De tegelzetter is vandaag langsgekomen (we hadden hem gebeld en gezegd dat we wilden reclameren) en hij gaat een van de muren opnieuw doen! Het zal niet zo mooi worden als de wc's die hier zijn afgebeeld, maar het komt al aardig in de goede richting! Ik ben in ieder geval helemaal blij.quote:
uhm.....quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Dulk het volgende:
prutswerk!![]()
het is "gewoon" een kwestie van rekenen voordat je begint met plakken, en niet zomaar ergens in een hoekje beginnen![]()
zie hier mijn toilet voor hoe het wel moet![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het gewoon nergens perfect, maar ik ben al heel blij als het aan allebei de muren op het zicht gelijk is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
uhm.....
jij had ook wel ff een centimetertje op mogen schuiven hoor...
Fijn dat het allemaal is opgelost!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef esmees het volgende:
[..]
De tegelzetter is vandaag langsgekomen (we hadden hem gebeld en gezegd dat we wilden reclameren) en hij gaat een van de muren opnieuw doen! Het zal niet zo mooi worden als de wc's die hier zijn afgebeeld, maar het komt al aardig in de goede richting! Ik ben in ieder geval helemaal blij.
De vloeren laat ik in ieder geval door een ander doen, dus ik blijf nog even op zoek naar een goede tegelzetter. Heel erg bedankt voor jullie medeleven, meedenken, de tips en de foto's!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |