Helemaal wausquote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en de echte classics dan hè![]()
Ik draag op het moment zelfs een cavello onder mijn trui.
Nee johquote:Op maandag 21 december 2009 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon ook, verander het maar hoor
tun tan tun tan tun tan tun tan TUN TAN TUN TANquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
Wie doet er even het Jaws-muziekje dramatisch neuriën?![]()
[ afbeelding ]
Zo dat is mooie witte ellende!quote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
Wie doet er even het Jaws-muziekje dramatisch neuriën?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
tun tan tun tan tun tan tun tan TUN TAN TUN TAN
Ik had dat op het moment dat het water kouder werd en ik niets meer zag.quote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
Als ze dat lied vroeger neurieden en ik was in het water, werd ik helemaal panisch.
En nee, dan maakte het niet uit of ik in zee, op een meer of in een zwembad zwom.
Ik krijg helemaal zin om in zo'n bootje keihard van een sneeuwhelling te stormen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Dementor het volgende:
En toen ik klein (4/5) was heb ik ook wel eens een "laura" uitgehaald door met mijn opblaasboot de zwemplas over te willen steken en na een meter of 20 al te kapseizen (omdat iemand per ongeluk een bal gooide).
Ik heb toen heel even in het water gelegen en ben er gelukkig op tijd uitgehaald, helaas had ik toen geen 3500 euro op zak.
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben wel eens opgehaald door de Franse kustwacht. Ik was zo ver van de kust afgedreven met een surfplankje dat ze een motorboot hadden gestuurd om mij op te halen. Ik in de boot en de surfplank er achter. Na vijf minuten bleek dat die boot van de kustwacht zonder benzine zat en toen kwam er weer een boot om ons te redden. In colonne boot-boot-surfplank terug naar de kust gegaan!
Yep! De Franse kustwacht is vast net zoiets als het Franse leger. Het materiaal hebben ze wel, maar ermee om kunnen gaan is wat anders.quote:
Dat deze reclame nu net onder je moet staanquote:
Met een vriendje in een opblaasbootje op het Spaarne gaan varen tussen de grote boten en dan vlakbij het politiebreau omslaan. Politie heeft ons thuis gebracht, het was op 14 april, mijn oudere zus was jarig, allemaal visite in huis en dan thuidgebracht worden door de politie, Mama was niet blijquote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook wel eens een Laura gepulled, bedenk ik me nu.
Was ik met een vriendinnetje aan het Veerse Meer (daar stonden we op een camping) en daar lag een bootje. Alleen. Te verleidelijk, dus ik ben er in gaan zitten, touwen los en die gooide ik dan naar vriendinnetje zodat zij me weer naar de kant kon trekken.
Tot ik iets te lang wachtte en zij niet meer bij het touw kon komen.
Toen heb ik heel dramatisch en huilend 'Vaarwel!' geroepen, overtuigd dat we elkaar nooit meer zouden zien en ik tot in de eeuwigheid op het reusachtige Veerse Meer zou dobberen. Tot vijf minuten later twee jongens in een motorbootje me van een wisse dood redden.
Mijn hele jeugd was een aaneenschakeling van spanning. En sensatie.
Omdat je nog leefde?quote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ik ben ooit eens aan mijn lange manen uit het water getild want ik was aan het verzuipen. Ik weet alles nog, ik wist ook dat ik dood zou gaan en toen sleurde een man me aan mijn haren naar boven. Man man, feest natuurlijk! Ik leefde nog.Oh nee wacht, iedereen over de zeik en kwaad.
Die man was beyond boos!!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef KRIBBET het volgende:
Grappig en zoals Jochem Myjer op zijn twitter vermelde:Jaja, we leven nog steeds in nederland! Hahahaha! Hilarisch!
[ afbeelding ]
Weinig sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
En nu geeft Weather Pro opeens geen sneeuw meer aan, rond vieren.
Ik hou mijn collega's lekker in het ongewis. Huiswaarts gaan we, allemaal!
Zie jij oranje?quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was toch regen? Sneeuw was oranje toch?
Dacht je écht dat je doodging? Of was die man sneller dan jouw paniek / verzoening met het Witte Licht etc.quote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ik ben ooit eens aan mijn lange manen uit het water getild want ik was aan het verzuipen. Ik weet alles nog, ik wist ook dat ik dood zou gaan en toen sleurde een man me aan mijn haren naar boven. Man man, feest natuurlijk! Ik leefde nog.Oh nee wacht, iedereen over de zeik en kwaad.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
tun ian tun ian tun ian tun ian TUN IAN TUN IAN
quote:
Ik hing in de gewichten.quote:
quote:
Jupquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]Probeer je haar nu te waarschuwen voor iets?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hing in de gewichten.
Maar ik ben zeg maar verder gegaan waar ik 2 jaar geleden gestopt was, en dat was een beetje teveel
Ik denk niet doorquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel, maar auw is goed
Nee, niet doordenken
Ik heb mijn proteine-shake en brood op, dus ik ga ff in bad. Tot zoquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk niet door...ik heb zelf ook met enige regelmaat Auww
Is goed hoor Simon Sulaimanquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn proteine-shake en brood op, dus ik ga ff in bad. Tot zo
Typisch Nederland, in Oostenrijk hoef je dat niet te doen maar daar heeft ieder kind wel een slee.quote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ziet er grappig uit, maar het is ook wel fukcing triest ook hè.![]()
Net zoals de inmiddels 47 mails (niet overdreven) die ik vandaag ontvangen heb, van mensen of callregistratiesytemen die iets moeten. Het is godverdomme haast kerst!!!!!!!! Dat doé je toch niet, iemand zo lastigvallen!![]()
De telefoon gaat dan weer bijna niét vandaag, da's wel lekker. Liever mails dan belletjes.![]()
Vanavond sneeuw in de spits, belooft het KNMI, evenals een witte kerst.
Badder zequote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn proteine-shake en brood op, dus ik ga ff in bad. Tot zo
Zal mijn moeder eens vragen want ze gebruikt het nog tegen me.quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht je écht dat je doodging? Of was die man sneller dan jouw paniek / verzoening met het Witte Licht etc.
Hoe oud was je toen dan?
Téring! Het lijkt me echt gelul, dat verhaal. Want het doet hartstikke pijn om geen lucht meer te hebben en je raakt automatisch in paniek, krijgt water in je longen. Rustig naar het witte licht glijden ja doei!quote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal mijn moeder eens vragen want ze gebruikt het nog tegen me.![]()
Ik dacht het niet, het was een wéten. Oehoeeee...
Het schijnt ook dat kinderen, dat hoorde ik een paar jaren geleden, zich niet verzetten als ze verdrinken. Ze gaan niet spartelen of proberen naar boven te komen. Ze glijden rustig naar het licht naar het schijnt. Daar werd ik toen nog helemaal naar van. Wat een stom verhaal ook.Volgende keer ga ik heel hard tudedu-en als ze me zulke dingen vertellen.
Bijvoorbeeld: Ze willen nu naar het ijs maar ik ben gekke Henkie niet, ik ga niet 10x per dag. Hooguit 2x dus beter houden ze het even vol daar. Ze mogen niet alleen naar het ijs. Elke nacht voordat ik in slaap val zie ik er eentje onder het ijs glijden en dan zie ik ze zinken omdat ze niet een proberen omhoog te komen. Welterusten!Ik ben dus als de dood dat ze er stiekem heengaan omdat ik ook zo'n draak was.
Ik was heel rustig en dat was ik niet van nature zeg maar.quote:Op maandag 21 december 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Téring! Het lijkt me echt gelul, dat verhaal. Want het doet hartstikke pijn om geen lucht meer te hebben en je raakt automatisch in paniek, krijgt water in je longen. Rustig naar het witte licht glijden ja doei!
Of was jij ook rustig? Weet je dat nog?
Jezus hé, je zou ze de strot afbijten hè. Hebben ze het echt op jullie ruiten of is de hele straat dan aan de beurt?quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef hondjes het volgende:
Godver de godver....hebben die kloothommels weer mijn ruiten ingegooid.
Zit ik hier in Spanje, hopen dat de glashandel de straat in kan, om er een noodruit in te zetten, want
er ligt een halve meter sneeuw , wat ik begrijp van mijn buurvrouw..
![]()
![]()
Als jij koppie onder wordt gehouden, kun je waarschijnlijk zwemmen anders lag je daar niet in het water. Als je het niet kunt en je hebt die wetenschap dan glij je schijnbaar wel rustig naar beneden als kind zijnde. Maar ja, weet ik veel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent als kind toch ook wel eens net iets te lang koppie onder gebleven (al dan niet gedwongen). Nou dan weet je dat ;t absoluut niet zo is
.
Logisch, wat erg.quote:Op maandag 21 december 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
Die teringgasten hebben het nu helemaal op ons huis gemunt, en ja, ons huis staat toevallig net bijna in een park,,
Even op brugje staan, gooien en park invliegen...en nu heb ik moordneigingen...
wat een kutgassiesquote:Op maandag 21 december 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
Die teringgasten hebben het nu helemaal op ons huis gemunt, en ja, ons huis staat toevallig net bijna in een park,,
Even op brugje staan, gooien en park invliegen...en nu heb ik moordneigingen...
Sterkste man van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
*geen idee heeft wie dat is, maar als het goed is dan zal het wel goed zijn
hehe, wel lachenquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef Laysa het volgende:
Mijn broer die ging altijd extra hard stampen op het ijs en dan krakte hij dr een wak in en dreigde mij erin te duwen![]()
Dat deed ie nooit echt maar hij vond het dan wel weer leuk om te kijken of ik ging janken
quote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef Laysa het volgende:
Mijn broer die ging altijd extra hard stampen op het ijs en dan krakte hij dr een wak in en dreigde mij erin te duwen![]()
Dat deed ie nooit echt maar hij vond het dan wel weer leuk om te kijken of ik ging janken
Ik wilde mijn zusje nooit aan het janken brengenquote:
Dat was die van mij ook..alleen hij kon niet schaatsen en moest dat natuurlijk wel zeg maar verbergenquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn broer was echt zo'n 'grote broer' die dan voorging en door 't ijs zakte. Wat een held
Ik had er zo een die zei dat ik niet bij het wak mocht spelen en hij dan ging schotsspringenquote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was die van mij ook..alleen hij kon niet schaatsen en moest dat natuurlijk wel zeg maar verbergen
quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er zo een die zei dat ik niet bij het wak mocht spelen en hij dan ging schotsspringen
ouch, pijnlijk voor je vriendjes in die tijdquote:Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn broer was een Etter vroeger......maar als het er op aan kwam dan sloeg tie iedereen in elkaar die aan mij kwam
quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch, pijnlijk voor je vriendjes in die tijd
maar deden mijn broer en ik vroeger ook. niet aan onze zus komen, anders klappenquote:
Door jou of je broer?quote:
Dus je waarschuwde je vriendjes niet ff voor je broer?quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Door mn broer en aangezien hij een grote jongen is werd ie altijd zeer serieus genomen
quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je waarschuwde je vriendjes niet ff voor je broer?
WJquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hundchen![]()
alles goed / ben je in spanje?
hi wjquote:
hiquote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
WJ![]()
ja , en het wordt steeds warmer in Spanje en thuis zijn ze mijn huis aan het afbreken, die kutjochies...
haha, nee, zal dit jaar niet gebeuren alhoewel...een maat heeft in zwitserland een familiehuisje in maart en als ik ga, ga ik niet om over vroeger te lullen..quote:
kijk uit voor enge mannen metquote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef hondjes het volgende:
Ik ga even wandelen...voordat het donker wordt
daar gaat het buiten gewoon goed mee....Thanx voor asking....quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi laysa, hoe is het nu met de gezondheid?
Anniequote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Anniebab het volgende:
Hoi allemaal,wat klote voor je Hondjes, wat een asobakken.....
Hele kleine kinderen ademen helemaal niet en kunnen onderwater geboren wordenquote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij klopt het wat Noek zegt. Over dat verdrinken.
Volgens mij doen kinderen die echt nog niet kunnen zwemmen gewoon wat ze gewend zijn, doorademen.
En dat werkt niet, onder water.
Ik vind het een naar onderwerpquote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij doen kinderen die echt nog niet kunnen zwemmen gewoon wat ze gewend zijn, doorademen.
en binnen niet?quote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar gaat het buiten gewoon goed mee....Thanx voor asking....
Is het niet wat koud om zo luchtig te gaan skieen?
anniequote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Anniebab het volgende:
Hoi allemaal,wat klote voor je Hondjes, wat een asobakken.....
Dat klopt, dat zijn meteen ook de kinderen die nog niet naar het water kruipenquote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele kleine kinderen ademen helemaal niet en kunnen onderwater geboren worden
quote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en binnen niet?![]()
hartstikke goed dat je je nu al weer zo lekker voelt dan!
ik heb wel in korte broek en hemd geskied in 2005 (was eind maart / begin april. lag er nog heel veel sneeuw en was het best 'warm'). zag er wel raar uit, die spillepoten met skischoenen eronder..
Ja!quote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef Laysa het volgende:Ben je nog lekker met de peuters de sneeuw in geweest Liesje?
Ja doet me denken aan schoolzwemmen, waar t meisje voor me in paniek raakte ,en mij vastgreep waarna ze op mijn hoofd ging staan en ik bijna stikte. Ze hadden t gelukkig op tijd door en haalde me met zon haak boven....heel erg benauwd was t in ieder geval.quote:
En ook nog droog....ghehe lijkt me leuk met een peuterklasquote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Vanochtend en vanmiddag, het was tof!
Ik heb ze van 0-4 jaarquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ook nog droog....ghehe lijkt me leuk met een peuterklas
heb jij je nichtje nog op de slee gezet?quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ook nog droog....ghehe lijkt me leuk met een peuterklas
Mn nichtje weigert stelselmatig om 1 voet buiten de deur te zetten zolang er sneeuw ligt....vanochtend was mn schoonzusje even buiten en die gooide een sneeuwbal tegen de ramen...mn nichtje zei: Mama Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 december 2009 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
heb jij je nichtje nog op de slee gezet?
Het ziet er weer goed uitquote:
Moet ie van ver?..quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hij kan sowieso niet komen bedenk ik nu want er rijden geen trams.
Ja betâhquote:
Een beetje lover komt desnoods lopen!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hij kan sowieso niet komen bedenk ik nu want er rijden geen trams.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja betâh![]()
Maar ik verdeel mijn taken nu wat meer over de dag alhoewel dat moeilijkis.
En dus leggen ze zich daar voetstoots bij neer, zonder tegenstribbelen en paniek? Ik vind het zo tegennatuurlijk klinken!quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje lover komt desnoods lopen!!!!
hehe. geen toekomstig elfstedentochtrijdsterquote:Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn nichtje weigert stelselmatig om 1 voet buiten de deur te zetten zolang er sneeuw ligt....vanochtend was mn schoonzusje even buiten en die gooide een sneeuwbal tegen de ramen...mn nichtje zei: Mama Neeeeeeeeeeee....en liep toen stampvoetend weg
Fann..... ik had je niet herkend.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dus leggen ze zich daar voetstoots bij neer, zonder tegenstribbelen, paniek of angst? Ik vind het zo tegennatuurlijk klinken!
mooi!quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja betâh![]()
Maar ik verdeel mijn taken nu wat meer over de dag alhoewel dat moeilijkis.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dus leggen ze zich daar voetstoots bij neer, zonder tegenstribbelen en paniek? Ik vind het zo tegennatuurlijk klinken!
Met nasonex onder controle voor zo lang het duurt.quote:Op maandag 21 december 2009 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en je harsus (holteproblematiek) wel in orde nu?
Wat ga je eten?quote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Coos het volgende:
Ik ga eens even alvast wat doen in de keuken
Kippensoepquote:
Snijbonen vind ik niet zo lekker.quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Snijbonen, gebakken apies en stoofvlees
wat een leuk relaxing filmpjequote:Op maandag 21 december 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
De dag van gisteren op video, een mooi wit landschap
ow... dat komt goed uit, die kan ik naar Canada sturenquote:Op maandag 21 december 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
De dag van gisteren op video, een mooi wit landschap
quote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat komt goed uit, die kan ik naar Canada sturendie gast schept altijd zo op
over hunnie zijn sneeuw daro
ik stuur hem ook naar Griekenland naar de loge die eraan komt misschien heb ik mazzel
en komt ie niet![]()
eh.. Teun?
heb je wel je straatje schoongeveegd?![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, nou niet meerquote:
Nou ok, ik zal 'm een kwartiertje eerder zetten.quote:
Da's mijn plaatje, die had ik hier gisteren of eergisteren neergezetquote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
eh.. Teun?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou ok, ik zal 'm een kwartiertje eerder zetten.
whehequote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nou niet meer
Heb ook nog 500gr. kwark met muesli voor over 2,5 uur
is dat een filmpje uit je eigen doos?quote:Op maandag 21 december 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's mijn plaatje, die had ik hier gisteren of eergisteren neergezet![]()
En nee, ik doe niet aan vegen, een mooi wit tapijt voor de deur![]()
Bovendien trekt die sneeuw al het vuil uit de stenen en zijn die straks ook mooi schoon
HE fANN,quote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat komt goed uit, die kan ik naar Canada sturendie gast schept altijd zo op
over hunnie zijn sneeuw daro
ik stuur hem ook naar Griekenland naar de loge die eraan komt misschien heb ik mazzel
en komt ie niet![]()
eh.. Teun?
[ link | afbeelding ]
Dat doet fluitertje welquote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
is dat een filmpje uit je eigen doos?![]()
Zo ja doe hem dan in Tuinfluiterjes zn wintertopic plaatsen![]()
nouja, beetje last van pijn in mijn armen, maar ik ga niet klagen want dat is mijn eigen schuldquote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....want over 2'5 uur mag je nog wat, maar je hebt het niet meer moeilijk
[RLS] Show je winterfoto's.quote:Op maandag 21 december 2009 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doet fluitertje wel![]()
heb geen zin om te zoeken
Geen gas geven, dan rol je vanzelf weg.quote:Op maandag 21 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
ik hoop dat ik morgen wegkom met de auto
?quote:Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu zet je 'm er in ook.
ja kusjekroeldingesquote:
ach man, ga sneeuw schuiven met je engelenvessie, in je blote reetquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ach man, ga sneeuw schuiven met je engelenvessie, in je blote reet
Haksieeeeeeeeequote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef Toverheks het volgende:En het sneeuwt weer in mooi Amsterdam
Goedenavondddddddddd
Iets van blinde en kreupele denk ik?quote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar zo ben ik dan hé!!!...Kom maar hoor Teuntje...ik zal je leiden
Dit leidt nergens toe.quote:
dan neem ik wel een rolstoel en een blindegeleidehond voor je meequote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets van blinde en kreupele denk ik?
ja teun....waarom niet???quote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom sta je eigenlijk niet op de meetlijst Teunemans?
Omdat ik maar één optie had, een feest hier. Meer opties waren er niet. En die optie is om vage redenen afgeketstquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom sta je eigenlijk niet op de meetlijst Teunemans?
Je komt nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat ik maar één optie had, een feest hier. Meer opties waren er niet. En die optie is om vage redenen afgeketst
quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieg niet, het interesseert je geen ruk vent
Mensen die van muh houden kan ik niet verdragen, wordt ik stik nerveus vanquote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Maar ondanks alles![]()
Pietje houd van Teun en Teun houd van Pietje
quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieg niet, het interesseert je geen ruk vent
Wat schattigquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mensen die van muh houden kan ik niet verdragen, wordt ik stik nerveus van
Het is bijna kerst, doe dan alsof je wel van Pietje houd, doe het dan voor onsquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ga je je maar provocerend afreagerenquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieg niet, je vindt t hartstikke lekker dat wij allemaal van je houden....quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was geen provoceren gekkie. In mijn perceptie zou het mij niet echt heel erg veel uitmaken of er nu wel of niet iemand zou komen die ik niet in real ken. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat jij, als erg nuchter mensenkind, er wakker van zou liggenquote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan ga je je maar provocerend afreageren.
kusje
quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Is Teun weer op zoek naar bevestiging?
Wat zeg je nou toch weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Doe dat maar Fann en wees een beetje lief voor hem, in deze donkere dagen heeft hij dat beetje extra even heel heel hard nodigquote:
een trol is manelijk, een trollientje vrouwelijkquote:
En vergeet vooral niet af te sluiten met 'ik hou van je'quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Doe dat maar Fann en wees een beetje lief voor hem, in deze donkere dagen heeft hij dat beetje extra even heel heel hard nodig
niet overdrijvenquote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet af te sluiten met 'ik hou van je'
Yeah you go girlquote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
Misschien hebben jullie t allang hoor, maar ik heb vandaag google chrome ontdekt,,supersnel, en me comp valt niet meer uit......
wat is dat Annie???quote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
Misschien hebben jullie t allang hoor, maar ik heb vandaag google chrome ontdekt,,supersnel, en me comp valt niet meer uit......
Gebruik je geen FF? Is veel toffer dan GCquote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
Moet ik even komen bitchen dan??quote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet zo lief mensen, ik word er nerveus van!
oh, mag ik dan ff los gaan Pietje, lekker schelden op de duvel en zijn ouwe moerquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet zo lief mensen, ik word er nerveus van!
eyquote:
Hoe meer mensen dat roepen, hoe minder ik het geloofquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
T is toch best fijn dat er zoveel mensen om je geven , die je nog nooit ontmoet hebt....
Wat is efef nou weer???quote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebruik je geen FF? Is veel toffer dan GC
Een browser (net als Internet Explorer or Firefox). Maar dan van google:quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, mag ik dan ff los gaan Pietje, lekker schelden op de duvel en zijn ouwe moer
Sorry, verder dan het dreigement/de vraag of ik moet komen bitchen kom ik vandaag niet.... te moequote:
Halloquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, verder dan het dreigement/de vraag of ik moet komen bitchen kom ik vandaag niet.... te moe
Slaap zequote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Leandra het volgende:
Sorry, verder dan het dreigement/de vraag of ik moet komen bitchen kom ik vandaag niet.... te moe
Niet heel je avond gaan liggen verslapen he Fann, je hebt nog meer te doen.quote:
Die gebruik ik dus ook vaak en bevalt me beter dan Explorer, maar toch is chrome veeeeel sneller bij mij , Teun, en stabieler. (tot nu toe dan he)quote:
wat dan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel je avond gaan liggen verslapen he Fann, je hebt nog meer te doen.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is mooi![]()
kan ik me voorstellen als je zo ziek bent geweest![]()
see you later
oke, ga ik straks eens ff kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een browser (net als Internet Explorer or Firefox). Maar dan van google:
http://www.google.com/chrome?hl=nl
quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die gebruik ik dus ook vaak en bevalt me beter dan Explorer, maar toch is chrome veeeeel sneller bij mij , Teun, en stabieler. (tot nu toe dan he)
Oooef, bal gehakt met (veel) satesaus bittequote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff de frietepan aanzetten...ik heb zin in een kroket
en een kaassoufflequote:Op maandag 21 december 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooef, bal gehakt met (veel) satesaus bitte
quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Teun is nog sneller en nóg veel stabieler, 't wordt tijd dat je die eens gebruikt
![]()
was grapje natuurlijk, snap je wel hè
echte liefde hequote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en de randstadrail strande halverwege dus hij heeft nog een flink eind gelopen ook.
Van drie hoog, mensen zo van de fietsquote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als Lucky Luke, die schiet sneller dan zijn schaduw???
quote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát of hij had zin in snackbarvoer.
Eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van drie hoog, mensen zo van de fiets
Dat wist ik...hahaquote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar begane grond en een zolder
Op zeven heb je bosbouwers/houthakkers, vinnik ook leukquote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Anniebab het volgende:
Kids zitten Polar-express te kijken, leuke film....
Je gleed volgens mij gewoon even weg .....quote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, over dat filmpje, is nu niemand opgevallen dat ik op 1:55 aan de handrem sjor?
Ik vind dat zo geinig, haaks de bocht om met sneeuw
Nee, ik zit continu met die handrem te spelen in de sneeuw. Dat moet ik doen van het kind in mijquote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je gleed volgens mij gewoon even weg .....
Van drie hoog spuit je een volwassen kerel van z'n brommertquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van drie hoog, mensen zo van de fiets
zolang t bij de handrem blijft, kan het ermee door.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zit continu met die handrem te spelen in de sneeuw. Dat moet ik doen van het kind in mij
Dat heb je link bekeken, ik heb al wel wat,maar nog lang niet alles....quote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef KRIBBET het volgende:![]()
Alle boodschappen voor de kerst en na de eerste dagen na de kerst zijn binnen
![]()
Lekker rustig in beide supermarkten, het sneeuwt hier weer.
Zo lekker, niet meer de drukte in want daar kan ik heeel heeeeel slecht tegen
Waar mag ik van jou dan niet mee spelenquote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
zolang t bij de handrem blijft, kan het ermee door.
van mij wel, maar niet van je tegenliggers, bijv, met je rubi kubus ofzo .quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar mag ik van jou dan niet mee spelen
Ik bel vaak in de auto, vooral in de file, urenlang. En ik drink daar koffie, ontbijt er en peuter in mijn neus zo af en toequote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
van mij wel, maar niet van je tegenliggers, bijv, met je rubi kubus ofzo .
Dat laatste ,nee Teun, vind ik niks......quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bel vaak in de auto, vooral in de file, urenlang. En ik drink daar koffie, ontbijt er en peuter in mijn neus zo af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |