Oh.quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
Wil je het aub weghalen en de TT veranderen. nu.
dank![]()
Mijn baan staat op het spel.
Maar het was wel de eerste hit op Google toen ik zocht op de naam van je werkgever en de betreffende krant. Heb je die hele campagne gemist dan, over Internet en dingen terugvinden?quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
Wil je het aub weghalen en de TT veranderen. nu.
dank![]()
Mijn baan staat op het spel.
dat is pas een hartverwarmende opmerkingquote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Ga maar lekker over sneeuw praten ofzo, ik ben naar buiten
Het lijkt er opquote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou gvd hierheen vluchten omdat alles naar dat andere topic gaat?!
Zeg Miss the world revolves around me... wie zegt dat ik jou bedoel?quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh ik mag niet gaan en staan waar ik wil?
Ik ben notabene door schrijvers in dat topic getipt dat het daar zo gezellig was hoor.
jou niet misschien maar andere hints zijn niet heel moeilijk te vertalen, nou ik laat me mooi niet wegjagenquote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Miss the world revolves around me... wie zegt dat ik jou bedoel?
waarom denk je dat?quote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik voorzie het einde van Showchat jongens
pardon MOI een hele berg!quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ze al klaagden en een mini-rel hadden toen er 2 of zo richting Showchat liepen, laat staan een hele berg.
En wederom betrek je het op jezelfquote:
Hey Celinequote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
AAAAAAAAANNNNNNNGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat was heel bewust vandaar ook die smilie er achterquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom betrek je het op jezelf
je weet dat dat 1 van de symptomen van borderline is he?
En ja, DIE opmerking mag je op jezelf betrekken
Om jouquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
Jezus waar maken jullie je zo druk om
Het kwam mij ter ore dat jullie je druk moesten maken om verwarmingsperikelen?quote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
Jezus waar maken jullie je zo druk om
Nee, dat is onzin. Waar heb je het overquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kwam mij ter ore dat jullie je druk moesten maken om verwarmingsperikelen?
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's. Want de meesten kunnen niet reizen en ik heb per se mensen nodig in de winkel.quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Vlarp het volgende:
O nee!
Niet nog meer sneeuw! Flikker op enzo!Ik wil morgen weer gewoon gaan werken
Echt waar? Kun je het niet alleen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's. Want de meesten kunnen niet reizen en ik heb per se mensen nodig in de winkel.
Jawel, maar je mag niet alleen in de winkel staan ivm de veiligheid. ugh.quote:
Ach, het is maar de vraag of die homo's hier morgen wel op de bus durven te stappen. Anders moet ik weer een dag thuis werkenquote:Op maandag 21 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag niet alleen in de winkel staan ivm de veiligheid. ugh.
Dus het is nu al spannend of het morgen gaat lukken. Het enige wat ik kan doen is afwachten
Schande indd, je laat arme Vlarp toch niet thuis werken?quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, het is maar de vraag of die homo's hier morgen wel op de bus durven te stappen. Anders moet ik weer een dag thuis werken
Zo is het!quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schande indd, je laat arme Vlarp toch niet thuis werken?
"Lul, het sneeuwt, en dat komt door jou!!! Jij bent te zwákste schakel. Opdonderen!"quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik had het gezien ja.
Ik mag toch hopen dat er koppen gaan rollen bij ProRail / NS en de vervoersbedrijven om deze situatie.
Raar hèh!? Mensen moeten werken en kunnen niet zomaar even vrijnemenquote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de NS is het
negatieve reisadvies vandaag genegeerd.
Vooral op Utrecht CS was en is het erg
druk.
Wij hebben denk ik wat meer sneeuwschuivers hierquote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar bij jullie ook een stuk beter mee omgaan
Ja maar Ang3l, buiten het feit dat ik je van harte welkom terug zeg en welhaast in staat ben om 'blijf' tegen je te roepen, maar dat je toch zelf de keuze moet maken en ik me daarbij moet neerleggen, maar natuurlijk wel op blijven hoop, maar buiten dat dus, buiten dat is het zo dat ik a-l-t-i-j-d strand in Zutphen. En op dat naargeestige station wil je echt je Kerstavond niet hebben. In Duitsland heb je bij wegrestaurantjes tenminste nog van die ribbelfrietjes met van die aparte Duitse mayonaise en dan twee van die lange, dunne, ietwat droge knakworsten erbij en een glaasje cola.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ach viert iedereen provisorisch kerst op het station. Kan leuke taferelen vormen!
Ik heb ook een keer kerstavond op de duitse snelweg gevierd in een wegrestaurantje
Ik ben niet terugquote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l, buiten het feit dat ik je van harte welkom terug zeg
En een huge ass schnitzellll. EN ik was ook niet alleen. Dat scheelt.quote:en welhaast in staat ben om 'blijf' tegen je te roepen, maar dat je toch zelf de keuze moet maken en ik me daarbij moet neerleggen, maar natuurlijk wel op blijven hoop, maar buiten dat dus, buiten dat is het zo dat ik a-l-t-i-j-d strand in Zutphen. En op dat naargeestige station wil je echt je Kerstavond niet hebben. In Duitsland heb je bij wegrestaurantjes tenminste nog van die ribbelfrietjes met van die aparte Duitse mayonaise en dan twee van die lange, dunne, ietwat droge knakworsten erbij en een glaasje cola.
Een huge ass schnitzellllquote:Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet terug
[..]
En een huge ass schnitzellll. EN ik was ook niet alleen. Dat scheelt.
Nou, dan zou ik maar voorzorgsmaatregelen nemen en jezelf met de auto op laten halen.
Er reden echt constant trucks (van die laadbakken) vol sneeuw door de stad om inderdaad die sneeuw weg te krijgen. Want het was echt veel.quote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Fukkin' 2,5 meter??Jesus Christ is Lord!!! Waar laat je dát?!
Dan vraag ik me af...... loop je met 2.5 meter sneeuw nou OP de sneeuw of DOOR de sneeuw? Of zo half-half?quote:Op maandag 21 december 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er reden echt constant trucks (van die laadbakken) vol sneeuw door de stad om inderdaad die sneeuw weg te krijgen. Want het was echt veel.
Niet dat de sneeuw zelf ooit 2.5 meter is geweest, maar ruim een meter toch wel. Op een gegeven moment kun je de sneeuw nergens meer kwijt, wij hadden sneeuwbanken naast de oprit van meters hoog en die zijn tot ver in april blijven liggen.
Over de schoongeveegde paden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af...... loop je met 2.5 meter sneeuw nou OP de sneeuw of DOOR de sneeuw? Of zo half-half?
Ik zie het ook echt niet gebeuren in Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Ew. De manty, de manskirt en de harembroek
Ik heb gezien dat veel van die zogenaamde metroseksuele jongens/mannen met nog walgelijkere kleren aan lopen dan homo's... dus er is vast een markt voorquote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
Hier! zelfs de homo's vinden het niet leuk![]()
Dat wordt nog wat
jaquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand het gevoel zenuwachtig te zijn om naar de kapper te moeten. Lang haar maakt me ijdel
.
Je hebt ook hele groepen allochtoonse mooiboys die meer aan hun uiterlijk doen dan homo's over het algemeen. Geëpileerde wenkbrauwtjes en afgrijselijke kapsels enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat veel van die zogenaamde metroseksuele jongens/mannen met nog walgelijkere kleren aan lopen dan homo's... dus er is vast een markt voor
het punt is ook dat ik zelf niet zo goed weet wat ik wilquote:
Tja, leuk he? Een baan als filiaalmanager?quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's.
Godmiljaar!quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Xiance het volgende:
jaahaa?
WIE HEB IK AAN DE LIJN HALLOOOOOOO
speciaal voor jouquote:
Die vind ik nog niet zo erg...quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
WAAANT HET IS KUSJES DAG KUTJES DAG KUSJESSS DAAAAGGG
dat had ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet zo erg...
maar ik heb echt dagenlang Teleromeo in m'n hoofd
Wie heb ik aan de lijn, Hallo? Hallo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet zo erg...
maar ik heb echt dagenlang Teleromeo in m'n hoofd
Er is een foto van mijn vader als student met een calimeroshirt aan. Toch grappig voor een vent van bijna twee meter en 120 kiloquote:
voor calimero is niemand ooit te grootquote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is een foto van mijn vader als student met een calimeroshirt aan. Toch grappig voor een vent van bijna twee meter en 120 kilo
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).quote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, een discussie over Calimero?
DÁÁR valt over te discusserenquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).
Nou misschien was ik wat voorbarig, maar er was wel een standpunt:quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).
quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor calimero is niemand ooit te groot
Grappigquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Weemz het volgende:
Hihi, op de speciale koopavond voor familie stond ik een chocoladefontein te demonstreren... Erg leuk, behalve dan dat die chocolade uiteindelijk overal zat door geklier bij het schoonmaken...
Hier (Utrecht) was t met de auto wel prima te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik werk nog even thuis momenteel... straks even kijken of het te doen is om naar werk te gaan
Ben vanmiddag na 3 uur ook weer vrij, dus als ik dan pas om 12 uur op werk ben heeft het ook weinig zin
Die kans was ook alweer aanzienlijk kleiner gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als het zo hard blijft smelten als dat het nu doet.... dan geloof ik niet in die voorspelde witte kerst hoor
T gaat dan ook gewoon weer opnieuw sneeuwen....zeggen "ze"quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als het zo hard blijft smelten als dat het nu doet.... dan geloof ik niet in die voorspelde witte kerst hoor
Ja als er dan toch sneeuwtroubles zijn dan eis ik ook gewoon een fokking Witte Kerst ja?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die kans was ook alweer aanzienlijk kleiner geworden![]()
Heyquote:Hey
*kijkt* Ja? Wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:16 schreef Yoppie het volgende:
[..]
T gaat dan ook gewoon weer opnieuw sneeuwen....zeggen "ze"
Er valt hier wel al iets uit de lucht...maar of t nou sneeuw of ijzel is is eigenlijk niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt* Ja? Wel?
Ik hoorde iets van ijzel... da's dan weer minder
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
En in de randstad zo het OV weer rijden, zoals het behoorde?
Dat is wel minder, dan. Lekkere domperquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog niet
Anyways, ik mag thuis werken vandaag. Ik zou vanavond de stad in gaan met Steve, maar dat zit er ook niet in door dat kut weer
De buschauffeurs wilden nog een extra dag vrij hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Vlarp het volgende:
Het dooit hier keihard momenteel... dus waarom de bussen niet rijden is me een raadsel
Nou ja, het is voor allebei niet te doen om ergens op een centrale plek te komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is wel minder, dan. Lekkere domper
Ach, dit is de meest stakingsbereide regio van Nederland, dus het zou me niks verbazen als de chauffeurs de druk op de ketel houden om niet uit te rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
De buschauffeurs wilden nog een extra dag vrij hebben?
En sinds wanneer heb jij iets te eisen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als er dan toch sneeuwtroubles zijn dan eis ik ook gewoon een fokking Witte Kerst ja?!
[..]
Hey
[..]
*kijkt* Ja? Wel?
Ik hoorde iets van ijzel... da's dan weer minder
Als een icequeen ergens toch wel IETS van te eisen zou moeten hebben dan is het wel ijzel, sneeuw en een beetje Kerst hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij iets te eisen?
Nee, Kerst is dan alweer te gezellig/warm voor een Icequeen, dan smelt ze nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een icequeen ergens toch wel IETS van te eisen zou moeten hebben dan is het wel ijzel, sneeuw en een beetje Kerst heWakker worden!
Gewoon niet te dicht bij de boom zetten, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, Kerst is dan alweer te gezellig/warm voor een Icequeen, dan smelt ze nog
Kan allemaal geregeld wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet te dicht bij de boom zetten, dan komt alles goed
En....nog in shock of valt het mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Kapper geweest, maar ik heb het zelf nog niet echt goed gezien. Het voelt alsof er heel veel af is
.
Volgens mij is Tha_Erik nog in shock ervanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En....nog in shock of valt het mee?
ga je een show op West End kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef Baltar het volgende:
Zolang 2de Kerstdag de vlieger gewoon kan vertrekken naar Londen, vind ik alles best
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?quote:
den haag heeft er niets meer over te vertellen nu het geprivatiseerd isquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor allebei niet te doen om ergens op een centrale plek te komen.
Als morgen nog steeds het OV ontregeld is dan hoop ik toch zo dat Den Haag de OV bedrijven eens flink onder hun kont trapt. Maar ja, maar dan "Foei! Slecht gedaan" zal het wel niet worden van onze Christen fundamentalisten
Ow ik heb niks met RATM, maar vind Joe gewoon leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?
Die laatste heeft al gewonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?
ja dat was al bekend, maar ik dacht weer te ver door, dat Bartjebart voor het broodnodige tegengas aan het zorgen wasquote:
Volgens mij wordt het tijd om hier de hulptroepen te mobiliserenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog niet
Anyways, ik mag thuis werken vandaag. Ik zou vanavond de stad in gaan met Steve, maar dat zit er ook niet in door dat kut weer
Showchat is dus gewoon een verkapte [Homo] 2.0- topicreeksquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Korttijdelijk.
En de "eer" was omdat ineens de halve H in Showchat zit. Ik denk dan kan ik ook net zo goed daar weer rond gaan hangen
Wat mij betreft nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Showchat is dus gewoon een verkapte [Homo] 2.0- topicreeks
kom zeg Mieke ben je daar nu niet een beetje te groot voor geworden om op de grond te gaan liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor dat de afgelopen dagen veel sneeuw is gevallen bij jullie.![]()
Iedereen al sneeuwpoppen gemaakt?![]()
![]()
Heb al veel wings gemaakt met onderbuurjongen.
T is zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor dat de afgelopen dagen veel sneeuw is gevallen bij jullie.![]()
Iedereen al sneeuwpoppen gemaakt?![]()
![]()
Heb al veel wings gemaakt met de onderbuurjongen onder de buurjongen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom zeg Mieke ben je daar nu niet een beetje te groot voor geworden om op de grond te gaan liggen
Ga dan maar weer terug naar de stapel autobanden
quote:
das waar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maaar anders begrijpt Mieke het niet
gummen kun je ook beter aan lesbo's overlatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar.
ik zag laatst een bord staan in the mall waarop stond WET FLOOR, en dat deed ik ook....
Hoe weet jij dat? Heb jij highschool afgemaakt dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
Tis net high-school hier. Nee, je mag niet daar komen.
ze zijn nog te klein voor een sneeuwballen gevechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, i don't act my age.
maar goed, die onderbuurjongen is 11, dus ik kan er nog mee wegkomen in Central Park. Als ik daar alleen had gelegen was dat wel erg sneu..
Jij doet toch ook kids stuff met je neefjes?
ik had het over pissen, dummie...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gummen kun je ook beter aan lesbo's overlaten![]()
net als scharen
look what the cat dragged in......quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb jij highschool afgemaakt dan?
ja, voorslepen die kinderen... lopen, bitch....it's good 4 u...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zijn nog te klein voor een sneeuwballen gevecht
en met de slee spelen betekent dat ik ze vooruit moet slepen
Geen dood vogeltje, dat kan ik je wel vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
look what the cat dragged in......
Mensen met zelfkennisquote:Nee, geen high-school afgemaakt... De straat lonkte....
Cas is 5quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, voorslepen die kinderen... lopen, bitch....it's good 4 u...![]()
hoe oud zijn ze dan?
Mieke kan al heel goed binnen de lijntjes kleurenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen dood vogeltje, dat kan ik je wel vertellen
[..]
Mensen met zelfkennisHeerlijk als je zelf niets meer hoeft in te vullen.
hij gaat gewoon op oude voet verder alsof er niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
ik heb Jasper maar weer gemaild..
van al dat gekijk en heen-en-weer gelach krijg je ook geen duidelijkheid
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij gaat gewoon op oude voet verder alsof er niets aan de hand is?
en jij reageert nog steeds als een verliefde bakvis ?
We gaan toch niet elkaars zinnen afmaken he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Mensen met zelfkennisHeerlijk als je zelf niets meer hoeft in te vullen.
u fucking bitchquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke kan al heel goed binnen de lijntjes kleuren
maar niet te lang want dan snuift hij ze op
he jongenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
ik heb Jasper maar weer gemaild..
van al dat gekijk en heen-en-weer gelach krijg je ook geen duidelijkheid
http://www.jhjacobs.nl/in(...)loofd-en-ongelukkig/quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
Wie is Jasper? iemand waar je een crush op hebt?
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
http://www.jhjacobs.nl/in(...)loofd-en-ongelukkig/
Jij bent meer Lindsay's mentor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u fucking bitch![]()
ik ben geen Lindsay
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent meer Lindsay's mentor...
tis euhm.. vooral erg deprimerend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh![]()
maar goed, lijkt me wel kut.... had ik vroeger ook weleens gehad, het is tijdrovend...
*COUGH*nee op banden*COUGH*quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hello, ik lig niet fucked up in the gutter...
Hej, ik beweer ook niet dat ze je in alles na doet, maar de basis heeft ze van jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hello, ik lig niet fucked up in the gutter...
ja, klopt... helemaal als ie geen sjoege geeft..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis euhm.. vooral erg deprimerend!
quote:
echt niet, volgens mij heeft ze dat van Brittany Murphy...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej, ik beweer ook niet dat ze je in alles na doet, maar de basis heeft ze van jou!
Dan ben ik Kwik, jij Kwek..,. maar wat doen we dan met ons Kwakje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We gaan toch niet elkaars zinnen afmaken he?
was thuiswerken dan geen succes? Ik vond dat heerlijk thuiswerken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Vlarp het volgende:
Morgen toch maar weer op m'n werk gaan werken
Kerel, je mag er best trots op zijn hoor... dat iemand overduidelijk zo goed iets van je leert is best knap!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, volgens mij heeft ze dat van Brittany Murphy...
hoe is het met buurjongen? heeft ie eindelijk die bitch de deur gewezen?![]()
snowballen ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik Kwik, jij Kwek..,. maar wat doen we dan met ons Kwakje?
Ook alleen omdat je dan mocht neuken in je eigen bed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was thuiswerken dan geen succes? Ik vond dat heerlijk thuiswerken...
Ik ben niet voor niets paar jaar een leraar Engels geweest. Tuurlijk leren ze van me...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je mag er best trots op zijn hoor... dat iemand overduidelijk zo goed iets van je leert is best knap!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je dan mocht neuken in je eigen bed.
Wat leerden ze dan? Belabberd Engels? En dat de leukste Coke niet de Coca Cola is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets paar jaar een leraar Engels geweest. Tuurlijk leren ze van me...
Ja, steenkolen Engels, want zoals je weet woon ik hier al tig jaar maar spreek het erg slecht...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leerden ze dan? Belabberd Engels? En dat de leukste Coke niet de Coca Cola is?
Nee, ik heb niet alles hier wat ik nodig heb. En ben sneller geneigd om dingen voor mezelf tussendoor te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was thuiswerken dan geen succes? Ik vond dat heerlijk thuiswerken...
Spreek eens een stukje in danquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, steenkolen Engels, want zoals je weet woon ik hier al tig jaar maar spreek het erg slecht...
hauw doe joe doe?quote:
Werd je dan ook in je films na gesynchroniseerd? Kreunen op z'n amerikaans?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, steenkolen Engels, want zoals je weet woon ik hier al tig jaar maar spreek het erg slecht...
Yeah, fuck me with ur big cock, fuck me yeaaaaaaaah...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Werd je dan ook in je films na gesynchroniseerd? Kreunen op z'n amerikaans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Yeah, fuck me with ur big cock, fuck me yeaaaaaaaah...
ik lees niet terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar kerel... je wilt ons doen geloven dat je achter de schermen werkte.. maar daar trappen we duidelijk niet in
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
echt wel, geloof me, mocht ik voor de schermen werken dan had ik dat ook wel gezegd... Tis een vet beroep and u get to travel and the pay is good...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik lees niet terug
maar kerel... je wilt ons doen geloven dat je achter de schermen werkte.. maar daar trappen we duidelijk niet in
OMG, je lijkt net Val uit the Nanny...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Vlarp het volgende:
Oh... dus je hebt echt in de pr0n industrie gewerkt?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
echt wel, geloof me, mocht ik voor de schermen werken dan had ik dat ook wel gezegd... Tis een vet beroep and u get to travel and the pay is good...
Die ken ik niet. Geef nou maar antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
OMG, je lijkt net Val uit the Nanny...
quote:
hoe vaak heb ik dat hier niet gezegd? werkte achter de schermen...locaties regelen etc... HEt is net zoiets als feesten organiseren etc... alleen in een ander bedrijfstak... ik had zelfs vrouwelijke collega's...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik niet. Geef nou maar antwoord
Nee, ik sta bij Megapool achter de kassa...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Waxxer het volgende:
Dus jij zat in de pornoindustrie?Ik, Waxxer, communiceer wel eens online met iemand die actief is of was, zéker was in ieder geval, in de pornoindustrie?!
![]()
Met wie heb jij contacten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Waxxer het volgende:
Dus jij zat in de pornoindustrie?Ik, Waxxer, communiceer wel eens online met iemand die actief is of was, zéker was in ieder geval, in de pornoindustrie?!
![]()
Wat is een fluffie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef wizarddragon het volgende:
Als zo'n fluffie toch?
Ach, het zal net zijn als "normale" films produceren, alleen dan doen ze al neukend een scene 3x opnieuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe vaak heb ik dat hier niet gezegd? werkte achter de schermen...locaties regelen etc... HEt is net zoiets als feesten organiseren etc... alleen in een ander bedrijfstak... ik had zelfs vrouwelijke collega's...
Iemand die de acteurs 'warm' houdtquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is een fluffie?Best wel vaag eigenlijk?
Weet jij niet wat een fluffer is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flufferquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
eerder warm maakt toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iemand die de acteurs 'warm' houdt.
Ja tuurlijk en ik bij Texaco!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik sta bij Megapool achter de kassa...
Oh wacht, jij had toch ook zoiets gedaan in Denekamp ofzo, iets met een hamburger en een MrFluffie ofzo...?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet jij niet wat een fluffer is?
In Denekamp?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh wacht, jij had toch ook zoiets gedaan in Denekamp ofzo, iets met een hamburger en een MrFluffie ofzo...?
Jaaa of Vreiezenveenscheveld ofzo doar of dat je een McFluffie bestelde en een heel hard ijsje kreeg toen?quote:
een au bain marie is een warmhouder toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohhh een au bain marie, zoals een cock ook wel eens gebruikt...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa of Vreiezenveenscheveld ofzo doar of dat je een McFluffie bestelde en een heel hard ijsje kreeg toen?
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend waterquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een au bain marie is een warmhouder toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat een fluffer was hoor. Dat is helemaal niet zo raar, als je dat niet weet.
neej niet alleen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend water
Nah god jeeeeetje meneer heeft een kookworkshop gehad hoor tsssss pffffffquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend water
O ja... kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
neej niet alleen!
Veel buffetten worden warm (of koud) gehouden met au bain marie's
Wellesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat een fluffer was hoor. Dat is helemaal niet zo raar, als je dat niet weet.
Ook dat nogquote:
you leftquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, 3u weg en 1 post verder?What happened over here?
wat wil je er afdingen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is toch wel veruit het mooiste kerstnummer
over deze verzie valt natuurlijk wel af te dingen
er zijn misschien mensen die een andere versie mooier vindenquote:
Nee, nog niet gewendquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fluffer doet me meer denken aan... ja, iets kinderlijks ofzo. "Jaaa ik ben fluffer bij SixFlags, blaaablaablaa...".
Maarja, het is iets doodserieus.
Zeg maar Eer, hoest met je haar?Ben je al wat gewend en alles?
quote:
hej,quote:
Ja moe enzo! Ben nog maar net thuis van werk. Dus nu maar relaxen met wat japanse mix erbijquote:
ben je intussen gewend aan de deining van het wonen op een woonboot?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja moe enzo! Ben nog maar net thuis van werk. Dus nu maar relaxen met wat japanse mix erbij![]()
En daar in Twente?
Gelukkig waait het niet zo heel hard de laatste tijd, dus de boot beweegt nauwelijksquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je intussen gewend aan de deining van het wonen op een woonboot?
ik zelf ben dit jaar met al die medicijnen behoorlijk begaaft geraakt in kotsenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig waait het niet zo heel hard de laatste tijd, dus de boot beweegt nauwelijks![]()
Wat wel raar was! Ik had vanochtend echt super veel haast naar mijn werk, dus ik rennen naar de metro, die ik dus nog maar nét haalde, en toen ik in de metro stond werd ik opeens VET misselijk. En ik moest dus overgeven. Maar dat kon niet, dus ik helemaal inhouden tot ik bij de volgende halte was... Ik dacht echt, okay deur open deur open deur open. En toen ging de deur open en ik kotste alles eruit. Zo bizar, ik kots zelfs niet als ik drink![]()
Misschien de stress vd paar laatste dagen.
Verder bevalt het leven in Amsterdam heel goed, het is nog ff wennen met nieuwe mensen leren kennen enzo, maar ik vind het geniaal nog steeds
Dat is dus echt mijn nachtmerrie, he... bah.quote:
kerstkoopavonden zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja moe enzo! Ben nog maar net thuis van werk. Dus nu maar relaxen met wat japanse mix erbij![]()
En daar in Twente?
Had je wel ontbeten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig waait het niet zo heel hard de laatste tijd, dus de boot beweegt nauwelijks![]()
Wat wel raar was! Ik had vanochtend echt super veel haast naar mijn werk, dus ik rennen naar de metro, die ik dus nog maar nét haalde, en toen ik in de metro stond werd ik opeens VET misselijk. En ik moest dus overgeven. Maar dat kon niet, dus ik helemaal inhouden tot ik bij de volgende halte was... Ik dacht echt, okay deur open deur open deur open. En toen ging de deur open en ik kotste alles eruit. Zo bizar, ik kots zelfs niet als ik drink![]()
Verder bevalt het leven in Amsterdam heel goed, het is nog ff wennen met nieuwe mensen leren kennen enzo, maar ik vind het geniaal nog steeds
Ow das minder.. Nou ja, ik wil er liever geen expert in worden, thanksquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zelf ben dit jaar met al die medicijnen behoorlijk begaaft geraakt in kotsen
Het was ook echt zo erg he, want de metro zat propvol en voelde het dus omhoogkomen, dus ik helemaal hyperventileren.. MisterO rustig blijven rustig blijven, adem in adem uittt.. De deur moet nuuuu open! whaha,quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is dus echt mijn nachtmerrie, he... bah.
Ja, tosti met ontbijtdrank. Niks bijzonders ofzo. Heel raarquote:
weer opgewarmd ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
En daar in Twente?
rust weder gekeerd bij stelletje ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yesssss, wel 10 keer uitgegleden met mn nette schoenen met gladde zolenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
kerstkoopavonden zeker?
Hier in Twente alles goed hoor
nja dat is inderdaad vreemd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, tosti met ontbijtdrank. Niks bijzonders ofzo. Heel raar
Ze flipte toevallig net 1 minuut geleden in 1 keerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rust weder gekeerd bij stelletje ?
hahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yesssss, wel 10 keer uitgegleden met mn nette schoenen met gladde zolen
je kan die niet in de winkel laten en buiten op boots lopen ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yesssss, wel 10 keer uitgegleden met mn nette schoenen met gladde zolen
vreemde lui die hetero'squote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze flipte toevallig net 1 minuut geleden in 1 keer![]()
Hooou op J ! 'doe rustig doe rustig' en zij helemaal huilend naar boven stampen. Weet ik veel, ze zijn bizar. 10 minuten later zijn ze weer kutshiwutshi met elkaar aan het doen.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha
een ijsbaan in de winkel?
Wat dat betreft ben ik wel blij met m'n veiligheidsschoenen van IKEA... die zijn echt reuze handig nu!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
Hwhahaha echt wel nu ook:quote:
Nou, daarna moest ik richting mijn trein, en toen werd ik dus weer misselijk. Alleen gelukkig minder erg. En verder de rest vd dag geen last gehad. Het was zo gezellig met mijn collegaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat lijkt me echt vreselijk!
Gelukkig kon je het nog ophouden zeg... En daarna voelde je je weer gewoon helemaal goed?
Oh ja absoluut!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef MisterO het volgende:
Dit blijft 1 van de beste Nederlandstalige nummers ooit![]()
Ik was hem ff vergeten, maar ik krijg toch net kippenvelquote:
!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of toont Bartjebart ook echt opvallend veel veel interesse in Mr.O?
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of toont Bartjebart ook echt opvallend veel veel interesse in Mr.O?
Volgens mij heeft Erik aandacht nodig ofzo. Let er maar niet teveel opquote:
Toepasselijk nummerquote:
Nou ja, ik zie een bruiloft tussen de IKEA veiligheidsschoen en de Manfield herenschoen nog niet zo gebeuren.quote:
alsof ik sowieso elke dag in veiligheidsschoenen loopquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie een bruiloft tussen de IKEA veiligheidsschoen en de Manfield herenschoen nog niet zo gebeuren.
alsof dat ook nodig is om goede muziek te maken...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Toepasselijk nummer![]()
http://vodpod.com/watch/1177208-robin-thicke-sweetest-love-video
Trouwens Robin ziet tegenwoordig niet meer uit
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.quote:
Weljaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik aandacht nodig ofzo. Let er maar niet teveel op![]()
Ik denk dat het aan jou ligt inderdaad...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.
[..]
Welja.
MisterO is bezet door een ander fokkerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.
[..]
Welja.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerel... dat was inderdaad wel heel duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat is ook een beetje in jouw hoofd begonnen hoor.
je bent vast zwangerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, daarna moest ik richting mijn trein, en toen werd ik dus weer misselijk. Alleen gelukkig minder erg. En verder de rest vd dag geen last gehad. Het was zo gezellig met mijn collega
Vlarp; ik heb er nog 1 blijkbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |