger. maar er zijn duizenden jonge vrouwen die alleen hun boodschappen doen in de sneeuw.... hoe handig een paar sterke armen erbij ook zouden zijn...
nouja, ik zou dus (ook als ik eerst rekende op hulp) op de geplande boodschappendag gewoon alleen zijn gegaan - want met dit weer weet je nooit hoe lang het duurt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
als je WEET dat je alleen bent plan je dat soort dingen anders in. Als je er op rekent dat je dat samen doet en hulp krijgt (dus jij weet dat je moet werken --> vriend doet de boodschappen), dan is dat heel wat anders
Zullen we dat met z'n 2-en zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misshcien ben ik toch een verzuurdere single dan ik dacht![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nouja, ik zou dus (ook als ik eerst rekende op hulp) op de geplande boodschappendag gewoon alleen zijn gegaan - want met dit weer weet je nooit hoe lang het duurt...
en het is nu eenmaal een feit dat hiet niet onmógelijk is om in je eentje boodschappen te doen... dat is een beetje waar ik niet zo goed tegen kan.
alsof dingen niet gewoon in je eentje opgelost kunnen worden als dat zo uitkomt, vanwege welke reden ook, ipv op een (wie weet luie, wie weet geen zin in dat hele kerstdiner of de voorbereidingen, wie weet asociale, of wie weet gewoon onnadenkende) vriend te gaan zitten wachten en in paniek te raken...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, jongens, rustig maar. Ik heb ook een paar jaar gewoon alleen gewoond dus ik kan me best in m'n eentje redden. Maar in m'n planning van deze week had ik op hem gerekend en dat valt dus een beetje in het water. Ik heb gister al wat kleine boodschappen gedaan en als ik vandaag niet had hoeven werken was ik gewoon nog een paar keer op en neer gelopen. Als de buurtsuper hier niet dicht zou zijn geweest sinds dit weekend vanwege een brand, was ik zelfs nu nog gegaan, maar ik moet nu een stuk verderop. Vanavond ben ik pas rond half 8 thuis, dus dan heb ik ook geen tijd meer.
Ik denk dat ik zelf wel wat meer moeite zou hebben gedaan om thuis te komen, desnoods eerst tot Zwolle, waar óók familie woont bij wie we altijd welkom zijn. Maar misschien is dat gemakkelijk praten vanaf hier.
Kunnen we er nu over ophouden?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef loveli het volgende:
Ik vind juist dat je geen vent hebt om dingen voor je te doen, maar om achter je te staan.
Met z'n gespierde armen om me heen en een verdwaalde kus in m'n nek en.. anyway, ik dwaal af.
Dat. Ik zou het heel fijn vinden als hij vandaag ook nog wat boodschappen zou kunnen doen, zodat dat niet morgen allemaal op het laatste moment hoeft. Ik heb zelf gister al met een zak aardappelen, rollade, pakken suiker en weet ik wat lopen sjouwen, maar meer kon ik lopend en in m'n eentje even niet houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat niet echt om ' leuk ' hier denk ik, meer om 'stress en onhandig want veel dingen moeten nog gebeuren'....
ik denk dat dat precies is waar DaD nu mee zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef kwakz0r het volgende:
maaarreh, ik zeur dan weer over mn werk, en raak in paniek als mn plannen veranderen op een gebied waar ik zelf niet kan opvangen (lifts naar huis, sneeuw) etc.daar kunnen veel van jullie vast weer niks mee
Nee, ik heb ook nog niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog geen pakje, Mo. Vik, heb jij de jouwe al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |