Geen idee, ik hoop het, maar de NS raadt reizen ook vandaag weer af. Hij moet, want dan kan 'ie meteen even boodschappen doen. Al was het maar voor het avondeten van vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
komt vriendlief vandaag wel naar huis?
Doe wat mijn man deed met sinterklaas: ga naar de Action en sla alles in wat je kunt vinden (ik kreeg sloffen, bedsokken, fleecedekentje, roos van zeep, geurolie en nog een boel frutsels).quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Lastpost het volgende:
Ook moet ik nog steeds een fatsoenlijk kerstkado vinden voor m'n vriendin, zij heeft al een tas vol en ik ... nouja ik dus niet, hehe.
Goed te doen, hij hoeft zelfs in Arnhem niet die ellendige trappen over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Mr.Mo is inmiddels ook 'ergens' aangekomen met de trein geloof ik.. (Nijmegen --> Wageningen)
Zelfde met de griepprik en vaccinatie tegen baarmoederhalskanker. Volgens mij is de malaria-actie statistisch gezien nog het meest verantwoord van de drie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap overigens de SR-actie van dit jaar niet
muskietennetten, om mensenlevens te redden...
jaarlijks krijgen 240.000.000 mensen malaria. Jaarlijks gaan er (maar!) 1.000.000 mensen dood aan malaria. De kans dat je dus dood gaat aan malaria is vrij klein.
Een muskietennetje kost 5 euro (inclusief het personeel dat ze uitlegt!) maar ze moeten >1250 muskietennetjes uitdelen om 1 mensenleven te redden, omdat de kans dat men er aan dood gaat vrij klein is....
Remy van den Brandquote:Malaria en hiv helpen elkaar bij hun dodelijke verspreiding, schrijven onderzoekers in Science.
Waar hiv en malaria samen rondwaren, is het soms lastig overleven. In Afrika sterven jaarlijks rond de drie miljoen mensen aan het aids-veroorzakende virus. Aan malaria bezwijken elk jaar ongeveer een miljoen mensen.
De combinatie van beide ziekteverwekkers maakt de situatie zo mogelijk nog slechter. Iemand die al hiv onder de leden heeft, is door zijn verzwakte immuunsysteem bevattelijker voor malaria. Als de parasiet eenmaal binnen is, veroorzaakt die bovendien een toename van de hoeveelheid HIV in het bloed. Als gevolg daarvan neemt de kans op besmetting van een volgend slachtoffer met hiv toe. Want hoe meer virusdeeltjes, hoe groter de kans dat de ziektekiem tijdens een vrijpartij wordt doorgegeven.
nou jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren was hij ook wel thuisgekomen. Misschien niet binnen de 2 uur, maar hij was er wel gekomen. dus bel hem op en scheld hem naar huis
ik vind dat als je gewoon de hele dag de tijd hebt om naar huis te komen en er zijn genoeg mensen die daadwerkelijk dat traject afleggen (kijk eens op Fok!) dat je best wat moeite kunt doen om naar huis te gaan om je vriendin te helpen met alle voorbereidingen voor het diner waar je zelf ook zin in hebt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja
ben ik echt de enige die dit belachelijk vindt?? als haar vriend geen zin heeft om vast te komen zitten dan snap ik best dat ie lekker in Utrecht bij zn familie blijft.
Wat is er mis mee om je even een p[aar daagjes zelf te redden? Ik vind het een kwalijke zaak als een jonge vrouw niet zelfstandig kan functioneren hoor... stel je voor dat er echt een keer wat gebeurt, of god forbid het gaat uit, en je blijft alleen achter? Dan wil je toch ook sterk genoeg in je schoenen staan om je leven alleen te kunnen leiden voor zolang dat duurt...of maakt dat mij een harteloze bitch?
edit: natuurlijk is samen gezelliger. maar er zijn duizenden jonge vrouwen die alleen hun boodschappen doen in de sneeuw.... hoe handig een paar sterke armen erbij ook zouden zijn...
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja
ben ik echt de enige die dit belachelijk vindt?? als haar vriend geen zin heeft om vast te komen zitten dan snap ik best dat ie lekker in Utrecht bij zn familie blijft.
Wat is er mis mee om je even een p[aar daagjes zelf te redden? Ik vind het een kwalijke zaak als een jonge vrouw niet zelfstandig kan functioneren hoor... stel je voor dat er echt een keer wat gebeurt, of god forbid het gaat uit, en je blijft alleen achter? Dan wil je toch ook sterk genoeg in je schoenen staan om je leven alleen te kunnen leiden voor zolang dat duurt...of maakt dat mij een harteloze bitch?
edit: natuurlijk is samen gezelliger. maar er zijn duizenden jonge vrouwen die alleen hun boodschappen doen in de sneeuw.... hoe handig een paar sterke armen erbij ook zouden zijn...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind dat als je gewoon de hele dag de tijd hebt om naar huis te komen en er zijn genoeg mensen die daadwerkelijk dat traject afleggen (kijk eens op Fok!) dat je best wat moeite kunt doen om naar huis te gaan om je vriendin te helpen met alle voorbereidingen voor het diner waar je zelf ook zin in hebt...
ze zegt zelf dat ze ook de hele dag moet werken en dus eigenlijk alles dan op morgen aankomt.. ik ben erg blij dat Mr.Mo gisteren al die dingen heeft geregeld omdat ik moest werken. Al had ik het uiteraard als het andersom was ook gedaan: hij werken, ik auto wegbrengen en boodschappen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |