Oh.quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
Wil je het aub weghalen en de TT veranderen. nu.
dank![]()
Mijn baan staat op het spel.
Maar het was wel de eerste hit op Google toen ik zocht op de naam van je werkgever en de betreffende krant. Heb je die hele campagne gemist dan, over Internet en dingen terugvinden?quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
Wil je het aub weghalen en de TT veranderen. nu.
dank![]()
Mijn baan staat op het spel.
dat is pas een hartverwarmende opmerkingquote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Ga maar lekker over sneeuw praten ofzo, ik ben naar buiten
Het lijkt er opquote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou gvd hierheen vluchten omdat alles naar dat andere topic gaat?!
Zeg Miss the world revolves around me... wie zegt dat ik jou bedoel?quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh ik mag niet gaan en staan waar ik wil?
Ik ben notabene door schrijvers in dat topic getipt dat het daar zo gezellig was hoor.
jou niet misschien maar andere hints zijn niet heel moeilijk te vertalen, nou ik laat me mooi niet wegjagenquote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Miss the world revolves around me... wie zegt dat ik jou bedoel?
waarom denk je dat?quote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik voorzie het einde van Showchat jongens
pardon MOI een hele berg!quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ze al klaagden en een mini-rel hadden toen er 2 of zo richting Showchat liepen, laat staan een hele berg.
En wederom betrek je het op jezelfquote:
Hey Celinequote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
AAAAAAAAANNNNNNNGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat was heel bewust vandaar ook die smilie er achterquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom betrek je het op jezelf
je weet dat dat 1 van de symptomen van borderline is he?
En ja, DIE opmerking mag je op jezelf betrekken
Om jouquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
Jezus waar maken jullie je zo druk om
Het kwam mij ter ore dat jullie je druk moesten maken om verwarmingsperikelen?quote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
Jezus waar maken jullie je zo druk om
Nee, dat is onzin. Waar heb je het overquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kwam mij ter ore dat jullie je druk moesten maken om verwarmingsperikelen?
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's. Want de meesten kunnen niet reizen en ik heb per se mensen nodig in de winkel.quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Vlarp het volgende:
O nee!
Niet nog meer sneeuw! Flikker op enzo!Ik wil morgen weer gewoon gaan werken
Echt waar? Kun je het niet alleen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's. Want de meesten kunnen niet reizen en ik heb per se mensen nodig in de winkel.
Jawel, maar je mag niet alleen in de winkel staan ivm de veiligheid. ugh.quote:
Ach, het is maar de vraag of die homo's hier morgen wel op de bus durven te stappen. Anders moet ik weer een dag thuis werkenquote:Op maandag 21 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag niet alleen in de winkel staan ivm de veiligheid. ugh.
Dus het is nu al spannend of het morgen gaat lukken. Het enige wat ik kan doen is afwachten
Schande indd, je laat arme Vlarp toch niet thuis werken?quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, het is maar de vraag of die homo's hier morgen wel op de bus durven te stappen. Anders moet ik weer een dag thuis werken
Zo is het!quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schande indd, je laat arme Vlarp toch niet thuis werken?
"Lul, het sneeuwt, en dat komt door jou!!! Jij bent te zwákste schakel. Opdonderen!"quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik had het gezien ja.
Ik mag toch hopen dat er koppen gaan rollen bij ProRail / NS en de vervoersbedrijven om deze situatie.
Raar hèh!? Mensen moeten werken en kunnen niet zomaar even vrijnemenquote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de NS is het
negatieve reisadvies vandaag genegeerd.
Vooral op Utrecht CS was en is het erg
druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |